Forfatter Emne: Berik jakker i kbh?  (Læst 7822 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Danzig

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 112
Berik jakker i kbh?
« Dato: Juli 20, 2008, 10:20:14 pm »
Hvor finder man en Berik læderjakke i Kbh.-området? Synes ikke mine søgninger gav det store resultat.

Jeg har også lidt kig på en Pro-biker fra louis, da den er rimelig billig(http://www.louis.de/_301b684dd233119adf4ddecd95fdd6c896/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&artnr_gr=208007&anzeige=0), men ved ikke om det er ok kvalitet.
Kan man også finde dem i kbh-området?

I said wooho! (H. J. Simpson)

Don Martino

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 22
Re: Berik jakker i kbh?
« Svar #1 Dato: Juli 20, 2008, 10:33:48 pm »
Italian bike store, har Berik læder.

Danzig

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 112
Re: Berik jakker i kbh?
« Svar #2 Dato: Juli 20, 2008, 10:38:27 pm »
okidoki, så må jeg om jeg kan finde derud, det er den i Vanløse ikk?
I said wooho! (H. J. Simpson)

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Re: Berik jakker i kbh?
« Svar #3 Dato: Juli 20, 2008, 11:07:15 pm »
Syntes ikke jeg har hørt noget negativt om Pro-biker.. Måske ikke det fedeste navn de har fundet, men hvis det virker er det vel lige meget  :rolleyes: Håber da der er nogle der kan komme med input der enten har eller har haft sådan en  :D
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: Berik jakker i kbh?
« Svar #4 Dato: Juli 21, 2008, 12:01:06 am »
www.ehlerspm.com har Berik også.
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Re: Berik jakker i kbh?
« Svar #5 Dato: Juli 21, 2008, 02:40:23 am »
www.ehlerspm.com har Berik også.

skulle lige til at nævne dem :) De ligger i valby, hyggelig butik, god betjening og kan hente alt hjem til dig hvis du bare spørger.
som de skriver er der pt. 20 % på ALT Berik & Arlen Ness


Danzig

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 112
Re: Berik jakker i kbh?
« Svar #6 Dato: Juli 21, 2008, 09:36:02 pm »
Super! så bør jeg jo nok først køre ud til Valby og kigge.
I said wooho! (H. J. Simpson)

Danzig

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 112
Re: Berik jakker i kbh?
« Svar #7 Dato: Juli 22, 2008, 05:37:37 pm »
Øv altså!
De havde selvfølgelig ikke flere i min størrelse tilbage hos Ehlers og de kunne ikke bestille flere hjem.
... men ellers flinke folk derude.

Jeg må forsætte min søgning.
I said wooho! (H. J. Simpson)

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Berik jakker i kbh?
« Svar #8 Dato: Juli 22, 2008, 06:08:27 pm »
Hvad størrelse bruger du? - Har en Berik læderjakke hængende i Nordsjælland du kan prøve.

Det er en størrelse 56 - dog tror jeg at de er små i størrelserne da min Rukka er str.52. - Begge jakker passer mig fint.!
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Crackhead

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 228
    • MCG
Re: Berik jakker i kbh?
« Svar #9 Dato: Juli 22, 2008, 06:56:47 pm »
Hvad med fc-moto.com? De er billige.

Danzig

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 112
Re: Berik jakker i kbh?
« Svar #10 Dato: Juli 23, 2008, 11:42:37 pm »
Jeg er en str. 50 (ikke de bredeste skuldre her!), så 54 er nok udelukket.
Jeg var forbi Ålekistevej i dag og prøvede lidt forskelligt (inkl. Arlen Ness). Jeg tror det kan ende med en Berik jakke samt Berik buks og et par nye støvler samt handsker. Det ærgerlige er såmænd så bare, at det løber op i små 8K  :?

Hos fc-moto.com kan jeg ca. spare 5-600kr på en Berik jakke og det det samme på bukser, men de har ikke lige dem, jeg gerne vil have og det er trods alt det vigtigste.
Det andet er, at jeg ryger sydpå om halvanden uge, så ville også gerne have det inden da.

Det føltes ret stift at iføre sig læder outfit (og pisse besværligt at komme ud af igen), men jeg går ud fra at det bliver bedre med tiden.
I said wooho! (H. J. Simpson)

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Re: Berik jakker i kbh?
« Svar #11 Dato: Juli 24, 2008, 07:25:30 am »
Jeg er en str. 50 (ikke de bredeste skuldre her!), så 54 er nok udelukket.
Jeg var forbi Ålekistevej i dag og prøvede lidt forskelligt (inkl. Arlen Ness). Jeg tror det kan ende med en Berik jakke samt Berik buks og et par nye støvler samt handsker. Det ærgerlige er såmænd så bare, at det løber op i små 8K  :?

Hos fc-moto.com kan jeg ca. spare 5-600kr på en Berik jakke og det det samme på bukser, men de har ikke lige dem, jeg gerne vil have og det er trods alt det vigtigste.
Det andet er, at jeg ryger sydpå om halvanden uge, så ville også gerne have det inden da.

Det føltes ret stift at iføre sig læder outfit (og pisse besværligt at komme ud af igen), men jeg går ud fra at det bliver bedre med tiden.


Det er stift, men ja det bliver bedre med tiden.
Eller du kan gøre som Ketty foreslog mig da jeg købte min Arlen Ness i foråret hos Italien Bike Store:
På med klunset, i bad, op på cyklen og kør læderet næsten helt tørt. Smør det ind i lidt fedt.
Det skulle efter sigende fremskyde processen med at gøre det blødt.
 :)
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

LB

  • Gæst
Re: Berik jakker i kbh?
« Svar #12 Dato: Juli 24, 2008, 09:16:36 am »
Jeg er en str. 50 (ikke de bredeste skuldre her!), så 54 er nok udelukket.
Jeg var forbi Ålekistevej i dag og prøvede lidt forskelligt (inkl. Arlen Ness). Jeg tror det kan ende med en Berik jakke samt Berik buks og et par nye støvler samt handsker. Det ærgerlige er såmænd så bare, at det løber op i små 8K  :?

Hos fc-moto.com kan jeg ca. spare 5-600kr på en Berik jakke og det det samme på bukser, men de har ikke lige dem, jeg gerne vil have og det er trods alt det vigtigste.
Det andet er, at jeg ryger sydpå om halvanden uge, så ville også gerne have det inden da.

Det føltes ret stift at iføre sig læder outfit (og pisse besværligt at komme ud af igen), men jeg går ud fra at det bliver bedre med tiden.


Nogle gange er det nu altså også bare fedt at gå ind i en butik også komme ud med lige præcis det man gerne vil have fremfor alt den internet handel.... Hvis man regnede tiden om det tog at surfe nettet tyndt for at finde præcis det rigtige, så er det garanteret billigere at gå i butikken... Vores tid er jo kostbar  :?

Danzig

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 112
Re: Berik jakker i kbh?
« Svar #13 Dato: Juli 24, 2008, 12:14:16 pm »
For dælen også! Jeg kan ikke bestemme mig.
Nu kom jeg til at kigge på Berik´s hjemmeside og der har de en jakke jeg hellere vil have,
end den jeg prøvede hos Haasun. Problemet er, at den kan de ikke skaffe, da den eftersigende ikke bliver importeret i DK.

Det var Berik 4286 (B/W) jeg prøvede hos Haasun
http://www.berik.it/racing2008/home.php?cat=lj
Og den er også ok fed.

Men model 5916 vil jeg hellere have, der er vel ikke nogen, der skulle have stødt på lige netop den model et sted?
« Senest Redigeret: Juli 24, 2008, 11:06:31 pm af Danzig »
I said wooho! (H. J. Simpson)

Danzig

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 112
Re: Berik jakker i kbh?
« Svar #14 Dato: Juli 29, 2008, 09:51:14 pm »
Nu bestemte jeg mig for en Berik 4286 i sort/hvid :D. Har snart prøvet en del jakker og også dragter, men tror jeg har fået valgt den rigtig for mig. Synes den er ret cool, så nu græmmes jeg faktisk lidt over min slidte Frank Thomas textil jeg ellers har kørt med :oops:... men den har nu også gjort det godt.
Jeg venter med læderbukserne og nye støler/handsker til jeg er tilbage fra min tur sydpå.
Hvad bruger man til at vedligeholde læderet? Vil det være nødvendigt at tage lædergrej (fedt?/spray?) med på ferien eller er det ok at spare pladsen og så give den noget, når man er hjemme igen om et par uger.
I said wooho! (H. J. Simpson)