Forfatter Emne: nogle der kender dem  (Læst 5884 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
nogle der kender dem
« Dato: April 14, 2008, 04:46:52 pm »
nu med yamaha fz1 2008

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Re: nogle der kender dem
« Svar #1 Dato: April 14, 2008, 09:24:41 pm »
Ved kun det er helt nystartet og de søger flagposter...
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: nogle der kender dem
« Svar #2 Dato: April 15, 2008, 06:34:02 pm »
nu har jeg tilmeldt mig til 5 juni,,,,grundlovsdag...så må jeg se
nu med yamaha fz1 2008

Brian Lund

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 435
Re: nogle der kender dem
« Svar #3 Dato: Juli 22, 2008, 06:01:25 pm »
Hvordan var det? Jeg har tilmeldt mig den 16. august også med mcracing, men da de er rimeligt nystartede er det lidt svært at finde erfaringer.
SV1000S K6 - blå.

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: nogle der kender dem
« Svar #4 Dato: Juli 22, 2008, 06:10:32 pm »
Hvordan var det? Jeg har tilmeldt mig den 16. august også med mcracing, men da de er rimeligt nystartede er det lidt svært at finde erfaringer.

Havde en kammerat forbi idag - han havde været afsted med dem og var fint tilfreds..

Han kører dog i hurtigste klasse og har derfor ikke erfaring med deres masterkører (så om det spiller skal jeg ikke kunne sige)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: nogle der kender dem
« Svar #5 Dato: Juli 22, 2008, 10:47:46 pm »
jeg var som sagt med den 5 juni....

var godt tilfreds..... eneste fejl,,, var de ikke delte grøn klasse op efter hvad folk forventer at køre,,,     det gjorde søborg mc...  3 grp med div tempo...

har skrevet til mcracing for at få dem til at tænke over det.... så man kommer til at køre i en grp hvor man føler sig hjemme værst er det jo for en der kommer med nogle for hurtige og halser efter
nu med yamaha fz1 2008

Brian Lund

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 435
Re: nogle der kender dem
« Svar #6 Dato: Juli 22, 2008, 11:27:55 pm »
jeg var som sagt med den 5 juni....

var godt tilfreds..... eneste fejl,,, var de ikke delte grøn klasse op efter hvad folk forventer at køre,,,     det gjorde søborg mc...  3 grp med div tempo...

har skrevet til mcracing for at få dem til at tænke over det.... så man kommer til at køre i en grp hvor man føler sig hjemme værst er det jo for en der kommer med nogle for hurtige og halser efter

Samme princip er der hos Racing4Fun og det syntes jeg virker rigtig godt og antog egentligt det var det samme her. Nu har jeg meldt mig til i grøn for noget tid siden (har kørt 2 banedage før), så jeg håber de vedtager dit forslag og der ikke går alt for meget morfar i det :)
SV1000S K6 - blå.

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: nogle der kender dem
« Svar #7 Dato: Juli 23, 2008, 04:49:08 pm »
fik nu lov at kører fri de sidste par løb..... bare vi passede på de andre når vi overhalede... altså kun udenom hvor der var nok plads
nu med yamaha fz1 2008

Brian Lund

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 435
Re: nogle der kender dem
« Svar #8 Dato: Juli 23, 2008, 05:23:06 pm »
fik nu lov at kører fri de sidste par løb..... bare vi passede på de andre når vi overhalede... altså kun udenom hvor der var nok plads

Problemet med den 16. er bare at det kun er fra 9-13 så der er kun 4 pas og de skriver at de første 3 er med instruktør.

Nåh jeg må se, det er sikkert sundt nok med mere instruktion og jeg kunne jo også bare lade være med at være en kylling og køre i blå i stedet, men jeg ville gerne have en smule mere erfaring først.
SV1000S K6 - blå.