Forfatter Emne: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)  (Læst 24815 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

MiE (PiP)

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 172
  • ZERO TO BITCH IN 10 SECONDS
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #15 Dato: Marts 22, 2007, 10:21:47 pm »
Helt klart...!!  :thumbsup:

Men er dog noget ked af datoen....
Men må jo så bare kræftigt overveje om jeg skal til Tyskland eller til SVinefest  :undecided:
Ejer af et styk suzuki GSF 650 s bandit
                      ------------
Husk når du kører og haster i vrimlen,
vejen er kort fra jorden til himlen....!!

skyggen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 797
  • 90*V2 sjover
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #16 Dato: Marts 23, 2007, 09:22:24 am »
må jeg os komme med :twisted: ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja til begge dele bare der øl nok. :angel:
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277

Chris

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 123
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #17 Dato: Marts 23, 2007, 09:38:24 am »
Yes, jeg er med på den...  :D

troelsk

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 68
  • Sv650s K4
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #18 Dato: Marts 23, 2007, 06:04:19 pm »
Helt sikkert et HIT.... :D :orkester:

blabla

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 139
  • Hvis det ikke går, går det nok alligevel...
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #19 Dato: Marts 28, 2007, 10:55:06 am »
SV hos morgenhår(d), det kan kun blive super fedt ( Som sidst jeg var med) :dead: :D
At køre mc er det sjoveste man kan gøre med tøjet på... Wrooomm...

palle j

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 463
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #20 Dato: Marts 28, 2007, 11:04:17 am »
Den er jeg helt sikke med på  :orkester:
Blå SV650S 00

Alex

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1238
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #21 Dato: Marts 28, 2007, 09:31:42 pm »
Gass GEBEN..  und FEUR FREI !!

 :twisted: :twisted: :twisted:
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

Bageren

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 400
  • Gul SV650S 2002
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #22 Dato: April 03, 2007, 09:52:43 pm »
Luftede lige min mening ved MC Tirsdag, og vil da også komme med den her.

Når man nu endelig får muligheden for at snakke og hygge sig med en masse hyggelige MC folk, ville jeg da personlig være ked af at bruge 2 timer af den begrænsede tid man desværre har med jer, til at høre noget musik som ikke alle kan li'. Jeg vil hellere snakke, drikke og hygge med jer, end at prøve at overdøve et rockband for at have en samtale kørende.

Dog synes jeg det lyder som en fantastisk idé med en Rammstein SV koncert, men synes måske man skulle lave det som sit eget arrangement.


Til sidst vil jeg da sige at jeg også er lidt ked af datoen. Kunne man ikke arrangere en afstemning for nogle datoer? :]
Kasper Hartwich aka Bageren
SV650S '02 Gul

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #23 Dato: April 03, 2007, 10:21:40 pm »
Luftede lige min mening ved MC Tirsdag, og vil da også komme med den her.

Når man nu endelig får muligheden for at snakke og hygge sig med en masse hyggelige MC folk, ville jeg da personlig være ked af at bruge 2 timer af den begrænsede tid man desværre har med jer, til at høre noget musik som ikke alle kan li'. Jeg vil hellere snakke, drikke og hygge med jer, end at prøve at overdøve et rockband for at have en samtale kørende.

Dog synes jeg det lyder som en fantastisk idé med en Rammstein SV koncert, men synes måske man skulle lave det som sit eget arrangement.

Det kunne jeg ikke have skrevet bedre selv! - Jeg er HELT enig! :)

Smid en skive Rammstein på anlægget og lav derudover en "star-fucker-vip-koncert" med Der Frank og gutterne :) :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #24 Dato: April 04, 2007, 06:22:57 am »
Luftede lige min mening ved MC Tirsdag, og vil da også komme med den her.

Når man nu endelig får muligheden for at snakke og hygge sig med en masse hyggelige MC folk, ville jeg da personlig være ked af at bruge 2 timer af den begrænsede tid man desværre har med jer, til at høre noget musik som ikke alle kan li'. Jeg vil hellere snakke, drikke og hygge med jer, end at prøve at overdøve et rockband for at have en samtale kørende.

Dog synes jeg det lyder som en fantastisk idé med en Rammstein SV koncert, men synes måske man skulle lave det som sit eget arrangement.

Det kunne jeg ikke have skrevet bedre selv! - Jeg er HELT enig! :)

Smid en skive Rammstein på anlægget og lav derudover en "star-fucker-vip-koncert" med Der Frank og gutterne :) :)
Jatak JJ, vi ved godt du ikke er til Rammstein. Godt der kun er én stemme pr. mand, ellers havde du siddet og klikket på "Nej" endnu!  :club: :wink: :wink: (det' gaaaz, du ka' vel ta' det)

Nå, spøg til side... Der er flere grunde til, at emnet i det hele taget er blevet taget op. For det første har de fleste (men ikke alle, det ved jeg godt) af forummets aktive brugere udvist stor interesse for Rammsteins musik ved en del tidligere arrangementer. Her tænker jeg ikke blot på koncerterne med Rammstein Jam+, de rigtige Rammstein høres også temmelig ofte til træf, fester og lignende MC-arrangementer. I øvrigt er det jo normalt forekommende, at der hyres et eller flere rockbands i forbindelse med et MC-træf, og selv om vores sommerfest overvejende er en lukket begivenhed for brugerne af dette forum, så er det dog stadig et MC-træf, og derfor kunne det da være hyggeligt med et liveband.
Desuden er Frank jo "en af vore egne", hvilket også er udslagsgivende for, at vi er blevet tilbudt bandet til en endog meget favorabel pris.
I øvrigt laver de et flot sceneshow, som bestemt også er værd at tage med. :D
Jeg ved godt, at det måske ikke ligefrem er at gyde olie på de oprørte vande, men ved valg af et band til et træf kan man jo af gode grunde ikke tilgodese alle de tilstedeværende. Det ville være en umulig opgave. Personligt var jeg for eksempel træt af at man havde pillet ACDC-kopierne af plakaten til sidste års Skagen-træf, og kunne da slet ikke forstå hvorfor man havde hevet Peter Belli ind.

Men derudover kan jeg udmærket forstå, at de af jer som ikke bryder jer om Rammstein, ikke har lyst til at betale ekstra for det. Men umiddelbart kan jeg ikke lige få øje på, hvordan man kunne komme udenom problemet. Man kan jo ikke sige til folk "Nå du, Rammstein Jam kommer på scenen om ti minutter, og da du ikke har betalt for det, må du altså lige skride den næste halvanden times tid..."

For lige at vende den med datoen: Beklageligvis kan det heller ikke på dette område lade sig gøre at tilgodese alle parter. Der vil altid være nogen, som ikke kan, uanset hvilken dag man vælger. Grunden til at der er blevet lagt op til den sidste lørdag i august er, at det var det også sidste år, og værterne ytrede på daværende tidspunkt ønske om at gøre SV Summermeet til en fast tradition på netop denne dag.

Og så lige en sidste ting: Alt det ovenstående må jo i sidste ende være noget som et festudvalg skal tage stilling til. Så de mennesker, som på et eller andet tidspunkt melder sig på banen til at varetage denne opgave, har jo mere eller mindre fri proces hvad angår både dato, lokation og (ikke at forglemme) valget af musik. Der er endnu ikke nedsat et sådant festudvalg, så det er faktisk bare med at kridte skoene og melde sig under fanerne. :)
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #25 Dato: April 04, 2007, 08:14:37 am »
Men som alle andre steder så bestemmer flertallet jo, og hvis flertallet siger at Rammstein skal komme, ja så er det jo det der kommer til at ske (no harme done)

Synes bare at Bageren har fat i noget af rigtige..

Det bliver hurtigt til en Rammstein-koncert frem for et SVine-træf...

Endvidere er jeg ikke sikker på at forummets brugere i så stor stil er vilde med Rammstein - da den blev sat på til julefrokosten var der en del der ytrede "skal vi nu høre det kattejammer igen" ved det bord jeg sad ved...
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #26 Dato: April 04, 2007, 08:52:24 am »
Jeg syntes at ideen med band til festen er klart en megamondomegalomanisk fed ide, at der er blandet musik smag kommer ikke bag på nogle, dog er live musik det fedeste selv om genren måske ikke lige passer ind i ens foretrukne musikvalg(slap af i skuldrene og giv den gazz).
Og til dem som mener at man vil misse noget af den vigtige kommunikation, så tror jeg ikke at man skal være nervøs, der bliver masser af timer til at snakke i, festen lukker jo ikke kl 24.00 ej heller starter den kl 19.00.
   

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #27 Dato: April 04, 2007, 09:05:03 am »
Jeg svarede ja - og jeg SKAL med.... For det siger fuglen!!!!11   :orkester: :brok:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #28 Dato: April 04, 2007, 09:26:51 am »
Jeg vil da også lige komme med min mening ( denne vil nok komme bag på nogen - men jeg kan faktisk godt være  :D ) :D :D Jeg ANER ikke om jeg er til Rammstein, tror nok jeg har hørt lidt omkring til fester osv., hvor jeg måske lige har rynket øjnene lidt ( men jeg har seriøst heller ikke givet dem en chance for at "omvende" mig ), men jeg ser faktisk frem til at de skal spille... liveband er supert.. Og det giver en hel speciel stemning end hvis man bare hører det i anlægget. Desuden gør omgivelserne virkelig også deres. Stemningen kan hive alle op. Og det er jo ikke fordi man ikke kommer til at snakke sammen ved festen.... Vores fester varer jo ikke kun et par timer eller 5, men hele aften og natten.. Så der bliver masser af timer at hyggesnakke og grine og have det fedt i udeover Rammstein tiden.

Med hensyn til datoen, så er det så langt ude i fremtiden at jeg synes det er godt der bare er besluttet en dato.. Ellers kører den frem og tilbage og "jeg kan ikke der" og græd en masse snot ud  :(.. Bare ærgeligt sonnyboy, man kan ikke gøre alle glade... Så jeg synes vi skal holde fast i den dato.... Sæt et stort kryds... Jeg tror det er begrænset hvor mange der allerede har planlagt noget den dag... Om jeg selv kan den dag???.... Selvfølgelig,  skall jeg noget andet så bliver det bare aflyst... for jeg vil da være sammen med jer... ( og det sgu også selv om der er Hjemmeværnsøvelse hvilket der ER - :( - Men jeg må lade være med at melde mig til. Sådan er det.  )  Og det er på tide at give Rammstein en chance i mine ører... Og det kunne jo være at man blev overrasket.. Det er man da tit blevet med andet musik..

Sidste år var jeg een af brokkehovederne inden vores SVinetræf blev afholdt...... primært på hvem der skulle med til festen... Og sikke flov jeg egentlig kan være over det nu... For jeg blev positivt overrasket... Det var en god fest... Dejlige mennesker og sådan vil det også blive i år... Nu glæder jeg mig bare...

En sidste ting.... Denne tråd som Freddy har oprettet  :respekt: er jo ikke en fast beslutning.... Det er en føler på hvad folk ville sige til med Rammstein.. Og på nuværende tidspunkt har 41 stemt for og 11 imod.... Såååååå flertallet er jo på at de skal spille lidt "blid" hoppe-skab-dig-tosset musik... Det sku da også godt for vores kroppe som nok for mange af os kunne trænge til at smide lidt af sulet...  :D :D :D og er den helt galt... Så findes ørepropper jo... Hæ Hæ....

Dette skal ikke betragtes som et surt indlæg.... Jeg synes bare man skal give det en chance... Man kan altså ikke tilfredsstille alle medmindre de selv åbner lidt op for nye indtryk i livet.

Heyyyyyy det er snart sommer...... Jubiiiiiiiiiiiiii
« Senest Redigeret: April 04, 2007, 09:29:18 am af Majse »

Claus m

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 510
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #29 Dato: April 04, 2007, 09:28:43 am »
For lige at vende den med datoen: Beklageligvis kan det heller ikke på dette område lade sig gøre at tilgodese alle parter. Der vil altid være nogen, som ikke kan, uanset hvilken dag man vælger. Grunden til at der er blevet lagt op til den sidste lørdag i august er, at det var det også sidste år, og værterne ytrede på daværende tidspunkt ønske om at gøre SV Summermeet til en fast tradition på netop denne dag.


Det med et fast tidspunkt er da kun en god ide, hvad ville vi ikke sige hvis de forskellige træf hen over året skiftede weekend hele tiden.
Sv650s Old school.
Næstformand Mc Farmers.
Midtjyde