Forfatter Emne: Bruun Larsen, Odense  (Læst 3973 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kralund

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 118
Bruun Larsen, Odense
« Dato: April 02, 2008, 10:20:07 am »
Jeg havde min maskine til vinteropbevaring dèr, og det var helt ok. Opbevaring i 6 mdr (hulk :cry:) og 6k service beløbede sig til relativt beskedne 2500,- (ca-beløb), så dèn del skal de have ros for!

Dog skal de have ris for deres manglende kommunikation. Jeg sendte dem en lang mail med spørgsmål angående opgradering af grislingen (af typen, "hvis vi finder en ordentlig pris, må i gerne ordne det i løbet af vinteren" = penge i kassen til dem.

Jeg sendte beskeden i oktober, vel vidende at de nok havde travlt med opstaldning af andres maskiner. Jeg hørte intet, så jeg ringende til dem i december/januar, for at høre om de havde modtaget den. De mente beskeden nok var "slugt" af spamfiltret, og bad mig sede den igen, og så skulle de nok vende tilbage til mig asap.
Jeg understregede at den vile blive sendt indenfor meget kort tid efter tlf. samtalen.
Jeg hørte ikke noget fra dem...

Da jeg hentede maskinen i arts, var der ingen der sagde noget, så der er antageligvis ikke blevet "oprettet en sag" på mine spørgsmål.
Jeg var/er ikke specielt pissed off, idet det gav mig anledning til at finde et andet værksted, som sikkert bliver mit faste fremover.
Dog synes jeg alligevel at jeg ville nævne det her, fordi jeg synes det er temmelig ringe service af et firma, at ignorere en potentielt betalende kunde af 2 omgange.
Jeg tror ikke, det er et dårligt værksted, de tjener bare for mange penge i forvejen :mrgreen: 8)
SV650S K6 - Yeah baby, yeah!

Masser af planer for nyt udstyr til *næste* sæson...

Emil -Ejlemos-

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 143
  • XR-1000 Rouge TC-6
Re: Bruun Larsen, Odense
« Svar #1 Dato: April 02, 2008, 10:58:25 am »
Troede slet ikke de vidste hva e-mail var dernede!
Meget kan man sige om Bruun Larsen & Søn, men nymoderne er de fanme ikke! Alt står stadig på sedler, og skal man købe noget skal varenummeret først findes i et katalog, eller i det der "lydbilledapperat" (ved ikke hva det hedder i virkeligheden) og det kan tage sin tid nogle gange.
Sådst jeg var dernede, virkede deres dankort terminal heller ikke, ledningerne var blevet gnavet over af rotter eller sådan noget.

De må åbenbart ha masser af kunder alligevel, for selvom der er 3-4-5 folk på arbejde i butikken, bliver alligevel kun 1 ekspideret ad gangen (i min erfaring) mens ander tøffer forvirrede rundt hehe :D

Henning_F

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 278
Re: Bruun Larsen, Odense
« Svar #2 Dato: April 05, 2008, 05:05:38 pm »
Jeg har kun handlet et par småting der, et par løsdele til min gamle GS500F. Mit indtryk er lidt det samme som jer andre, rodet butik, laaang ekspeditionstid  især fordi det tager en krig at slå noget så simpelt op som skruer til en kåbe...  :rolleyes:

Jeg vil hellere ligge min penge nede ved Jan O. i Middelfart, federe butik og de virker til at have lidt mere styr på tingene.

SV650N ABS K8

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Bruun Larsen, Odense
« Svar #3 Dato: April 05, 2008, 05:57:09 pm »
Er man heldig at komme et tidspunkt hvor Pers kone (som jeg ikke kan huske hvad hedder) har tid, så er der mullighed eminent hjælp inden for tøj. Hun ved hvad hun snakker om. Lige som de har en mekaniker/sælger - hvad han nu er, rendende som gerne snakker og vejleder en masse om maskinerne, desværre er han sjællent i deres salgs lokaler.

Det er et meget gammeldaws og hyggeligt sted, men man skal have GOD tid og har man sendt en mail skal man regne med at få svar pr. brevdue, hvis den kan finde dig.
Meget hjælpsomme... Når de endelig har tid. Kommer der kun for at kigge, de har alligevel ikke tid til at hjælpe da de ofte står med hovedet i deres "reservedels-lysbilledes-apperat-maskine".
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Claus m

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 510
Re: Bruun Larsen, Odense
« Svar #4 Dato: April 05, 2008, 10:04:39 pm »
Lysbilledeapperat, reservedels-lysbilledes-apperat-maskin, eller hvad i nu kalder den, vil jeg gætte på er en microfich, som egentligt er et ganske godt produkt, da der på et ark kan stå en hulens masse, man skal bare lære at bruge det, jeg vil dog hellere bruge pc. (ellers kan man jo ikke gå på nettet når der ikke er andet at lave)
Sv650s Old school.
Næstformand Mc Farmers.
Midtjyde