Forfatter Emne: Tur til Hartzen juni 2010. BØR LÆSES!  (Læst 1934 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

MMN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 719
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
Tur til Hartzen juni 2010. BØR LÆSES!
« Dato: April 23, 2010, 10:10:28 am »
Jeg er blevet inviteret med på en tur til hartzen i tyskland i starten af juni.

Det jeg ved er at jeg køre fra KBH ca. 14.30 onsdag d. 2 juni og mødes med 2 stk. i roskilde og en mere på fyn, så køres der videre til flensborg hvor man overnatter. Torsdag køres der så vidst nok til berlin eller direkte til hartzen, hvor vi mødes med MC folk fra hele nord europa, og så skal der køres!
Der er ruter ud fra hotellet, hvor vi alle bor, som kan køres i eget tempo med opsamlings punkter, hele weekenden.
Hjem tur igen søndag d. 6 juni, hvor vi skal hele vejen hjem.

LÆS INFO JEG HAR FÅET NEDEN UNDER.

Har det interesse eller ønsker du mere info, så skriv en PM eller direkte på mail mntsalsa@gmail.com.
Når man har tilmeldt sig er det selvfølgelig bindende, da der bestilles hotel osv.

MVH Michael

info på vores kommende tur: MC DK/GER 2010.

I år ligger planlægningen i hænderne på Wendelin og Kay fra Berlin.


Kort beskrevet har vi kørt denne tur i juni måned i 6-7 år nu. Vi har været i Ex DDR, Harz, Øland, Sydnorge, Sachsen og skal nu til Harzen igen.

Turen startede op med et blandet kontingent af ca. 40 årige mænd på et blandet udvalg af MC (Dragstar 1100, Z1300 Sephyr, K100, XJ900 m.m.), der kunne lide at køre touring i dertil indrettet natur.

I dag er næste generation kraftigt repræsenteret i form af 2 sønner samt deres venner, svigersøn m.m., og køremåde samt mc´er er mere bredt.

Nu kører vi af sted i samlet flok, men indbygger etapper med fri kørsel, for så senere at mødes på aftalte steder og tidspunkter.

Desværre er alle danskere faldet fra, så jeg er ude for at begejstre flere danske mc´ister. Omgangssproget er engelsk og tysk alt efter tilstedeværelse.

Vi bor typisk på gæstgiverier eller vandrehjem til typisk ca. 50 Euro pr. overnatning. Hver især afholder egne udgifter.

Jeg håber, at du er frisk på at komme med! Du er meget velkommen til at maile eller ringe for evt. yderligere info og fotos.

Mvh. Klaus Ole Schulz

____________

INFO FRA Wendelin og Kay

hey guys,

This is the  first short info-mail about our bike-trip in 2010.
The exact date for the trip is 03.06.10 (start in Berlin) - 06.06.10 (end in Berlin).

Kay and me looked for a well qualified area for our trip.
In our opinion the Harz-Mountains seem to be the best choice to have a nice ride.
We decidet to take the hotel/pension "Domäne Stiege".
You can have a look @ http://www.domaene-stiege.de/

The price is 27€/person/night in a twin-room (with breakfest and 10,50€ in addition for dinner if we want to).

The hotel is situatet in a little town called Stiege amidst the Harz.
Near to the hotel are a lot of curvaceous roads with a lot of options for having a meal or snack
and also some sights to visit.

We decidet not to plan specific tours. We only want to recommend you a direction or point to reach for the daily rides.

So have a look at the hotels internet-domain and at google maps for the area.

So tell us please weather you'll take part in the trip or not.

We'll wait for your response so we have a number of participants to be able to book the hotelrooms.

Kay and me won't be able to take part in the whole ride. we'll follow on friday afternoon.

Greetings Kay & Wendelin
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.