Forfatter Emne: SV Summer Meet 2007 ....... Spørgsmål og svar ......  (Læst 47216 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: OPRÅB ANG. SVINEFESTEN
« Svar #30 Dato: Juli 18, 2007, 02:07:45 pm »
For eget vedkommende:

sidste år kom min tilmelding sent, da jeg ikke vidste om jeg kunne osv. sidste år var der heller ikke så stram deadline..

I år er der jo arrangeret /lagt op til mere, så kan godt forstå at tilmeldingerne gerne skal være i hus, især når der kommer liveband osv.   Måske tager folk bare lidt let på det, fordi det var muligt at tilmelde sig meget sent sidste år !?!?


Jeg har lige meldt Tulle og undertegnede til (ved SVea) -  syntes bestemt ikke at der skal skippes liveband og mad.. det lugter jo mere af et reelt træf, hvis de to ting er på plads  :D


OP AF STOLENE DRENGE OG PIGER..  og en stor hånd til festudvalget

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Re: OPRÅB ANG. SVINEFESTEN
« Svar #31 Dato: Juli 18, 2007, 02:16:59 pm »
Jeg har lige meldt Tulle og undertegnede til (ved SVea) -  syntes bestemt ikke at der skal skippes liveband og mad.. det lugter jo mere af et reelt træf, hvis de to ting er på plads  :D

Super... ja enig, det alternative forslag lugter mere af have/vej-fest, hvilket er ærgeligt.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: OPRÅB ANG. SVINEFESTEN
« Svar #32 Dato: Juli 18, 2007, 04:21:49 pm »
Er rigtig glad for jeres positive tilbagemeldinger både her og på PM  :respekt: :kiss:

Mit forslag er, at vi stadig holder fast ved Rammstein jam. Og så har jeg snakket i telefon med Iben, og hendes glimrende idé er, at vi griller, men selv medbringer kød. I fællesskab kunne vi så finde nogen, der er friske på at medbringe kul til grillen, noget salat og måske chips.

Prisen for at vi får fornøjelsen af at have besøg af Rammstein jam vil ca ligge på 100-130 kr pr. person max. I skal så selv, som alle de andre gange, betale for jeres egne drikkevare nede hos Morgenhård, og så som sagt medbringe hvad i nu kan lide af grillkød/pølse/osv.

Men vi vil stadig gerne høre fra mange af jer og få jeres input, forslag og meninger!!
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: OPRÅB ANG. SVINEFESTEN
« Svar #33 Dato: Juli 18, 2007, 04:46:18 pm »
En fest uden R+jam ville være ærgeligt nu muligheden er der...
mon ikke det ville være lettere at overskue for festudvalget hvis man selv tager sin mad med? Tager gerne nogle poser kul med, hvis der er en grill at hælde det i.

Kan godt forstå betænkningerne ved det lave antal tilmeldte, jo flere jo bedre, så håber da snart folk kommer ud af skabet og siger de er klar på at give den gazzz!

Har ikke erfaring fra tidligere SVinfester, ud over julefrokosten - som jeg var super glad for at være med til. Med transporttiden fra Odense taget i betragning ville det være ærgeligt at køre så langt for at se så få, ikke at jeg ville melde fra men der skulle jo gerne være nok til at bandet heller ikke synes det er for få at spille for.
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: OPRÅB ANG. SVINEFESTEN
« Svar #34 Dato: Juli 18, 2007, 11:13:30 pm »
Jeg skal gerne forsøge at komme med min egen helt personlige holdning omkring SVinefesten.

Jeg håber ikke, nogen kan være i tvivl om, at jeg gerne havde set den fest blive til noget. Jeg vil tillade mig at tage æren for i det hele taget at have taget kontakt til Frank og udarbejde nogle af detaljerne omkring dét at få R+ Jam til at spille til SVinefesten. Derudover var det også mig, som i hvert fald indledningsvis fik arrangeret lokaler osv. med Morgenhår(d). Jeg tror også, at temmelig mange af jer så mig som tovholder på projektet et langt stykke hen ad vejen. Så jo, jeg ville virkelig gerne have set, at SVinefesten anno 2007 blev til noget.

Jeg valgte så på et tidspunkt, for ca. en måneds tid siden, at boycotte arrangementet. Jeg følte ikke, der var tilstrækkelig opbakning til festen. Det virkede ikke, som om der var nogen som (undskyld udtrykket) gad tage ansvar for, at der blev arrangeret mad. Og samtidig var der ikke overvældende mange tilmeldinger. På daværende tidspunkt var jeg ærlig talt led og ked af det hele. Så derfor valgte jeg at vaske mine hænder, og meddelte det til Frank, Morgenhår(d) samt et par stykker fra det daværende festudvalg. Simpelthen fordi jeg ikke længere kunne/ville tage ansvar for en fest, som risikerede ikke at blive til noget. Som SVea også er inde på nu, så ville det simpelthen ikke være fair overfor hverken R+ Jam eller Morgenhår(d) MC.

Og hvordan har jeg det så nu? Tjah, jeg ved det ærlig talt ikke. Hvis festen kommer op at stå, med Frank Og De Andre Tøser som liveband, så er jeg da nok frisk på en fest. Synes det lyder helt fint med "gør-det-selv-mad". Og betaler gerne 100-150 kroner for det. På den anden side vil jeg bestemt ikke græde over det, hvis det hele går i vasken. Jeg føler, at jeg gjorde hvad jeg kunne for at få festen op at stå. Hvis nogen er af en anden mening, nåja så er det bare ærgerligt.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: OPRÅB ANG. SVINEFESTEN
« Svar #35 Dato: Juli 18, 2007, 11:58:04 pm »
Det kunne da være fedt med Rammstein Jam... Hvis det hele kan gøres for 150 kr så er det da en rimelig pris uanset om man ka li R+ eller ej  :D

Godt arbejde festudvalg!!!  :respekt:

 :orkester:

:: EDIT ::

Har fået meldt mig til og hjælper gerne med fra kl 12.00
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: OPRÅB ANG. SVINEFESTEN
« Svar #36 Dato: Juli 19, 2007, 12:04:46 am »
Har meldt til - og jeg er med på hvad udvalget finder passende.  :)

Og jeg forstår ikke at der er så svag tilslutning og opbakning om det for.   :club:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Re: OPRÅB ANG. SVINEFESTEN
« Svar #37 Dato: Juli 19, 2007, 05:13:45 am »
Altså der er 4 stickys for én fest der skal holdes sidst i august hvoraf de første tråde med planlægning af festen allerede dukkede op omkring nytår eller noget i den stil.... behøver jeg egentlig sige mere?!  :?

Ja, ok!! For meget fnidder fnadder, hvor svært kan det være (det er ikke en rigtig eller direkte sviner, så behøver ikke diskuteres) og vi kan ikke være 200 om at arrangere en fest og som jeg ser det så er der, har I, jo allerede styr på det meste!  :thumbsup:

Hovedpunkter:
Låne lokaler af Morgenhård – Ja tak! (Har I klaret) :thumbsup:
SVin på grill – ja tak! (Ole bliver vores grill Bill neger for en dag) :thumbsup:
Ram-Jam – Ja tak! (som jeg ser/hører det, er der også rimelig fod på dem) :whipped:

Underpunkter:
Bænke og borde – Jep! (Baronen og B2 har vist lidt kørende?!) :thumbsup:
Et Svin Ole kan dreje rundt – Ja tak (et sort Svin måske, spørg PalleJ)  :mrgreen:
Salat og dressing til SVinet – Ja ok! (hmmm, nogen frivillige?) :?:
Købe sprut og øl af Morgenhård – Ja tak! (Klarer vi sjælv) :twisted:
Gå omkuld et eller andet sted – Ja tak! (ingen yderligere kommentarer) :angel:


Tidligere i forløbet, hvilket ikke er omkring jul, kunne der evt. ha været en afstemning MED pris på:

1 Fest + Grillkul 10kr.
2 Fest + SVin og salat 70kr.
3 Fest + SVin og salat + RamJam 200kr.
4 Fest + Grillkul uden roterende SVin + RamJam 130kr.

Afstemningen kan jo faktisk nås endnu :idea:
Så jeg stemmer for nr. 3 og tror på, at en pris på omkring 200kr. ved 50 mennesker ikke er helt urealistisk.... men træf nu lige nogle beslutninger, lad os hører og lad være med at panikke måneder i forvejen... :wink:

.... og betragt for resten lige dette lille indlæg som en tilmelding fra mig, uanset udfald!  :innocent:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: OPRÅB ANG. SVINEFESTEN
« Svar #38 Dato: Juli 19, 2007, 08:23:56 am »
Jeg håber ikke, nogen kan være i tvivl om, at jeg gerne havde set den fest blive til noget. Jeg vil tillade mig at tage æren for i det hele taget at have taget kontakt til Frank og udarbejde nogle af detaljerne omkring dét at få R+ Jam til at spille til SVinefesten. Derudover var det også mig, som i hvert fald indledningsvis fik arrangeret lokaler osv. med Morgenhår(d). Jeg tror også, at temmelig mange af jer så mig som tovholder på projektet et langt stykke hen ad vejen. Så jo, jeg ville virkelig gerne have set, at SVinefesten anno 2007 blev til noget.

Og derfor burde du ærlig talt sætter dig i en krog og skamme dig et par timer. Det er DIG, der har arrangeret med Morgenhård og med Rammstein Jam. Da du pludselig skred, måtte jeg så sidde og samle alle dine tråde op med Frank og hvad i havde af aftaler. Og det er hverken fair overfor Frank eller overfor mig, der stod ret uforstående overfor nogle af de aftaler i havde. Du kunne i det mindste godt have beholdt din fine tovholder rolle overfor bandet  :brok: Men det ser ud til, at jeg lidt i fællesskab med min Mutti finder ud af det med Rammstein jam, og B2 er som altid ved min side når det gælder planlægning  :kiss: :kiss:

Det er fint nok du gerne vil tage æren for både fest og band, men sødeste Freddy, jeg er sgu nød til at sige, at det i mine øjne var et sølle og tøsepigefornærmet træk at vælge at trække sig fra noget du selv havde startet. SVea er ikke sur, men for helvede hvor var SVea skuffet lige da jeg pludselig stod med alle dine løse ender. Men som sagt, så lader det til at vi er ved at have styr på det  :thumbsup: Og alt det her trods, så er du jo min ven Freddy og jeg kan ikke være skuffet på dig særlig længe af gangen  :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Re: OPRÅB ANG. SVINEFESTEN
« Svar #39 Dato: Juli 19, 2007, 09:02:02 am »
Jeg vil gerne dukke op om fredagen og så være klar tidligt lørdag til at skrue en ordentlig røvfuld salat og lignende sammen.. Hvis bare der kan arrangeres noget "tid og sted"..
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: OPRÅB ANG. SVINEFESTEN
« Svar #40 Dato: Juli 19, 2007, 10:19:53 am »
Fint arrangement, men jeg kan ikke komme.  :undecided:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: OPRÅB ANG. SVINEFESTEN
« Svar #41 Dato: Juli 19, 2007, 01:35:27 pm »
Måske folk ikke gider læse alle de tråde ( 4 stk ) der handler om festen.. Og jeg forstår det sgu egentlig godt.. Hvorfor er der også 4 tråde..?? Kan se at nogle skriver det samme i 2 tråde, måske fordi de er i tvivl om hvilken tråd de skal skrive i.

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Re: OPRÅB ANG. SVINEFESTEN
« Svar #42 Dato: Juli 19, 2007, 02:08:23 pm »
Fint arrangement, men jeg kan ikke komme.  :undecided:

X2 - desværre  :thumbsdown:. Gad ellers helt vildt godt køre, drikke, æde og ryge med jer andre (og møde nogen af jeg "live").

EDIT: Jeg ryger sgu da ikke  :rolleyes:
« Senest Redigeret: Juli 19, 2007, 02:12:30 pm af Rask »
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

onkel anders

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 57
Re: OPRÅB ANG. SVINEFESTEN
« Svar #43 Dato: Juli 19, 2007, 08:31:41 pm »
jeg er også frisk på at give en hånd både fredag og lørdag.



LSJ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 366
Re: SV Summer Meet 2007 ....... Spørgsmål og svar ......
« Svar #44 Dato: Juli 21, 2007, 11:21:51 pm »
Først takker vi for det fine initiativ. Ringfætteren og jeg. Vi glæder os til at komme og nyde en øl, mere bliver det nok ikke til selv om viljen er der, nu har vi været tørlagt i et halvt år :shock:

Vores spørgsmål går på om vi jyder/fynboer skal køre samlet derover (jeg kan forstå at Ole allerede smutter derover om fredagen), evt med opsamling forskellige steder fx Frederecia, Nyborg, evt steder på sjælland?????
Endnu engang tak for initiativet, det er sgu ikke så vigtigt hva vi får at spise, bare vi får noget andet end en brun pose med selvvarmende mad, det er ikke så vigtigt hva vi skal høre, bare det ikke er en skrattende radio med en masse snak, det der er vigtigt er at der ermange der kommer og får en hyggelig dag/aften/nat ud af det.
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn