Forfatter Emne: Samtaleanlæg  (Læst 5027 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bjarne Århus

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 45
  • Nu med SV650 S 04/00
Samtaleanlæg
« Dato: Maj 21, 2008, 01:35:00 pm »
Hejsa.

jeg faldt lige over et mc-intercom anlæg inde på www.biltema.dk til 249,- (ku ik lige finde ud af et link til dem ??), jeg ved godt at forventningere ikke ligefrem skal være de store, til den pris, men det er ikke noget jeg skal bruge så tit, så kan man bare snakke sammen, er det ok.

Nogle der har prøvet det ?

Mvh

Bjarne
We brake for no one..

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Samtaleanlæg
« Svar #1 Dato: Maj 21, 2008, 10:09:57 pm »
Vi har haft samtaleanlæg i som var en del dyrer men som vi fjernede igen da det var for ringe, så jeg vil fraråde dig det.  :thumbsdown: :rolleyes:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

smeden

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 130
Re: Samtaleanlæg
« Svar #2 Dato: Maj 22, 2008, 09:27:02 am »
Har også prøvet et par modeller. Syntes virkelig ikke at det virker. Man skal smide en del kr, før det bliver godt.
Is this it?

Nino

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 8
Re: Samtaleanlæg
« Svar #3 Dato: Juli 01, 2008, 11:51:19 pm »
Har også prøvet et par modeller. Syntes virkelig ikke at det virker. Man skal smide en del kr, før det bliver godt.

JA man for som regel hvad man betaler for.. Men de her fra haraldnyborg(250) funker også http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=1344&Grp=&n=10 hvis man altså ikke har en cykel der larmer for meget..

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Samtaleanlæg
« Svar #4 Dato: Juli 02, 2008, 06:24:47 am »
JA man for som regel hvad man betaler for.. Men de her fra haraldnyborg(250) funker også http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=1344&Grp=&n=10 hvis man altså ikke har en cykel der larmer for meget..
Det er ikke larm fra motorcyklen der gør en forskel, men derimod er det vindstøj i hjelmen som dræber lyden.  :rolleyes: :undecided:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

LunD^

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 118
Re: Samtaleanlæg
« Svar #5 Dato: Juli 24, 2008, 04:21:12 pm »
Jeg har købt et autocom sidste år til ca. 3000,- det kan alt muligt, sættes til telefon, mp3 trådløs samtale osv osv. jeg har prøvet det hurtigt da jeg kørte alene, hvor jeg bare hørte musik og snakkede med mig selv, og det virker godt selvom man kører hurtigt, det skruer selv op og ned og fjerner vindstøj.

MEN jeg synes det er alt for bøvlet at få monteret i hjelmen, man har to store bøffer der skal ind, og ledninger der hænger ud, så det ligger bare og er pakket sammen.

Men jeg tror du skal op i sådan en prisklasse for at få noget ordentligt, du skal hvertfald have noget med aktiv støjdæmpning.,
Suzuki SV650s ´99 powered by Mivv. Check møgSVinet ud på http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8009