Forfatter Emne: Hejsa alle glade SV-ejere!!  (Læst 4017 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Martin021

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 100
Hejsa alle glade SV-ejere!!
« Dato: Marts 12, 2005, 12:04:30 pm »
Så skete det.... I går kl 17.00 hentede jeg min spritnye sorte Sv650K5 hos Enghave :D  Kørte 80 km om aftenen så koblingshånden er pænt øm i dag... Og hold fast hvor er jeg træt af den her sne!!
Men jeg ville bare høre her på sitet om det er sådan i mødes engang imellem og udveklser erfaringer og kører lidt rundt(til bakken måske?)... Jeg kunne godt tænke mig at mødes med nogen der er ligeså bidt af motorcykler som mig selv  :twisted:
Sort SV650S K5, baghugger, egosæde, typhoon råberør, pipercross luftfilter, spyballalarm, fuldkåbe og meget andet godt :_)

ThomasDK

  • Gæst
Hejsa alle glade SV-ejere!!
« Svar #1 Dato: Marts 12, 2005, 12:12:35 pm »
Tillykke med den, det bliver sgu dejligt når sommeren kommer ...... :D

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Hejsa alle glade SV-ejere!!
« Svar #2 Dato: Marts 12, 2005, 12:34:49 pm »
Citat fra: martin021
Så skete det.... I går kl 17.00 hentede jeg min spritnye sorte Sv650K5 hos Enghave :D  Kørte 80 km om aftenen så koblingshånden er pænt øm i dag... Og hold fast hvor er jeg træt af den her sne!!
Men jeg ville bare høre her på sitet om det er sådan i mødes engang imellem og udveklser erfaringer og kører lidt rundt(til bakken måske?)... Jeg kunne godt tænke mig at mødes med nogen der er ligeså bidt af motorcykler som mig selv  :twisted:


Der skal nok blive chance for at mødes, i hvertfald når man er i hovedstadsområdet.- i efteråret var en stadigt voksende flok der mødtes ca. 1-3 gange om ugen til fællestur. Både på hverdage ved 4-5tiden, og i week-enderne.

Vi ses...
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Hejsa alle glade SV-ejere!!
« Svar #3 Dato: Marts 12, 2005, 01:05:38 pm »
Tillykke med den :)

Ja der skal nok blive masser af chancer for at mødes.

Bakkeåbningen regner jeg dog ikke med at deltage i i år (jeg bebrejder vejret  :evil: )
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Brygmann

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 22
Jubiii
« Svar #4 Dato: Marts 12, 2005, 02:20:47 pm »
Nu kan jeg endelig tilslutte mig de glade MC ejere igen, jeg fik i går leveret min spritnye SV 1000sk3 (fantastisk pris for en sådan maskine), og glæder mig forbandet meget til noget vejr som er til at køre i..

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: Hejsa alle glade SV-ejere!!
« Svar #5 Dato: Marts 13, 2005, 11:24:24 am »
Citat fra: martin021
Så skete det.... I går kl 17.00 hentede jeg min spritnye sorte Sv650K5 hos Enghave :D  Kørte 80 km om aftenen så koblingshånden er pænt øm i dag... Og hold fast hvor er jeg træt af den her sne!!
Men jeg ville bare høre her på sitet om det er sådan i mødes engang imellem og udveklser erfaringer og kører lidt rundt(til bakken måske?)... Jeg kunne godt tænke mig at mødes med nogen der er ligeså bidt af motorcykler som mig selv  :twisted:

Tillykke med cyklen.
der bliver sikkert masser af ture igen i år, så vi ses :D

Olfert
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Hejsa alle glade SV-ejere!!
« Svar #6 Dato: Marts 13, 2005, 05:54:26 pm »
Tillykke med nyerhvervelsen!!!

Man skal godt nok være stærk i troen hvis man skal overbevise sig selv om at det bliver 5-10 grader + næste uge. Jeg sidder og kigger på grimme hvide ting der falder ned fra himlen. - og det er ikke kokain!  :cry:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Martin021

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 100
Tak for responsen
« Svar #7 Dato: Marts 13, 2005, 08:58:30 pm »
Tak for responsen på mit indlæg... Det er fedt at man kan mødes sådan et sted og udveksle erfaringer.... Og ang vejret så kan man godt(med lidt god vilje) køre... Jeg har allerede kørt over 100 km i weekenden.. Men det jo også fordi at jeg kører så pænt(under 5000 omdrejninger indtil første service)   :roll: ....
Er der ikke nogen der er friske på at mødes på torsdag når bakken skal åbnes??

P.s Også tak til Rune for din fede hjemmeside...  :D
Sort SV650S K5, baghugger, egosæde, typhoon råberør, pipercross luftfilter, spyballalarm, fuldkåbe og meget andet godt :_)

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Hejsa alle glade SV-ejere!!
« Svar #8 Dato: Marts 13, 2005, 11:35:12 pm »
Tillykke til jer 2 med de nye SV'ere  8)
Jeg er misundlig på jer...  :wink:  er ikke sikke på det staves såen :oops: )
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D