Forfatter Emne: Venlig reminder ang betaling til SVinefesten (nu med et twist af ondskab)  (Læst 5455 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Hey folkens...

Ja, så er det i dag, at der er sidste frist for indbetaling via netbank til vores fest. Mange har allerede betalt, og jeg ved, at nogle har betalt, men de venter bare på at blive overført til  min bank  :thumbsup:

Men indtil videre mangler jeg betalinger for omkring 20 deltagere. Som skrevet før, så kan nogle have betalt, men hvis de har en anden end Danske Bank, vil der måske gå en dag eller 2, før jeg kan se det.

Hvis nogle af uransagelige årsager ikke kan nå, at indbetale i dag, vil i så ikke være søde at sende mig en PM, og så ser vi på, hvad vi så gør  :wink:  Da vi alle er mere eller mindre voksne mennesker, vil jeg ikke sende en reminder ud til folk i en PM om at betale.

Men endnu engang må jeg opfordre folk til at se på deltager listen, om jeg nu har fået skrevet jer på som betalende. Da jeg stadig er på stærke smertestillende piller, er det ikke umuligt, at jeg kan have klokket i det  :oops: Dette mener jeg desværre seriøst. Jeg gør mit bedste for at holde styr på tingene, men jeg er lidt groggy, så det kan gå i ged for mig  :(

Håber ingen tager dette indlæg ilde op, det er i hvert fald venlig ment  :kiss:

God weekend til alle  :thumbsup:
« Senest Redigeret: August 20, 2007, 08:52:16 am af SVea »
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Venlig reminder ang betaling til SVinefesten
« Svar #1 Dato: August 20, 2007, 08:50:35 am »
Jeg vidste at ingen ville tage mig seriøst, hvis jeg begyndte at være venlig  :whatever:

Et par folk, har sendt mig en PM eller lavet en aftale om betaling. Men langt fra alle. Hvor svært kan det være for jer!!! Betal nu bare de skide 150 kr. eller send mig en PM eller gør et eller andet, hvor i tilkendegiver, at i ikke bare er skide ligeglade. Det virker fandme efterhånden som om, at alt det jeg skriver om denne her fest (som hænger mig så langt ud af halsen), er skrevet med usynligt blæk.

Jeg vil ikke være så meget på i dagtimerne, da jeg skal på nattevagt hele ugen (på nær lørdag  :wink: ), men find lige ud af det med betaling ikk folkens. Jeg har sendt min første trussels sms ang betaling, og jeg er ikke bange for at sende flere  :twisted: . Til sidst vil jeg sende Nyg ud for at banke uvenligt på jeres dør, og det er ikke for at sælge småkager  :twisted:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Venlig reminder ang betaling til SVinefesten
« Svar #2 Dato: August 20, 2007, 08:58:59 am »















?? er det kun mig der ikke kan se dit indlæg ??     :lmao: :lmao:

HC

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 131
  • .............
Du er en modig mand Luske...    :shock:
Brændt barn, lugter ilde...

Lasse1982

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 561
Det er sku da lidt sørgeligt at folk ikke kan få betalt til tiden. Eller i det mindste lige vågner lidt på og tager kontakt til dem som står for at få festen til at køre som den skal. I burde sku være lidt flove lige nu. :|

Desværre kan jeg ikke selv komme i weekenden. Men håber da at I får en hyggelig weekend og en god fest.  :orkester: Til trods for lidt start problemer.
Tager sku hatten af for jer som gider at planlægge sådan en weekend.  :respekt:
Lasse
Yamaha SZR660 (Solgt 2007)
Suzuki SV650S K6 (Solgt 2008)
Yamaha SZR660 (Solgt 2012)

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Re: Venlig reminder ang betaling til SVinefesten
« Svar #5 Dato: August 20, 2007, 01:25:20 pm »





















?? er det kun mig der ikke kan se dit indlæg ??     :lmao: :lmao:
:tie:
 :tie: :tie:
 :tie: :tie: :tie:



 :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:(så har jeg også betalt) :oops:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

LSJ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 366
Beklager, men pengene er også fyret af herfra...

Gider ikke komme med undskyldninger bare sige undskyld :oops: :oops:
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn