Forfatter Emne: Hassan  (Læst 4388 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Syess

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 117
Re: Hassan
« Svar #15 Dato: Juli 24, 2008, 11:54:56 pm »
JA der er sku mange af dem - Kom en i en gammel gammel BMW i dag ved et lyskryds - mig 0 til 70 før han var kommet over strejen, også tager han mig uden om da vejen er snævret ind igen over dobbelt strejer O_o Han kørte nok over 100km/t men ingen politi  :police:

LB

  • Gæst
Re: Hassan
« Svar #16 Dato: Juli 25, 2008, 07:03:14 am »
Jeg tænker lige hvad det er for en bro, for jeg kører på Lyngbymotorvejen hver morgen.... Og det ville da være rart at vide  :shock:

SVingman

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 118
  • Knut hvem?
Re: Hassan
« Svar #17 Dato: Juli 25, 2008, 07:33:46 am »
De står ofte på broen hvor Fuglegårdsvej går hen over Lyngbymotorvejen - der står træer på begge sider af motorvejen som de "kan gemme sig i" :police:
SV1000SK7 · 2008 · Blå · MIVV Titanium · Underkåbe · Original alarm · Hugger · Gear indikator · Rizoma røv · Powercommander III · Mr. Dynos touch

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Re: Hassan
« Svar #18 Dato: Juli 25, 2008, 08:04:54 am »
Herlig historie, som vidner om at retfærdigheden ikke altid holder ferie.
 :lmao:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Lord Fungus

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 185
  • If you run, you only die tired
Re: Hassan
« Svar #19 Dato: Juli 25, 2008, 10:31:41 am »
 :respekt: :respekt: :respekt:

Emil -Ejlemos-

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 143
  • XR-1000 Rouge TC-6
Re: Hassan
« Svar #20 Dato: Juli 25, 2008, 11:08:28 am »
Sikken en vidunderlig historie!! Jeg fryder mig når sådan noget sker!!  :lmao:  :lmao:  :lmao:  :lmao:  :lmao:  :lmao:  :lmao:  :lmao:

Lasse1982

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 561
Re: Hassan
« Svar #21 Dato: Juli 25, 2008, 11:42:12 am »
 :thumbsup: :thumbsup: :respekt: :thumbsup: :thumbsup:

Fed historie...
Lasse
Yamaha SZR660 (Solgt 2007)
Suzuki SV650S K6 (Solgt 2008)
Yamaha SZR660 (Solgt 2012)

MS

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 119
Re: Hassan
« Svar #22 Dato: Juli 26, 2008, 07:51:09 pm »
HAHAHAHAHA åh jeg dør ....LOL ......fuck det var en god lille historie ;O)
Of those who know nothing, few are silent

SV1000k6 - Mivv Titanium potter - Hamicad grille - Puig DB - Hyperpro for og bag - Supercorsa - Hamicad fender eliminator - Suki ego sæde -

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Re: Hassan
« Svar #23 Dato: Juli 26, 2008, 08:13:25 pm »
så Hassan have købt en feeed Audi i Sverige og puttet danske plader og billige T. Hansen fælger på.

Hassan nu betale afgift for bil og i byretten og have nyt kørkort. Hassan nu rigtig majet sur på mc.

/lære :whatever:

Historien er super men om ovenstående påstand nu også er korrekt ved vil vel kun hvis vi har snakket med manden.......selvom det selvfølgelig kunne være sjovt hvis det er sandt.


SørenG
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Hassan
« Svar #24 Dato: Juli 26, 2008, 09:16:24 pm »
Jo, moralen er god nok... Men kan ikke lade være med at tænke på hvor mange der giver  :respekt: fordi det gik ud over en billist og hvor mange er det der er misundelig på de ikke selv har råd til samme Audi som indvandreren?

Men det er vel også fordi de aldrig betaler skat... Modsat alle danskere som altid siger nej til sort arbejde  :innocent: (lidt hippie er man vel altid :hand: )
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Re: Hassan
« Svar #25 Dato: Juli 27, 2008, 07:39:46 am »
Jo, moralen er god nok... Men kan ikke lade være med at tænke på hvor mange der giver  :respekt: fordi det gik ud over en billist og hvor mange er det der er misundelig på de ikke selv har råd til samme Audi som indvandreren?

Men det er vel også fordi de aldrig betaler skat... Modsat alle danskere som altid siger nej til sort arbejde  :innocent: (lidt hippie er man vel altid :hand: )

Tror de fleste giver  :respekt: fordi bilisten udøver lidt chikane først..... at det så ER en 2g i en BIL gør det bare SÅÅÅ meget sjovere
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: Hassan
« Svar #26 Dato: Juli 27, 2008, 11:23:52 am »
hehehe, skøn beretning!
Om han så reagerer som koglen nedenunder, vides desværre ikke...

http://www.youtube.com/watch?v=9TrZDJUHVfo
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

SVingman

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 118
  • Knut hvem?
Re: Hassan
« Svar #27 Dato: Juli 27, 2008, 01:17:12 pm »
For mig ville historien nu være lige god uanset det var Hassan eller Peter der kørte bag mig. Pointen var at han, for nu at bruge gutten på videoens ordvalg, kørte f**king tæt på, hvad sker der f**king for ham, mand?? Helt generelt tager jeg hellere chancer ved at sætte farten op frem for at have en bil så tæt bag mig at jeg kan mærke ventilatoren kilder - så har jeg i det mindste en indflydelse på hvad der kan ske i modsætning til at lade folk køre så tæt på :club:

Personligt synes jeg så jeg kan ane en sammenhæng mellem billistens herkomst og kørestil men det er nok bare mig der har været uheldig :rolleyes:
SV1000SK7 · 2008 · Blå · MIVV Titanium · Underkåbe · Original alarm · Hugger · Gear indikator · Rizoma røv · Powercommander III · Mr. Dynos touch

Mr.Andreas

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 80
Re: Hassan
« Svar #28 Dato: Juli 27, 2008, 08:21:10 pm »
fanme en morsom historie sidder her og fryder mig :P
KoksGrå SV1000SK6, med en del af det dejlige ;).

Emil -Ejlemos-

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 143
  • XR-1000 Rouge TC-6
Re: Hassan
« Svar #29 Dato: Juli 27, 2008, 08:33:55 pm »
hehehe, skøn beretning!
Om han så reagerer som koglen nedenunder, vides desværre ikke...

Sådan noget her gavner da virkelig ikke ham selv!! Han kan da ikke ha mange hjerneceller at slås med !