Forfatter Emne: Overvejer køb af sv  (Læst 3732 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

dennis.henriksen.71

  • Wannabe
  • Indlæg: 4
Overvejer køb af sv
« Dato: September 21, 2015, 10:40:21 pm »
Hejsa folkens.
Jeg har lige et par spørgsmål.
 
1. Jeg har fået tilbudt en sv650s fra 99 der har kørt 21000km til 25000kr, er det ikke billigt nok. Den er pæn og velholdt med kn og micron udstødning ellers orig.

2. Er der noget man skal være opmærksom på ud over det "sædvanlige" åbentlyse som spild, bremser osv. Det er jo den første model.

3. Ved der har været noget tidligere men er 186cn høj og har nogle trælse håndled. Hænger man meget på armene. Tænker jeg ville skifte risers og styr.

Kender til V2 da jeg har haft en rsv Mille men har ikke råd til mere og nøjes med noget mindre så jeg i det mindste har noget at trille på.

På forhånd tak.


Sent from my iPad using Tapatalk

Philip L

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 203
Sv: Overvejer køb af sv
« Svar #1 Dato: September 22, 2015, 10:17:39 am »
Hej Dennis, hvad farve har den sv'er? ud fra udstødning osv. tænker om jeg det kunne være den Mads P. lige har solgt, og som køber måske allerede vil sælge igen?
I didn't loose my mind, i sold it on ebay...

dennis.henriksen.71

  • Wannabe
  • Indlæg: 4
Overvejer køb af sv
« Svar #2 Dato: September 22, 2015, 10:22:22 am »
Den er rød han hedder Jannik
« Senest Redigeret: September 22, 2015, 10:30:09 am af dennis.henriksen.71 »

Philip L

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 203
Sv: Overvejer køb af sv
« Svar #3 Dato: September 22, 2015, 10:31:37 am »
Så er det ikke den samme, Mads P's var gul, det er en super fin maskine, og du får meget for pengene. Har du råd ville jeg dog satse på en 2, eller 3 generation sv650 :)
I didn't loose my mind, i sold it on ebay...

Gufle

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 74
Sv: Overvejer køb af sv
« Svar #4 Dato: September 22, 2015, 10:34:18 am »
Hej

1. prisen virker ok ... hvis standen er i orden

2. Ticken fra foreste cylender(knastkæden der klasker), dette kan være tegn på den skal have nye knastkædestrammere (opgrader til nogen fra en 2003 udgave)
    de har ry for at ensretteren kan gå, dette kan få flere konsekvenser, udover at du ikke kan starte ... det kan du måle dig frem til hvis du køber den. (ogradre til en Schnabel eller en mosfett) ...

derudover en solid cykel i min optik, ikke den bedst kørende (med mindre du modificere lidt ..  :lol: .. men det er jo en smagssag )

3. " Ved der har været noget tidligere men er 186cn høj og har nogle trælse håndled." her deal breakeren nok ... når du har kig på en s model, så vil du ligge lidt hen over tanken og styret! ... jeg er 182 og har en s model og har ikke problemer, med mindre jeg kommer over 200km ... jeg bruger meget min core til at holde overkroppen oppe ... men den er så vidt jeg ved ikke så aggresiv som rsv'ern ...

der er en eller anden side hvor du kan se kørestillingen, når du har haft en RSV så kan du jo sammenligne ...ellers er der kun én ting at gøre!

UD OG PRØV DEN! ...  :D  ... tror det er den eneste rigtige at gøre!

Mvh Gufle
------------
'00 650s Grisling

Philip L

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 203
Sv: Overvejer køb af sv
« Svar #5 Dato: September 22, 2015, 10:46:55 am »
Mads P. solgte bla. sin fordi han var træt af kørestillingen, og sv'erne fås jo også som naked hvor kørestillingen er meget mere oprejst og behagelig.
I didn't loose my mind, i sold it on ebay...

SVenskeren SOLO

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 917
Sv: Overvejer køb af sv
« Svar #6 Dato: September 22, 2015, 12:30:51 pm »
Hej Dennis, hvad farve har den sv'er? ud fra udstødning osv. tænker om jeg det kunne være den Mads P. lige har solgt, og som køber måske allerede vil sælge igen?

Køber af Mads cykel er meget tilfreds, hun glæder sig til at komme ud og trille på den..
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

Allan-S

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 112
  • Bike: Sv1000
Sv: Overvejer køb af sv
« Svar #7 Dato: September 23, 2015, 09:03:39 am »
Det var godt nok et lavt KM-tal for en MC der er 15-16 år gammel.
Link til min SV1000N K7 på Motorcykelgalleri.dk: http://llk.dk/ncu7zp

Mads P.

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 784
  • Kyllingestriber er trods alt bedre end kåberidser!
Sv: Overvejer køb af sv
« Svar #8 Dato: September 28, 2015, 02:45:04 pm »
Hej Dennis, hvad farve har den sv'er? ud fra udstødning osv. tænker om jeg det kunne være den Mads P. lige har solgt, og som køber måske allerede vil sælge igen?

Køber af Mads cykel er meget tilfreds, hun glæder sig til at komme ud og trille på den..


Det kan jeg godt forstå... ;)
/Mads P.