Forfatter Emne: SV Summer Meet 2007 ....... Spørgsmål og svar ......  (Læst 47214 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: OPRÅB! OPRÅB! Så er det op af stolene! SV Summer Meet 2007
« Svar #15 Dato: Juni 12, 2007, 04:52:59 pm »
Man kan ikke skrive noget på moolex indlæg...

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: OPRÅB! OPRÅB! Så er det op af stolene! SV Summer Meet 2007
« Svar #16 Dato: Juni 12, 2007, 10:28:32 pm »
Jeg kan vel godt prøve (igen-igen  :roll: ), at hjælpe lidt til med planlægning og piskning af folk til at deltage  :twisted:

Man kan ikke skrive noget på moolex indlæg...

Nej, men vi kommer nok med et sted senere, hvor folk kan tilmelde sig...  :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: OPRÅB! OPRÅB! Så er det op af stolene! SV Summer Meet 2007
« Svar #17 Dato: Juni 12, 2007, 11:46:39 pm »
Folk som har lyst til at tage et ansvar ,for at årets fest atter en gang skal sætte milepæle i historien, melder bare ud i denne tråd.
   

skyggen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 797
  • 90*V2 sjover
Re: OPRÅB! OPRÅB! Så er det op af stolene! SV Summer Meet 2007
« Svar #18 Dato: Juni 12, 2007, 11:48:05 pm »
ja freddy skrev at jeg skaL VÆRE PÅ mam holdet  :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:  jeg er frisk.
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: OPRÅB! OPRÅB! Så er det op af stolene! SV Summer Meet 2007
« Svar #19 Dato: Juni 12, 2007, 11:50:14 pm »
 :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
   

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: OPRÅB! OPRÅB! Så er det op af stolene! SV Summer Meet 2007
« Svar #20 Dato: Juni 13, 2007, 09:00:44 am »

B2 har jeg aftalt vi kan låne borde samt bænke af - de skal bare hentes og bringes i lyderslev.

Nogen friske fyre/fyrinder med en kassevogn, eller bil+trailer der kan fragte sidde & spise pladserne frem og tilbage  :?:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Den røde Baron

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Re: OPRÅB! OPRÅB! Så er det op af stolene! SV Summer Meet 2007
« Svar #21 Dato: Juni 13, 2007, 11:50:51 pm »

B2 har jeg aftalt vi kan låne borde samt bænke af - de skal bare hentes og bringes i lyderslev.

Nogen friske fyre/fyrinder med en kassevogn, eller bil+trailer der kan fragte sidde & spise pladserne frem og tilbage  :?:

Jeps, den kan jeg godt nappe ;o)
SV1000SK4

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: OPRÅB! OPRÅB! Så er det op af stolene! SV Summer Meet 2007
« Svar #22 Dato: Juni 15, 2007, 10:27:04 am »

B2 har jeg aftalt vi kan låne borde samt bænke af - de skal bare hentes og bringes i lyderslev.

Nogen friske fyre/fyrinder med en kassevogn, eller bil+trailer der kan fragte sidde & spise pladserne frem og tilbage  :?:

Jeps, den kan jeg godt nappe ;o)
Den er bare i vinkel  :thumbsup:

Vi snakkes/skrives ved, når tiden sig nærmer  :D
« Senest Redigeret: Juni 15, 2007, 03:26:27 pm af B2 »
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

scar

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 804
Re: SV Summer Meet 2007 ....... Spørgsmål og svar ......
« Svar #23 Dato: Juni 25, 2007, 11:20:38 pm »

B2 har jeg aftalt vi kan låne borde samt bænke af - de skal bare hentes og bringes i lyderslev.

Nogen friske fyre/fyrinder med en kassevogn, eller bil+trailer der kan fragte sidde & spise pladserne frem og tilbage  :?:

Jeps, den kan jeg godt nappe ;o)
Den er bare i vinkel  :thumbsup:

Vi snakkes/skrives ved, når tiden sig nærmer  :D

hvis der skal bruges mere end en enkelt dyt er jeg også klar. (bare min bil ikke blir ridset :mrgreen: :mrgreen: :lmao: )
nu med gixxer 1000k8:o)

palle j

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 463
Re: SV Summer Meet 2007 ....... Spørgsmål og svar ......
« Svar #24 Dato: Juni 26, 2007, 02:21:55 pm »
Skal der gris på grillen så kan jeg måske købe en til en fornuftig pris
Blå SV650S 00

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: SV Summer Meet 2007 ....... Spørgsmål og svar ......
« Svar #25 Dato: Juni 29, 2007, 10:33:21 pm »
Skal der gris på grillen så kan jeg måske købe en til en fornuftig pris


Synes jeg lyder som en god ide Palle.... Kan du undersøge pris og str. på grisebassen...???

palle j

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 463
Re: SV Summer Meet 2007 ....... Spørgsmål og svar ......
« Svar #26 Dato: Juli 03, 2007, 01:36:16 pm »
Skal der gris på grillen så kan jeg måske købe en til en fornuftig pris


Synes jeg lyder som en god ide Palle.... Kan du undersøge pris og str. på grisebassen...???
prisen er 10-15Kr/Kg (slagtet vægt) + 350.- for slagtningen og 10 Kr/Kg for rygning
Blå SV650S 00

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
OPRÅB ANG. SVINEFESTEN
« Svar #27 Dato: Juli 18, 2007, 12:25:21 pm »
Nu har vi i den sidste uges tid, kørt en snak os festudvalgsfolk imellem. Og for at være helt ærlig, så hænger det mange af os langt ud af halsen, at skulle planlægge den denne gang. Vi har svært ved at gennemskue, hvad folk egentlig har lyst til, hvad folk er villige til at betale, hvad vi gør med mad og meget mere...

Vi har virkelig akut brug for input fra jer andre og det skal være a.s.a.p!!! Vi har snakket om at aflyse hele festen, nogle snakker om at aflyse Rammstein jam  :( , vi er stadig ikke sikre på maden, vi er ikke sikre på om de folk der har tilmeldt sig, stadig er sikre på at de kommer, og meget andet.

Sidste år fyldte vores fest tråd 28 sider... Jeg ved simpelthen ikke hvad der er anderledes i år  :huh: , men vi er sgu ret fortvivlede. Jeg kan ikke stå inde for længere, at lade Rammstein jam og Morgenhård hænge i uvished om der skal være fest og musik. Det kan vi ikke være bekendt.  :brok:

Men kom med noget input, jeres tanker og meninger. Og hvis nogen gerne vil hjælpe til i processen med at få festen op at stå (hvis det er det vi ønsker), så tager vi imod det med kyshånd....  :kiss: Men op af stolene, så vi kan få en afklaring på, hvad der skal ske....


Min egen mening er som følgende: Jeg tilmeldte mig til festen fordi jeg holder af at være sammen med jer i festligt lag. Og ligeså meget tilmeldte jeg mig, for at opleve en intimkoncert med Rammstein jam  :kiss: Vi er sgu heldige at få den chance, og jeg tror det kunne blive en super fed oplevelse. Maden går jeg ikke så højt op i dog. Jeg kunne sagtens nøjes med at bestille en pizza  :D Dropper vi bandet, tror jeg desværre, også at jeg trækker min tilmeldelse tilbage. Jeg ser mange af jer tit i festligt lag og holder meget af jer, men jeg ville være ked af at bruge af mine sparsomme ferie timer, så jeg kunne få fri fra arbejde, kun for at drikke mig i hegnet  :oops:

SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Re: OPRÅB ANG. SVINEFESTEN
« Svar #28 Dato: Juli 18, 2007, 12:34:35 pm »
Vi skal ha' fest, musik og masser af mad! Intet mindre! :-) Jeg tager gerne jobbet som grill-fatter - jeg kan nok hitte ud af at stege noget ko og gris :)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Re: OPRÅB ANG. SVINEFESTEN
« Svar #29 Dato: Juli 18, 2007, 01:59:18 pm »
Et muligt forslag til festens forløb som har været oppe at vende er følgende - udvalget sørger for nogle grille, stole og bordplads, folk må selv sørge for at tage mad med (evt. slå sig sammen i grupper) og evt. også tage en (engangs-) grill med. Live-musik sløjfes. Intet adgangsgebyr.

Er folk mere stemt for det?

Udvalget undrer sig lidt over der er så få tilmeldte i forhold til sidste år, hvad det er der gør at ikke flere har tilmeldt sig, og ville gerne finde ud af hvad folk ønsker sig af festen.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).