Forfatter Emne: SV Summer Meet 2007 ....... Spørgsmål og svar ......  (Læst 47215 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
SV Summer Meet 2007 ....... Spørgsmål og svar ......
« Dato: Maj 07, 2007, 11:48:14 am »
Hej forum!

Der er begyndt at komme et vist pres fra flere sider omkring dette års SVinefest. Så vi er ude i noget med, at der skal nedsættes et velvilligt festudvalg. Er der nogen, som melder sig under fanerne? Der skal bruges en håndfuld mennesker, som har lyst til at lægge deres sjæl 112% i arrangementet. Vi skal have stablet en SVinefest på benene, som vil blive husket for tid og evighed! Eller i hvert fald indtil august 2008. :wink:
Af en eller anden obskur grund bliver nogle folk ved med at henvende sig til mig omkring festen, så jeg må jo nok hellere melde mig på banen til at være med i festudvalget.

Så kom ud af busken, drenge og piger, og vær med til at sætte jeres præg på den SVinefest, som vil gå over i historien som den fedeste SV fest nogensinde! :D
« Senest Redigeret: Juni 15, 2007, 10:25:52 am af B2 »
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

rotten_dk

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 48
Re: OPRÅB! OPRÅB! Så er det op af stolene! SV Summer Meet 2007
« Svar #1 Dato: Maj 07, 2007, 11:52:03 am »
Jeg kan godt melde mig...

Rotten aka Christian

Benjii

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 264
Re: OPRÅB! OPRÅB! Så er det op af stolene! SV Summer Meet 2007
« Svar #2 Dato: Maj 07, 2007, 12:46:39 pm »
Ihh altså freddy  :shock: sikke et pres nogen mennesker byder dig  :wink: :lol:

Vi fra morgenhård skal nok stå for en fyldt bar - glade mennesker som kan betjene jer - en scene til der frank og venner - brænderpladsen er klar -  musik i højtalerne - danse gulv - samt både indendørs og udendørs sovemuligheder ( husk telt og/ eller sovepose)

B2 har jeg aftalt vi kan låne borde samt bænke af - de skal bare hentes og bringes i lyderslev.

Så kom frisk alle sammen
« Senest Redigeret: Maj 07, 2007, 12:48:41 pm af Benjii »
MASTURBATING IS NOT A CRIME!!!

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: OPRÅB! OPRÅB! Så er det op af stolene! SV Summer Meet 2007
« Svar #3 Dato: Maj 07, 2007, 12:51:38 pm »
Ihh altså freddy  :shock: sikke et pres nogen mennesker byder dig  :wink: :lol:

Vi fra morgenhård skal nok stå for en fyldt bar - glade mennesker som kan betjene jer - en scene til der frank og venner - brænderpladsen er klar -  musik i højtalerne - danse gulv - samt både indendørs og udendørs sovemuligheder ( husk telt og/ eller sovepose)

B2 har jeg aftalt vi kan låne borde samt bænke af - de skal bare hentes og bringes i lyderslev.

Så kom frisk alle sammen

Alt dette lyder jo som om, at min Mutti allerede er selvskrevet til festudvalget  :wink: :kiss: :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Benjii

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 264
Re: OPRÅB! OPRÅB! Så er det op af stolene! SV Summer Meet 2007
« Svar #4 Dato: Maj 08, 2007, 10:38:41 am »
hehe så det godt svea   :twisted: - mutti står jo for og styre klubben!! ( lidt koordinering) næææ vi må have nogle sande SVin på banen  :thumbsup:
MASTURBATING IS NOT A CRIME!!!

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: OPRÅB! OPRÅB! Så er det op af stolene! SV Summer Meet 2007
« Svar #5 Dato: Maj 13, 2007, 01:38:10 pm »
næææ vi må have nogle sande SVin på banen  :thumbsup:

Nemlig Mutti.... Det kunne jo være fint, hvis nogle af dem, der de andre gange har "brokket" sig lidt over tingene de andre gange kom på banen. Jeg vil jo så nødig kendes som Starfucker/Dronning SVea ved at melde mig som hjælper/arrangør igen  :whatever: :loser: :hand: :wink: Kom nu frisk folkens, når Freddy han spørger så pænt  :kiss:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: OPRÅB! OPRÅB! Så er det op af stolene! SV Summer Meet 2007
« Svar #6 Dato: Maj 13, 2007, 04:13:32 pm »
Jeg har ikke overskud pt til at være med til at arrangere.. Og jeg skal nok også lade være med at "brokke" mig.. Jeg glæder mig... Hørte lige noget rammstein igår på computeren.. Ikke lige mig  :D.. men det kan det jo være når man står og ser dem samtidigt med at ørerne bliver proppet med musikken....Jeg glæder mig ihvertfald.. HELT KLART.. Men bliver nødt til at koncentrere mig om nogle andre ting pt... sorry.... :)

JesperK

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 111
  • God believes in me. Not the other way around!
    • Jesper K
Re: OPRÅB! OPRÅB! Så er det op af stolene! SV Summer Meet 2007
« Svar #7 Dato: Maj 28, 2007, 04:53:56 pm »
Jeg kan vidst stadig tillade mig, at kalde mig ny i dette forum, og føler mig da heller ikke mere dum end som så, ved at stille følgende spørgsmål vedrørende festen:

 - Hva koster det?
 - Hvornår vil man ku' tilmelde sig?
 - Og hvor mange plejer at møde op til denne åbenlyst fantastiske begivenhed?

Lyder sgu som en fest med masser af det der skal til for at gøre det godt.... :orkester:


SV 650 AK7 - Best way to travel

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: OPRÅB! OPRÅB! Så er det op af stolene! SV Summer Meet 2007
« Svar #8 Dato: Maj 28, 2007, 08:19:27 pm »
Jeg kan vidst stadig tillade mig, at kalde mig ny i dette forum, og føler mig da heller ikke mere dum end som så, ved at stille følgende spørgsmål vedrørende festen:

 - Hva koster det? Pris er ikke meldt ud endnu...
 - Hvornår vil man ku' tilmelde sig? snart tror jeg..
 - Og hvor mange plejer at møde op til denne åbenlyst fantastiske begivenhed? mange, og det er vildt fedt... Mød op og lad dig blive overrasket...
Lyder sgu som en fest med masser af det der skal til for at gøre det godt.... :orkester:




Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: OPRÅB! OPRÅB! Så er det op af stolene! SV Summer Meet 2007
« Svar #9 Dato: Juni 10, 2007, 11:35:56 pm »
Jeg syntes ellers, jeg var pænt tidligt ude, da jeg tidligere postede forskellige indlæg omkring mulighederne for afholdelse af en SVinefest i år, blandt andet omkring både underholdning og arrangører.
Nu er der imidlertid kun 2½ måned tilbage, til festen skulle løbe af stablen, og der er endnu ikke engang nedsat et festudvalg, af den simple årsag at der, med én enkelt undtagelse, ikke har været tilsagn fra nogen om at give en hjælpende hånd med at få det hele stablet på benene.

Det er derfor med ret stor beklagelse, jeg har valgt at trække følehornene til mig, og hermed ikke vil gøre mere for at prøve at arrangere en SVinefest i år.
Meddelelse herom er blevet givet til både Morgenhår(d) MC samt Rammstein+ Jam.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: OPRÅB! OPRÅB! Så er det op af stolene! SV Summer Meet 2007
« Svar #10 Dato: Juni 11, 2007, 08:59:51 am »
Bliver festen så ikke holdt oder was... I så fald sletter vi lige de 2 sommerfest tråde, så ingen bliver forvirrede  :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: OPRÅB! OPRÅB! Så er det op af stolene! SV Summer Meet 2007
« Svar #11 Dato: Juni 11, 2007, 06:21:51 pm »
nej fanme  :( nu holder i sgu lige !!!!

det kan da ikke være meningen at vores sommerfest skal aflyses fordi at der ikke er nogle som vil tage og yde en minimal indsats :club: :club: :club:,
 det eneste vi snakker om er:

Festudvalg: koordinere med Benji(fra morgenhård) sikre sig at der er styr på maden og turen og Benji
Madansvarlige: arrangere mad(lægge et madbudget, kræve penge ind,købe ind, sørge for tilberedning osv.),  til alle de sultne SVende og SVeninder(god solid kost som kan blive i mavsen i forbindelse med dækrøg og øl indtagelse)
Fællestur planlægger: enten sig selv eller i samarbejde med andre planlægge en fed tur rundt på det Sjællandske mens der bliver pyntet op og lavet mad 


kom så ud af hulerne :D :D man behøver ikke at have været med  herinde mere end 72 timer for at kunne tage et ansvar for at vores bliver endnu et megahit
   

skyggen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 797
  • 90*V2 sjover
Re: OPRÅB! OPRÅB! Så er det op af stolene! SV Summer Meet 2007
« Svar #12 Dato: Juni 11, 2007, 06:28:27 pm »
ja jeg er altid frisk til lidt hård arbejde men endnu ikk set hvor man skal melde sig til arbejde.  :cry:
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: OPRÅB! OPRÅB! Så er det op af stolene! SV Summer Meet 2007
« Svar #13 Dato: Juni 12, 2007, 02:45:51 pm »
Jeg kan godt arrangere noget turværk...

Benjii

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 264
Re: OPRÅB! OPRÅB! Så er det op af stolene! SV Summer Meet 2007
« Svar #14 Dato: Juni 12, 2007, 04:03:45 pm »
Personlig kan jeg da også sige jeg ville syntes det var trist uden en svine fest i år  :?og ved Klubben har det på sammen måde.

Så lad os komme i gang  :respekt: moolex har lavet en tråd tidligere så folkes skriv jer på der hvad i kunne tænke jer og stå for sammen med nogle andre - bolden er givet fri - SÆT I GANG!!!!

 :orkester:PAAAAAAAAAAAAAAAAAAARTYYYYYYYYYYY
MASTURBATING IS NOT A CRIME!!!