Forfatter Emne: Top 5 værksteder i dk........  (Læst 5725 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Top 5 værksteder i dk........
« Dato: Marts 01, 2010, 04:38:44 pm »
Hej med jer

Der er jo rigitg mange fine og nyttige kommentarer i denne tråd....
Men jeg tænkte på at at alle nye SV-RIDDERE og gamle for den sags skyld,  men fordel kunne se på en liste over værksteder/forretninger som man trygt kan henvende sig til........uden at skulle gøre dyrbare erfaringer selv ! Vi kunne jo lave en afstemning over dem som vi mener skal i TOP 5 i de forskellige landsdele baseret på det kendskab som findes i SV forummet

Denne "top 5" kunne så ligge fremhævet først i tråden.....

Eksempel:

                Jylland                           Fyn                       Sjælland           
1.             MC Giganten Nord        Hauge MC            Alex MC
2.                 osv

Selve navnet skulle så være linket så man ryger direkte ind på websiden hvis denne findes...

Jeg ville gerne stå for det, men jeg kender jo som newbie ikke værkstederne og admins er jo dem som kan hekse med fremhævet tråd osv...synes selv at det vill evære en fin lille hjælp til valg af værksted...

Bolden er er hermed sendt videre hvis der er en generel interesse for det ...det vil især gavne de nye kuld ... som kommer hvert år..

Er godt klar over at vi aldrig bliver enige om TOP 5 ... men hvis blot man kunne lblive enige om en "anerkendt" liste ville det såmænd være fint nok....og den skal jo junne opdateres hvis et værksted udmærker sig eller omvendt !

Andre som synes det kunne være en hjælp ?

Hilsen Per
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Smith

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 320
Sv: Top 5 værksteder i dk........
« Svar #1 Dato: Marts 01, 2010, 07:20:45 pm »
Selve ideen er rigtig god - MEN, som du siger bliver vi aldrig enige om en top5. Jeg synes selv jeg undersøgte og læste en del da jeg skulle have sv'eren til 6kkm service, og endte alligevel med at gå fra værkstedet med en følelse af at "det her må kunne gøres bedre". Ligeledes har min kammerat prøvet det samme hos et ypperst anbefalet værksted, hvor cyklen kom retur med skrammer og sprayede kåben fuld af olie indevendig efter 15km. :club:

Hvem skal afgøre hvilke værksteder der har "dummet sig mindst"? Jeg synes bare jeg kan forudse lidt moralsk bøvl, og vil derfor hellere opfordre til en langt mere overskuelig Værkstedsanmeldelser-kategori. Hvordan det kan gøres med forum-templaten ved jeg ikke, men evt. bare stickys med hvert værksted, og evt. oprydning af spam i ny og næ?

Just my 50 cents  :wink: Mine oplevelser med værkstederne vil jeg vente med at give udtryk for til de respektive anmeldelser - det skal gøres ordenligt så det heller ikke blive mudderkastning :)

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Top 5 værksteder i dk........
« Svar #2 Dato: Marts 01, 2010, 09:08:28 pm »
Tak for god input Smith ... min tanke er ikke mudderkastning derfor ændrede jeg det også til"anerkendte" værksteder.......
Din ide med templates er ikke så tosset....lad os få lidt flere input ...keep posting
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Mallen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 90
  • 1000 % SVIN !
Sv: Top 5 værksteder i dk........
« Svar #3 Dato: Marts 18, 2010, 12:24:02 pm »
Lyder som en god ide - Nu er jeg umiddelbart en af de nye MC'kører og har kun kendskab til Enghave som jeg kun har ros til..

Tiden kommer dog hvor jeg godt vil have skruet lidt på cyklen og monteret PC,filter og få kørt dette ind. Det kan Enghave også tilbyde, men har af natur altid lyst til at undersøge markedet for dette. Prisen må dog godt være 'højere' så længe jeg ved at det bliver udført korrekt og servicen herefter er tiptop.

En liste over top anbefalede steder ville i mit tilfælde være en stor hjælpe  :thumbsup:

Jeg har allerede undersøgt lidt, og fik et tilbud fra Lydmuren. Lidt søgen og læsen herefter har dog gjort at jeg har fravalgt den løsning igen  :club: :club:

Thumbs up for interativet Per.. :thumbsup:
Nu: Suzuki GSXR750 K7, med en masse lir.

Tidl: Suzuki SV1000s K8

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: Top 5 værksteder i dk........
« Svar #4 Dato: Marts 18, 2010, 01:12:28 pm »
Måske nemmere at lave en afstemning, så kan folk stemme alt det de vil, og så kan man selv se hvilket værksted som har flest stemmer...
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Mads | Hvidovre

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 169
Sv: Top 5 værksteder i dk........
« Svar #5 Dato: Marts 18, 2010, 03:07:00 pm »
Findes dette ikke i forvejen på DMCN.dk ?

Nærmere betegnet her: http://www.dmcn.dk/Forhandler/forh_anm_oversigt.asp

Så kan man selv sortere dem efter hvilken kategori man ønsker. Rigtig god side!
« Senest Redigeret: Marts 18, 2010, 03:08:33 pm af Mads | Hvidovre »