Forfatter Emne: Allans MC, Hillerød  (Læst 16520 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Letmatros

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 134
  • Til kamp mod travlheden...
    • New 2 Mountain Biking
Allans MC, Hillerød
« Dato: September 30, 2005, 08:18:09 am »
Købte min nye MC hos "Allans MC" i Hillerød Aug 05, og har efterfølgende også haft den på deres værksted efter at en §#¤%& bakkede ind i den så den væltede. Ligeledes 1000 km eftersyn. Det er nogle flinke og kompetente fyre. Så førsteindtrykket er ok

-------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Edit 28/07-06: Andet indtrykket er ikke så godt:

Var til 6000 km service:

-Da jeg møder op kl. 0900 for at aflev. MC som aftalt virker han/mekanikerne nærmest overrasket over at jeg har en tid nu.  :?

-Vi aftaler så at han ringer når jeg kan afhente MC,en... så han for mit mobil nr. og navn. Da kl. så bliver henad 1500 undre det mig at jeg ikke har hørt noget. Så jeg trasker til fods de 5km der er derud, og min MC er da også færdig og står parkeret uden for (Med tændingsnøglen i  :shock: ) da jeg dukker op. Hvorfor blev der ikke ringet  :?
Og det er meget ufedt at den står med Tændingsnøglen isat ude på deres P-plads så enhver der er lidt hurtig på aftrækkerne kan stjæle MC,en.

Ang. Service:

1) Var der hældt alt for meget Motor olie på, så jeg måtte suge en 1/4 L ud igen.

2) Kæde var blevet strammet alt for meget så den dårligt kunne give sig 1cm i pilehøjde, den måtte jeg slække en 1/2-3/4 omgang på skruerne, så den kom inden for den rigtig tolerance på 2-3cm i pilehøjde.

3) Dæktrykket i baghjulet var alt for højt.

4) Pris kr 1500,-   :shock:

Så det er jo stof til eftertanke....






« Senest Redigeret: Juli 28, 2006, 12:14:09 pm af Letmatros »
Blå SV1000S K4
Forskærm- og spejlforlænger, Tankpad, LSL Crash-pads, Hamicad Radiator & Oil Cooler Grill Set, Hamicad Fender Eliminator, Fuel Exhausts, LighTech Hex Style Oil Filler Cap

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Bruger også Allans MC ...
« Svar #1 Dato: Oktober 04, 2005, 11:37:22 pm »
Enig .... de er flinke og til at handle med.

Giver også deres ærlige mening til kende ... må man sige. Gad vide om de oprindeligt er fra Jylland  :lol:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Batman3400

  • Gæst
Allans MC, Hillerød
« Svar #2 Dato: Januar 25, 2006, 09:22:18 pm »
Jeg fik skiftet dæk derude sidste år...!
:( det sku jeg aldrig ha gjort da jeg tog ud for at hente dem var der kommet en ordenlig fed skramme på den bagerste fælg....!
Hvorefter jeg fortæller dem at de har ødelagt min fælg siger allan at der vidst nok var en skramme på dem da jeg afleverede dem...!!!
Så aldrig mere allans MC

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Allans MC, Hillerød
« Svar #3 Dato: Januar 25, 2006, 10:04:46 pm »
Auch Batman!

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Bongers

  • Anders Matsort SV650S K2
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 556
  • Halvtids dum !!
Allans MC, Hillerød
« Svar #4 Dato: Januar 25, 2006, 10:05:25 pm »
:shock:  :shock: Udfra billedet at dømme – er det sku en stor rids de har lavet  :roll:  :roll:
Though I walk through the valley of the shadows of death, shall fear no evil, for I am the meanest motherfucker in the valley

Batman3400

  • Gæst
Allans MC, Hillerød
« Svar #5 Dato: Januar 26, 2006, 05:40:53 pm »
nej det er dog ikke dem der harr lavet det...!!!!  :wink:
det var var vores værste fjende...! en venstre svingende bil...!!!!

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Allans MC, Hillerød
« Svar #6 Dato: Juni 15, 2006, 12:29:21 am »
Hvis nogen har lyst til en prøvetur på en SV1000 K6 ... så har Allan's MC en stående til formålet.
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

ReconDK

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 95
Re: Allans MC, Hillerød
« Svar #7 Dato: Juli 06, 2007, 10:37:24 am »
Jeg min MC brugt medio Maj af en fyr som havde købt den primo Maj ved Allans MC. Han bestilte en kåbe sammen med cyklen som var i restordre, restordren er nu overgået til mig... Jeg har bare ikke fået den endnu... Hver gang jeg ringer siger de at den er lige på trapperne, men nu er der næsten gået 2 måneder...   :hand:
Så hvis jeg boede på Sjælland, ville jeg nok ikke få min MC serviceseret der

 :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: fra mig

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: Allans MC, Hillerød
« Svar #8 Dato: Juli 16, 2007, 02:49:33 pm »
jeg købte min SV der - godt service med salget - fra onsdag eftermiddag at jeg kiggede på den til der var plader fredag kl 12
og de ringede til mig lidt efter

tja - var ik så glad for at mekanikeren, der viste den til at starte med, mente der var katalysator på og den sad i mellem røret under motoren...

andre småting som tysk manual... ingen extra nøgle endnu...
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

detsortelyn

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 12
Re: Allans MC, Hillerød
« Svar #9 Dato: Juli 16, 2007, 06:20:57 pm »
Har lige været til 1000 km service.. pris ialt 2058 inkl en kædespray...

Martin H

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 418
    • http://www.123hjemmeside.dk/zachoholm
Re: Allans MC, Hillerød
« Svar #10 Dato: Juli 17, 2007, 11:06:42 pm »
Har lige været til 1000 km service.. pris ialt 2058 inkl en kædespray...

Det lyder i mine øre en smule dyrt, jeg ved ikke hvad de tager andre steder, men jeg gav 1.800 kr for mit 6.000 km service inkl. nyt kædekit hos min lille mekker.  :thumbsup:
- Martin H -

MIN SOLGTE BIKE http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16956&ipc=63213&xl=true

SOLGT SV 650 S - Fuldkåbe - Hugger - Lucas F.E. - Mivv Titaniums potte - Puig DB kåbeglas - Led blink - Sædeskal...

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Allans MC, Hillerød
« Svar #11 Dato: Juli 18, 2007, 08:04:04 am »
Har lige været til 1000 km service.. pris ialt 2058 inkl en kædespray...

Det lyder i mine øre en smule dyrt, jeg ved ikke hvad de tager andre steder, men jeg gav 1.800 kr for mit 6.000 km service inkl. nyt kædekit hos min lille mekker.  :thumbsup:

Det er også MEGET billigt - hvis det er inkl. kæde+2 tandhjul... - hvis der også skal lidt olie oven i, så har du allerede for 1800kr dele næsten..
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Martin H

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 418
    • http://www.123hjemmeside.dk/zachoholm
Re: Allans MC, Hillerød
« Svar #12 Dato: Juli 18, 2007, 02:45:15 pm »
Har lige været til 1000 km service.. pris ialt 2058 inkl en kædespray...

Det lyder i mine øre en smule dyrt, jeg ved ikke hvad de tager andre steder, men jeg gav 1.800 kr for mit 6.000 km service inkl. nyt kædekit hos min lille mekker.  :thumbsup:

Det er også MEGET billigt - hvis det er inkl. kæde+2 tandhjul... - hvis der også skal lidt olie oven i, så har du allerede for 1800kr dele næsten..

Det var med det hele og så arbejdsløn, så jeg klager ikke.  8)
- Martin H -

MIN SOLGTE BIKE http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16956&ipc=63213&xl=true

SOLGT SV 650 S - Fuldkåbe - Hugger - Lucas F.E. - Mivv Titaniums potte - Puig DB kåbeglas - Led blink - Sædeskal...

Vinholt

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 36
Re: Allans MC, Hillerød
« Svar #13 Dato: September 04, 2007, 05:40:37 pm »
Jeg har kun gode erfaringer med Allan's mc. Kiggede på min SV mandag eftermiddag, og hentede den tirsdag med plader på, og alt papirarbejde var smukt iorden. :thumbsup:
Derudover var de flinke og venlige, og svarede fyldestgørende på alle mine spørgsmål... Så kun  :thumbsup: herfra!
K4, Special Corona lakering, blankpolerede og delvist lakerede fælge, LeoVince potter, luftfilter og oplagte blinklys.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17665&ipc=65340

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Re: Allans MC, Hillerød
« Svar #14 Dato: September 05, 2007, 06:42:32 am »
Jeg har kun gode erfaringer med Allan's mc. Kiggede på min SV mandag eftermiddag, og hentede den tirsdag med plader på, og alt papirarbejde var smukt iorden. :thumbsup:
Derudover var de flinke og venlige, og svarede fyldestgørende på alle mine spørgsmål... Så kun  :thumbsup: herfra!

Off-topic.

Hvad siger du til, lige og smide et ordentligt billede op af din bike? Den ser flot ud :thumbsup:
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.