Forfatter Emne: Racing4Fun  (Læst 13591 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Racing4Fun
« Dato: Januar 19, 2006, 12:51:49 pm »
I tråden http://forum.svrider.dk/viewtopic.php?t=2132 blev jeg hurtigt overbevist af B2s overlegne debatteknik, og opretter hermed en tråd ang. en tur på Racing4Fun på Ring Knutstorp.

De har både en grøn klasse for os der skal holdes i hånden og friere klasser for folk der vil ligge og overhale. På den måde kan vi komme så mange afsted ad gangen som muligt.

Hvem vil med? Og hvornår.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Racing4Fun
« Svar #1 Dato: Januar 19, 2006, 12:53:24 pm »
Citat fra: n00bsmurf
I tråden http://forum.svrider.dk/viewtopic.php?t=2132 blev jeg hurtigt overbevist af B2s overlegne debatteknik, og opretter hermed en tråd ang. en tur på Racing4Fun på Ring Knutstorp.

De har både en grøn klasse for os der skal holdes i hånden og friere klasser for folk der vil ligge og overhale. På den måde kan vi komme så mange afsted ad gangen som muligt.

Hvem vil med? Og hvornår.


Ja jeg var også med i foregående tråd..

til B2:
Har du været på Mestersvinger ?  ... tåler det nogen sammeligning med en trackday i grøn klasse?

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Racing4Fun
« Svar #2 Dato: Januar 19, 2006, 12:56:05 pm »
en hel anden ting er at jeg ihvertfald iår skal på nogle af R4F's arrangementer, med "smadderkassen"

jeg må hellere høre folk ad hvornår de regner med at sku derop.. Jeg ska jo ha nasset raceren med i en varevogn eller noget.

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Racing4Fun
« Svar #3 Dato: Januar 19, 2006, 01:04:58 pm »
Citat fra: Luske

til B2:
Har du været på Mestersvinger ?  ... tåler det nogen sammeligning med en trackday i grøn klasse?
Jeg var på tre Mestersvinger, inden R4f startede  8)

Grøn klasse er "kravlegården" hvor man lærer linierne, og får mere fart på som dagen skrider frem.
Alle kan være med, jeg har sågar set en VT600 Shadow (Cruiser) høvle rundt, med en lykkelig ejer på.


Blå klasse er for dem ( og dem tror) de har rimeligt styr på linierne og gerne vil prøve fulde omgange incl. overhalinger.

Rød klasse er for dem der HAR styr på linierne, og her ses ofte også en del deciderede baneracere

Sort klasse er for de syge der kører latterligt stærkt Ja ! Jeg er sygeligt misundelig

Blå klasse er nok den "farligste" klasse, da det er her jeg har set flest afkørsler og styrt  :?  Det har næsten hver eneste gang været en eller anden smart-ass, på en hurtig cykel der har troet at hans dyre legetøj gjorde ham til ekspert  :evil:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Racing4Fun
« Svar #4 Dato: Januar 19, 2006, 01:31:48 pm »
Citat fra: B2
Blå klasse er nok den "farligste" klasse, da det er her jeg har set flest afkørsler og styrt  :?  Det har næsten hver eneste gang været en eller anden smart-ass, på en hurtig cykel der har troet at hans dyre legetøj gjorde ham til ekspert  :evil:


Ja det er en skam, ... de ødelægger jo passet for alle de andre.

dvs at i blå klasse kan man komme ud for at få meget lidt banetid!?  :roll:

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Racing4Fun
« Svar #5 Dato: Januar 19, 2006, 01:35:30 pm »
Citat fra: Luske

dvs at i blå klasse kan man komme ud for at få meget lidt banetid!?  :roll:
Ja ! Hvis man selv ryger på r..en  :wink:
Generelt er folk dog "flinke" til at kurre af banen, så man kan nøjes med gult flag i den sektor, en enkelt omgang eller to  :)
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Racing4Fun
« Svar #6 Dato: Januar 19, 2006, 01:50:05 pm »
Citat fra: B2
Citat fra: Luske

dvs at i blå klasse kan man komme ud for at få meget lidt banetid!?  :roll:
Ja ! Hvis man selv ryger på r..en  :wink:
Generelt er folk dog "flinke" til at kurre af banen, så man kan nøjes med gult flag i den sektor, en enkelt omgang eller to  :)


Ok...
Jeg var på knutstorp for nogle år tilbage(som tilskuer). Og når en røg af, så stoppede de passet. (det hed vidst "nice n easy" eller noget i den stil..)

Fedt at det ikke gælder R4F's arrrangementer.

Jeg må høre gutterne hvilke datoer de planlægger at tage sted i, så jeg kan nasse mig med i deres varevogn.  :D

Rubin

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 573
Racing4Fun
« Svar #7 Dato: Januar 19, 2006, 06:45:03 pm »
21 maj, for da skinner solen, og det regner altid i juni.
At man så ville have godt af at prøve banen på en regnvejrs dag er jo noget helt andet :wink:

Og ja Carsten, det var ret sjovt på Djurs, men også vel mange begrænsninger  :(
Rubin
Havde en gang en SV1000SK3 sølvgrå m. Hamicad nr.pladeholder, hugger, sort  double bubble, akropovic titanium og scottoiler.

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Racing4Fun
« Svar #8 Dato: Januar 20, 2006, 12:43:15 am »
Citat fra: Rubin
Og ja Carsten, det var ret sjovt på Djurs, men også vel mange begrænsninger  :(

Hvad tænker du på - støjen? Det var ret ærgeligt at de andre larmede så meget at vi fik mindre tid...
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Racing4Fun
« Svar #9 Dato: Januar 20, 2006, 01:15:43 am »
Citat fra: Luske
Ok...
Jeg var på knutstorp for nogle år tilbage(som tilskuer). Og når en røg af, så stoppede de passet. (det hed vidst "nice n easy" eller noget i den stil..)

Jeg var på Knutstorp sidste år som tilskuer til Mestersvinger halløj, og der stoppede de altså ikke det hele bare fordi en røg i grøften. Det var bare sur røv og op på cyklen igen, hvis altså skidtet kunne køre  :roll:  :roll:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Racing4Fun
« Svar #10 Dato: Januar 20, 2006, 09:22:30 am »
Jeg har lovet mig selv at jeg SKAL på bane i år.
Men jeg er indtil videre fleksibel med tidspunktet, så jeg venter lige og ser hvilken dato der er mest "populær"  :wink:
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Japri

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 106
Racing4Fun
« Svar #11 Dato: Januar 20, 2006, 01:13:38 pm »
Jeg er med på en tur til Knutstorp søndag d. 21 maj  i grøn gruppe :lol:  Og som Rubin siger så er det nok bedre vejr i maj end i juni, selvom vi var på Ring Djursland d. 20 juni sidste år (så vidt jeg husker  :wink: )
It's better to burn out than to fade away!

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Racing4Fun
« Svar #12 Dato: Januar 20, 2006, 01:37:10 pm »
Jeg stemte "Så tidligt som muligt" men alt i alt passer Mandag d.22/5 mig bedst.
VFR-klubben kører nemlig dagen efter, og med bare en smule held får jeg igen i år lov at lege med dem  :twisted:

Alle de andre datoer kan jeg dog også bruge  :D
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Racing4Fun
« Svar #13 Dato: Januar 20, 2006, 01:45:38 pm »
Citat fra: B2
Jeg stemte "Så tidligt som muligt" men alt i alt passer Mandag d.22/5 mig bedst.
VFR-klubben kører nemlig dagen efter, og med bare en smule held får jeg igen i år lov at lege med dem  :twisted:

Alle de andre datoer kan jeg dog også bruge  :D

hvad er priserne iår ?

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Racing4Fun
« Svar #14 Dato: Januar 20, 2006, 01:52:27 pm »
Deres hjemmeside :R4F

Priserne står midt i teksten.
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?