Forfatter Emne: xxxxl lange bukser  (Læst 5564 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
xxxxl lange bukser
« Dato: Februar 06, 2008, 08:45:08 pm »
nogle der kender et sted hvor de har meget lange bukser,,, er 209cm,,, så der går meget stof til

kender godt dragtdesigneren
nu med yamaha fz1 2008

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: xxxxl lange bukser
« Svar #1 Dato: Februar 06, 2008, 09:00:59 pm »
nogle der kender et sted hvor de har meget lange bukser,,, er 209cm,,, så der går meget stof til

kender godt dragtdesigneren
Hvis du har lige så lang tid som du har ben, så er PSi et meget godt bud.  Der fik jeg syet min dragt, og jeg er meget godt tilfreds med kvaliteten.  (og prisen for den sags skyld)
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: xxxxl lange bukser
« Svar #2 Dato: Februar 06, 2008, 09:07:25 pm »
øøø hvad er det for noget tøj ?? og hvor
nu med yamaha fz1 2008

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: xxxxl lange bukser
« Svar #3 Dato: Februar 06, 2008, 09:17:39 pm »
øøø hvad er det for noget tøj ?? og hvor
Det er både tekstil og lædertøj syet efter mål. www.psihubik.cz
Jeg kender ikke de nøjagtige priser for tiden, men jeg vil tro at en læderdragt kan skaffes fra godt 6500,-
Fabrikken ligger i Tjekkiet, og varerne forhandles af blandt andet www.Alex-mc.dk
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: xxxxl lange bukser
« Svar #4 Dato: Februar 06, 2008, 10:51:17 pm »
Hov!
Jeg kom lige i tanker om at Held vist nok har enkelte modeller på programmet, som leveres i meget stort antal forskellige størrelser.
Det gælder i hvertfald nogle tekstil bukser og jakker.
Prøv at kontakt den nærmeste Held forhandler, de kan sikkert fortælle dig om modeller og leveringstiden (som må være rimelig for stangvarer...?)
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

ANDERSHP

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 279
Re: xxxxl lange bukser
« Svar #5 Dato: Februar 07, 2008, 02:54:05 pm »
Jeg vil meget gerne høre nærmere når du finder ud af noget. Er ganske vist "kun" 198 men kan slet ikke finde nogen bukser hos Louis eller andre, der er til at betale.
Drengerøve har ingen alder!!

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: xxxxl lange bukser
« Svar #6 Dato: Februar 07, 2008, 03:09:50 pm »
http://www.held.de/index.php?id=6361&lg=e&lg=dk
&
http://www.held.de/index.php?id=6820&lg=e&lg=dk

Et sæt med en listepris i Tyskland på ca. 300€ (=2250,- dkr.)
« Senest Redigeret: Februar 07, 2008, 03:12:57 pm af nyg »
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: xxxxl lange bukser
« Svar #7 Dato: Februar 07, 2008, 03:52:22 pm »
ser sku fint ud... må finde en forhandler der her det... takker
nu med yamaha fz1 2008

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: xxxxl lange bukser
« Svar #8 Dato: Februar 07, 2008, 04:07:00 pm »
PSI læderdragten er temmelig hårdfør.. Alex er røget godt og grundigt rundt i den dragt, og den er stadig hel og uden huller... og tro mig, den dragt er GENNEM testet !!!!

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: xxxxl lange bukser
« Svar #9 Dato: Februar 07, 2008, 05:21:05 pm »
PSI læderdragten er temmelig hårdfør.. Alex er røget godt og grundigt rundt i den dragt, og den er stadig hel og uden huller... og tro mig, den dragt er GENNEM testet !!!!

den vil jeg så ikke have,,,, ville sku også være lidt af et problem at få på..... stakkels mine boller :lmao: :lmao:
nu med yamaha fz1 2008

Majse

  • Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: xxxxl lange bukser
« Svar #10 Dato: Februar 07, 2008, 06:14:05 pm »
PSI læderdragten er temmelig hårdfør.. Alex er røget godt og grundigt rundt i den dragt, og den er stadig hel og uden huller... og tro mig, den dragt er GENNEM testet !!!!

den vil jeg så ikke have,,,, ville sku også være lidt af et problem at få på..... stakkels mine boller :lmao: :lmao:

Man beskriver da ikke sine ædlere dele med madvarer...  :D :D- Nej til det seriøse... Har du snakket med Aagesen.. Det er også en mulighed.. De bruger nemlig en skrædder i Hvidovre.. så snak lidt med dem

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: xxxxl lange bukser
« Svar #11 Dato: Marts 11, 2008, 08:50:09 pm »
PSI læderdragten er temmelig hårdfør.. Alex er røget godt og grundigt rundt i den dragt, og den er stadig hel og uden huller... og tro mig, den dragt er GENNEM testet !!!!

den vil jeg så ikke have,,,, ville sku også være lidt af et problem at få på..... stakkels mine boller :lmao: :lmao:

Man beskriver da ikke sine ædlere dele med madvarer...  :D :D- Nej til det seriøse... Har du snakket med Aagesen.. Det er også en mulighed.. De bruger nemlig en skrædder i Hvidovre.. så snak lidt med dem

var hos aagesen idag... daniese 2 delt dragt kunne jeg få for 9 kilo specialsyet----  tror jeg napper en sådan,,,,,
nu med yamaha fz1 2008

Blue Thunder

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 137
Re: xxxxl lange bukser
« Svar #12 Dato: Marts 11, 2008, 10:40:02 pm »
PSI læderdragten er temmelig hårdfør.. Alex er røget godt og grundigt rundt i den dragt, og den er stadig hel og uden huller... og tro mig, den dragt er GENNEM testet !!!!

den vil jeg så ikke have,,,, ville sku også være lidt af et problem at få på..... stakkels mine boller :lmao: :lmao:

Man beskriver da ikke sine ædlere dele med madvarer...  :D :D- Nej til det seriøse... Har du snakket med Aagesen.. Det er også en mulighed.. De bruger nemlig en skrædder i Hvidovre.. så snak lidt med dem

var hos aagesen idag... daniese 2 delt dragt kunne jeg få for 9 kilo specialsyet----  tror jeg napper en sådan,,,,,

Så er den helt sikkert syet af oksehaler ...........  de længste stykke ...  :lmao:  :lmao:  :lmao:
Man bliver aldrig for gammel til rigtige motorcykler

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: xxxxl lange bukser
« Svar #13 Dato: Marts 12, 2008, 06:14:46 pm »
der skal sku mere en haler til......

denne dragt blev det til.... dog sort... med gråt div steder
nu med yamaha fz1 2008

ANDERSHP

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 279
Re: xxxxl lange bukser
« Svar #14 Dato: Marts 27, 2008, 03:26:45 pm »
nydelig, det kunne være det var sådan én man skulle spare op til
Drengerøve har ingen alder!!