Forfatter Emne: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)  (Læst 24820 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #30 Dato: April 04, 2007, 09:34:25 am »
Hej folkens

Ja, vi er lidt tidligt ude her i firmaet.  :D
Årsagen er, at vi har mulighed for at få Rammstein Jam+ til at holde en lille intim SVRider koncert for os. Imidlertid er de blevet tilbudt et andet arrangement den pågældende dato (vi regner med at det ligesom sidste år bliver sidste lørdag i august), men de vil naturligvis ikke sige ja til anden side, inden de har hørt fra os.

Til sidst vil jeg da lige nævne, at Morgenhård har været så begejstrede over vores vellykkede fest sidste år, at de næsten tigger og be'r om at få lov at lægge lokaler til igen i år.  :D  :thumbsup: :thumbsup:

Hvornår skal de have svar Freddy...???. Man kan vel sige at afstemningen har fundet frem til et resultat efterhånden...

Afholdelse hos Morgenhård..... God idé....   :thumbsup: :thumbsup:

Og jeg tigger og ber til at vi også i år har kørertur inden afholdelse af festen... Kom ikke med sidste år... ØV ØV, men ville da gerne iår.. Om jeg så skal sidde bag på een...   :D :D


Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #31 Dato: April 04, 2007, 09:36:26 am »
Der er 2 ting som trigger mig ved arrangementet.

Live musik og Motorcykler...

Og jeg er helt sikker på jeg skal med, nu hvor datoen er fastlagt.
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #32 Dato: April 04, 2007, 11:06:20 am »
Hej folkens

Ja, vi er lidt tidligt ude her i firmaet.  :D
Årsagen er, at vi har mulighed for at få Rammstein Jam+ til at holde en lille intim SVRider koncert for os. Imidlertid er de blevet tilbudt et andet arrangement den pågældende dato (vi regner med at det ligesom sidste år bliver sidste lørdag i august), men de vil naturligvis ikke sige ja til anden side, inden de har hørt fra os.

Til sidst vil jeg da lige nævne, at Morgenhård har været så begejstrede over vores vellykkede fest sidste år, at de næsten tigger og be'r om at få lov at lægge lokaler til igen i år.  :D  :thumbsup: :thumbsup:

Hvornår skal de have svar Freddy...???. Man kan vel sige at afstemningen har fundet frem til et resultat efterhånden...
Jah, hvis de 40 (Franks stemme tæller vist ikke med) som har sagt ja, virkelig også vil møde op og kaste mønter efter projektet, så er vi da vist godt på vej til at have en aftale. Jeg har ikke fået en deadline fra Frank, vi talte om at lade denne tråd være en indikation for hvorvidt arrangementet overhovedet kan lade sig gøre. Jeg tror nok Frank selv læser med her fra tid til anden, så han kan jo komme med sit indspark. :)
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Der Frank

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 198
  • Rammstein Jam i aktion
    • R+ Jams hjemmeside
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #33 Dato: April 04, 2007, 12:25:03 pm »
Jah, hvis de 40 (Franks stemme tæller vist ikke med) som har sagt ja, virkelig også vil møde op og kaste mønter efter projektet, så er vi da vist godt på vej til at have en aftale. Jeg har ikke fået en deadline fra Frank, vi talte om at lade denne tråd være en indikation for hvorvidt arrangementet overhovedet kan lade sig gøre. Jeg tror nok Frank selv læser med her fra tid til anden, så han kan jo komme med sit indspark. :)

Jamen, så vil jeg lige komme med et indspark...

Vi har sådan set reserveret datoen til at spille, så det er bare at sige til... vi er klar. I må dog gerne i løbet af den næste måned finde ud af, hvad I vil, da vi har et andet job i baghånden...men vi vil jo helst det her.

Jeg kan godt forstå de folk, der ikke helt er til Rammstein, har forbehold. Jeg kan dog sige at når det er livemusik, så er oplevelsen en helt anden. Folk der ikke normalt hører Rammstein, synes faktisk det er ok, når de hører os live... 8)

Når det er sagt, er det selvfølgelig jer, der skal tage beslutningen. Vi vil i hvert fald gerne spille for jer, da vi ved, I er et cool publikum,
og derfor skal vi egentlig også bare have det til at køre rundt.

Håber I bliver nogenlunde enige

/der Frank

www.rammstein-jam.dk

GSX750R K2
CBR 600 RR and was damn proud:-( Bastards - give me back my motorcycle!

kashhh

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 199
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #34 Dato: April 05, 2007, 12:35:00 pm »
Yæs yæs.. Lad os give den gas! Er helt klar på noget Rammstein jam!  :orkester:

Jakob - SV650SY - Mods: full titanium Akrapovic exhaust, JMV Concept undertail, Pyramid seatcowl, MRA Racingscreen, R&G crashpads, Michelin Pilot Power

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #35 Dato: April 06, 2007, 12:41:01 pm »
Hva dælen, er der liv i dig Kashh... Velkommen tilbage!!!!  :D :D :D

rotten_dk

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 48
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #36 Dato: April 07, 2007, 03:56:20 am »
Stor artet idé med R+ jam til sommer festen, men tågede lidt da jeg skulle afgive min stemme, så kom til at sætte den i Nej :oops:

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #37 Dato: April 08, 2007, 12:53:09 am »
Hva dælen, er der liv i dig Kashh... Velkommen tilbage!!!!  :D :D :D

Vi hilste da også på Kashhh til Bakkenåbning...  :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #38 Dato: April 08, 2007, 09:23:01 am »
Hva dælen, er der liv i dig Kashh... Velkommen tilbage!!!!  :D :D :D

Vi hilste da også på Kashhh til Bakkenåbning...  :wink:

Jeps.... Jeg mente bare at der var liv i ham herinde... :D :D Lang tid siden man har set et indlæg fra snart negerdrengen.... håber du får en feeeeeed tur til Thailand med kæresten... :D

onkel anders

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 57
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #39 Dato: April 10, 2007, 09:23:04 pm »
har stemt ja og jeg kommer. det skal bare opleves :orkester:

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #40 Dato: April 17, 2007, 05:15:17 pm »
Nogen der er på til et festudvalg... Lang tid siden der har været liv i tråden her....

Festudvalg ( musik = Rammstein  :D - madvalg - osv )
kørertursudvalg ( hvor går turen hen - hvor lang skal den være osv )

Nogen der melder sig ?????

 :D :D :D :D

rotten_dk

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 48
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #41 Dato: April 17, 2007, 05:38:00 pm »
Nogen der er på til et festudvalg... Lang tid siden der har været liv i tråden her....

Festudvalg ( musik = Rammstein  :D - madvalg - osv )
kørertursudvalg ( hvor går turen hen - hvor lang skal den være osv )

Nogen der melder sig ?????

 :D :D :D :D



Hvis der mangler folk på et tidspunkt kan jeg da godt melde mig... har godt nok ikke så meget fritid fra arbejdet

Benjii

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 264
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #42 Dato: April 19, 2007, 11:52:27 pm »
Hvornår kommer der noget mere info om denne fantastiske dag???

Skal vi have LIve musik?? mere så vi i klubben evt kan få arrangeret noget scene ting ( hvis der frank evt kunne tænke sig og komme forbi så vi kunne tale om hvor meget plads + strøm der skal bruges og hvor det evt ville være bedst og få placeret scenen også mht. til ild mm)
Vi har et stillads firma som naboere - så dem tænker vi jo at lave en lille aftale med - vi skal bare have besked  snart så vi kan begynde og planlægge.

skal der være helstegt patteSVin igen i år?? og i så fald hvem står for dette???

 :whipped: kom frisk :whipped: :whipped:
MASTURBATING IS NOT A CRIME!!!

Der Frank

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 198
  • Rammstein Jam i aktion
    • R+ Jams hjemmeside
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #43 Dato: April 20, 2007, 08:23:40 am »
Nu er jeg stadig ikke helt sikker på, hvad I har besluttet jer for, men så snart det er fastslået, så tager jeg kontakt til dig Benjii....jeg må jo nok hellere lige medbringe en ekstra fra bandet, da jeg har dyt forstand på sceneopbygning og strøm....Hey...jeg er jo bare forsanger!! 8)

Freddy nævnte noget med at spille udendørs, så vi kunne få noget fyrværkeri med? Hvad er stemningen for det? Altså at det bliver udendørs?

/der Frank

www.rammstein-jam.dk.

NB: Til dem der ikke ved, hvem vi er, og om vi i det hele taget er gode...så spiller vi på the Rock d. 26. maj! Såh kom glad :D
« Senest Redigeret: April 20, 2007, 08:29:41 am af Der Frank »
GSX750R K2
CBR 600 RR and was damn proud:-( Bastards - give me back my motorcycle!

Benjii

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 264
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #44 Dato: April 24, 2007, 03:05:17 pm »
SÅ FOLKES

Vi er vidst enige om at der skal være live musik med der frank i forgrunden  :D
Sidste år var vi det meste af aften udendørs og det er umiddelbart også der vi bedst kan se at scenen skal laves.. også så vi kan få noget røg og ild mm  :thumbsup:

Så skal vi ikke bare komme videre med dette projekt??!!

Der frank.. hvad med vi aftaler.. hvis der ikke har været nogen og modsige dette inden næste uge ved denne tid så kontakter du mig og så mødes vi i klubben.
MASTURBATING IS NOT A CRIME!!!