Forfatter Emne: Polterabendskørsel 25/6, København  (Læst 27132 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Smith

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 320
Sv: Polterabendskørsel 25/6, København
« Svar #45 Dato: Juni 23, 2011, 11:45:21 am »
Hvis det er nødvendigt kan jeg også godt ha hjelm jakke og handsker med???
Hvis du vil være standby i tilfælde af frafald er det fornemt :) Så tager vi lige en status i morgen aften.

Det er for fedt det her forum :respekt: :D

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Sv: Polterabendskørsel 25/6, København
« Svar #46 Dato: Juni 23, 2011, 07:00:02 pm »
Så fik jeg skiftet potter m.m. og er nu (fysisk - om jeg så må sige) klar til turen - og der er kild-i-trussen-garanti  med de nye potter hvis jeg skal ha en trunte bag på  :mrgreen: :mrgreen:

/bo
MC-løs :-/

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Sv: Polterabendskørsel 25/6, København
« Svar #47 Dato: Juni 23, 2011, 07:38:16 pm »
Så fik jeg skiftet potter m.m. og er nu (fysisk - om jeg så må sige) klar til turen - og der er kild-i-trussen-garanti  med de nye potter hvis jeg skal ha en trunte bag på  :mrgreen: :mrgreen:

/bo

jeg har indlgt en vibrator i mit passaser sæde...    så kan jeg selv styre vibrationer...   hvis nu hun ikke er intresandt så vil man jo næppe gøre hende kåd  :mrgreen:
nu med yamaha fz1 2008

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Polterabendskørsel 25/6, København
« Svar #48 Dato: Juni 24, 2011, 10:59:58 am »


Damn! Jeg skal SÅ meget ud og stå på vandski søndag morgen  :D :D :D :D :D :D 8)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Smith

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 320
Sv: Polterabendskørsel 25/6, København
« Svar #49 Dato: Juni 24, 2011, 11:07:28 am »
Damn! Jeg skal SÅ meget ud og stå på vandski søndag morgen  :D :D :D :D :D :D 8)
Jeg har godt set den, jeg håber også selv på at være istand til at komme ud på vandet! :D

Jeg skal faktisk ud og rive tøserne rundt i en gummibåd, et par timer før vi skal køre dem. Selvom der er rimelig stærk vind, burde det være ok tæt på kysten, sålænge den står i stik vest. Hvis der ikke var så meget logistik der skulle gå op, ville jeg meget gerne have givet en tur i badering efter vores køretur :)

Så fik jeg skiftet potter m.m. og er nu (fysisk - om jeg så må sige) klar til turen - og der er kild-i-trussen-garanti  med de nye potter hvis jeg skal ha en trunte bag på  :mrgreen: :mrgreen:
Bare DU også er fysisk klar :mrgreen:
Og så håber jeg da ikke det bliver en mandlig dyrepasser der skal vise dem rundt ude i Hvidovre, for han bliver overfaldet af tøserne hvis de alle har fået en god rystetur :whatever: :mrgreen:

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Polterabendskørsel 25/6, København
« Svar #50 Dato: Juni 24, 2011, 11:19:06 am »
Jeg skal faktisk ud og rive tøserne rundt i en gummibåd, et par timer før vi skal køre dem....

Hva' øh ....er du nu helt sikker på at du kan klare dette alene eller skal du have hjælp .....  :evil: :innocent:  :lmao:

Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Polterabendskørsel 25/6, København
« Svar #51 Dato: Juni 24, 2011, 11:19:16 am »
Damn! Jeg skal SÅ meget ud og stå på vandski søndag morgen  :D :D :D :D :D :D 8)
Jeg har godt set den, jeg håber også selv på at være istand til at komme ud på vandet! :D

Jeg skal faktisk ud og rive tøserne rundt i en gummibåd, et par timer før vi skal køre dem. Selvom der er rimelig stærk vind, burde det være ok tæt på kysten, sålænge den står i stik vest. Hvis der ikke var så meget logistik der skulle gå op, ville jeg meget gerne have givet en tur i badering efter vores køretur :)

Fed idé - hvor har du båd henne? Jeg sejler oppe fra Taarbæk havn...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Smith

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 320
Sv: Polterabendskørsel 25/6, København
« Svar #52 Dato: Juni 24, 2011, 11:36:53 am »
Hva' øh ....er du nu helt sikker på at du kan klare dette alene eller skal du have hjælp .....  :evil: :innocent:  :lmao:
Loool :mrgreen: Så kan du lige pludselig godt nå det hele, hva Per ;)

Fed idé - hvor har du båd henne? Jeg sejler oppe fra Taarbæk havn...
Hehe, det kommer nok hurtigt til at lyde mere fancy end det er :P Jeg deler en knald-rød-gummibåd (4,5m RIB) med tre gutter, vi bruger den primært til dyk i Øresund. Den ligger på trailer i Kokkedal, med årskort til Rungsted Havn :)
Hvem skal man give et blæs for at få en prøvetur på vandski? :mrgreen: Jeg overvejer med en ene af båd-kammeraterne at købe enten vandski eller wakeboard, men har aldrig prøvet nogle af delene :D

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Sv: Polterabendskørsel 25/6, København
« Svar #53 Dato: Juni 24, 2011, 11:45:51 am »
Jeg skal faktisk ud og rive tøserne rundt i en gummibåd, et par timer før vi skal køre dem....

Hva' øh ....er du nu helt sikker på at du kan klare dette alene eller skal du have hjælp .....  :evil: :innocent:  :lmao:

Tror sgu også godt jeg kan ofre mig på den konto  :mrgreen: :mrgreen:

/bo
MC-løs :-/

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Polterabendskørsel 25/6, København
« Svar #54 Dato: Juni 24, 2011, 12:34:24 pm »
Hehe, det kommer nok hurtigt til at lyde mere fancy end det er :P Jeg deler en knald-rød-gummibåd (4,5m RIB) med tre gutter, vi bruger den primært til dyk i Øresund. Den ligger på trailer i Kokkedal, med årskort til Rungsted Havn :)

Hvem skal man give et blæs for at få en prøvetur på vandski? :mrgreen: Jeg overvejer med en ene af båd-kammeraterne at købe enten vandski eller wakeboard, men har aldrig prøvet nogle af delene :D

Cool :-) Hvad har i siddende bagpå af motor(er)? Jeg har set en gut der stod på wakeboard efter en rib ude i Svanemøllebugten. Det så lidt sjovt ud fordi al vægten var bagi båden - så hver gang han skulle trækkes op var båden ved at gå bagover.

Jeg står nede i Taarbæk Vandskiklub og er ved at blive uddannet til bådfører i deres sprit nye Ski Nautiques 200 båd (5,7L V8'er midt i båden med 340 HK, tårn til wakeboard, justerbare planer, flad bund og en dejligt skarp propel).

Jeg mener at en prøvetur koster 100 kr. Jeg er MC-buddies med kasseren som desuden kører SV650S (men ikke er på forum) - så det kan vi nok finde ud af. Du kan bare kigge forbi en dag vi er ude...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Smith

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 320
Sv: Polterabendskørsel 25/6, København
« Svar #55 Dato: Juni 24, 2011, 03:11:20 pm »
En skøn gammel 60hestes 2takter :? Den kører fint, men det kan godt være at det med vandski/wakeboard er lidt optimistisk, men man vil jo altid have mere legetøj :D Jeg vil da lige overveje en prøvetur i jeres klub, bare for hyggens skyld!

Smith

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 320
Sv: Polterabendskørsel 25/6, København
« Svar #56 Dato: Juni 24, 2011, 03:22:58 pm »
KÆRE ALLE

Jeg sender lige en PM i aften med mit telefonnummer og sidste detaljer. Jeg tror vi mødes 14:20, så kan vi køre samlet hen til tøserne med god bulder :D

Min ene chauffør Torkil kommer nok ikke alligevel, men jeg får stadig hans hjelm og handsker til passager. Så hvis de aftalte bare tager grej med, er der vidst styr på det hele :)

Smith

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 320
Sv: Polterabendskørsel 25/6, København
« Svar #57 Dato: Juni 24, 2011, 09:21:33 pm »
Opdateret
Endelig plan:

Klokken 14:15 på den første parkeringsplads på langeliniekaj her.
Klokken 14:30 mødes vi med tøspigebørnene her.
Klokken 14:45 kører vi ruten her, hvor vi bør ankomme ca. 15:15.

Følgende har hjelme med:
Smith*2
BQffen*1
Bo*1
Skurken*1
Skurken's ven*1

Det skulle gerne give 6 ialt :mrgreen:

Bo skriv gerne tidligst muligt hvis du er for hårdt ramt til at køre ;) Rasmus (RN_sport) holder vidst øje med tråden imorgen formiddag og kan evt. afløse. Udover dem der har hjelme med skal én ekstra køre med passager, men det kan de resterende slås om i morgen :mrgreen:

Mit nr er 3023 6714, skriv eller ring endelig hvis der er nogle spørgsmål :) Jeg ser ikke denne tråd efter kl 9 i morgen tidlig, så fang mig på mobilen hvis det er.
Og Per, jeg håber da du kan nå at komme og lave lidt bass, smid mig evt. en status så vi ved om du er på trapperne :)

Og lad os så ryste trusserne på de piger så de sent skal glemme det :whatever: :afro:  :orkester:
« Senest Redigeret: Juni 25, 2011, 12:09:08 am af Smith »

Helen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 146
Sv: Polterabendskørsel 25/6, København
« Svar #58 Dato: Juni 25, 2011, 12:24:11 am »

...

Og lad os så ryste trusserne på de piger så de sent skal glemme det :whatever: :afro:  :orkester:

Godt man selv kører og ikke behøver at høre på den slags  :hand:
You can´t buy happiness - but you can buy a bike - and thats pretty close :D


Gul SV650S Old School
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35873&ipc=119964

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Sv: Polterabendskørsel 25/6, København
« Svar #59 Dato: Juni 25, 2011, 08:10:43 am »
Jeg er frisk! På så mange måder faktisk  :mrgreen: :mrgreen:

/bo
MC-løs :-/