Forfatter Emne: Idiot på ZX10R  (Læst 5440 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Re: Idiot på ZX10R
« Svar #15 Dato: April 02, 2009, 02:34:12 pm »
Er jeg den eneste der synes hans speedometer viser alt for meget ?

Det er så ligemeget - stadig åndsvag kørsel.

Og diskussionen om det er ham selv eller en anden - er vist kun for at politiet ikke skal komme ud og snakke med ham...
Det er da helt sikkert ham selv der kører
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Idiot på ZX10R
« Svar #16 Dato: April 02, 2009, 02:48:29 pm »
Opel Astra med 128 gennem byen.  :shock:

Som jeg skrev i hans tråd, så er de sindsyge de menesker der bor i den by.  :lmao: :lmao: :lmao:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Re: Idiot på ZX10R
« Svar #17 Dato: April 02, 2009, 03:00:23 pm »
Opel Astra med 128 gennem byen.  :shock:

Som jeg skrev i hans tråd, så er de sindsyge de menesker der bor i den by.  :lmao: :lmao: :lmao:

Lige præcis - tror den viser 30-40% for meget .. men han har nok også gearet den lidt hårdt :) Godt nok er en zx10-r hidsig men den kommer ikke sådan op med næsen med 200 i timen .. lige meget hvilket gear man kører i.

Det er også underligt at han ikke lukker op for den på motorvejen - den kommer ikke rigtig over 245 - men det er nok fordi han ved den rammer omdr begrænseren ved 250 :)
Til sammenligning så stopper speedometeret på gixxeren ved 299 men motoren trækker videre :P (har jeg læst)
« Senest Redigeret: April 02, 2009, 03:06:58 pm af Nikolaj »
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Syess

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 117
Re: Idiot på ZX10R
« Svar #18 Dato: April 02, 2009, 06:02:20 pm »
Er jeg den eneste der synes hans speedometer viser alt for meget ?


Tænkte det samme, den viser da alt for meget.

Henning_F

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 278
Re: Idiot på ZX10R
« Svar #19 Dato: April 02, 2009, 10:12:49 pm »
Som en af de lokale (farttosser) må jeg vist på banen..  :)

Jeg kører aldrig på baghjul kunne under ingen omstændigheder finde på at køre 200 hvor der var så mange biler og udkørsler fra bebyggelse. Det er jo sindssygt.

Læg forresten mærke til hvordan han konsekvent hiver den på baghjul hver gang han passerer en bil - uhada der bliver boosted noget ego i den film!  :(

Det er tåbeligt at køre på baghjul og så stærkt i myldretiden, men generelt set er bebyggelsen ikke helt så tæt i det område som man skulle tro og folk der bor er vant til en tung og til tider hurtigt trafik. Det er ikke kun motorcykler der kører stærkt der og sådan har det været en del år efterhånden.

Men none the less, det er stadig ikke smart gjort og især når man offentliggør det..  :dead:

Og diskussionen om det er ham selv eller en anden - er vist kun for at politiet ikke skal komme ud og snakke med ham...
Det er da helt sikkert ham selv der kører

Det skal du ikke være helt så sikker på. Udover han ikke selv kører ZX-10 så har jeg også kørt med ham et par gange og så råddent har jeg ikke set ham køre, end bare være i nærheden af. Sidst hvor jeg var med, var det ude på små nærmest motardagtigeveje med 80-100 km/t, hvilket var noget af en prøvelse på en GSX1400(254 kg fuldtanket)

Men det skal da ikke kunne udelukkes at han laver den slags narrestreger når vi andre ikke er med..
SV650N ABS K8

fldahl

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 343
  • the devil made me do it...
Re: Idiot på ZX10R
« Svar #20 Dato: April 06, 2009, 10:52:40 am »
Endnu en "klog" ZX10R-kører: http://www.vejleamtsfolkeblad.dk/artikel/104694:Vejle--En-fartdjaevel-taler-ud?rss

"Jeg håber bare, at jeg ikke tager andre med mig, hvis der sker noget". Uuh, hvor sympatisk.
Nu uden tohjulet liv...

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: Idiot på ZX10R
« Svar #21 Dato: April 06, 2009, 11:10:21 am »
men generelt set er bebyggelsen ikke helt så tæt i det område som man skulle tro og folk der bor er vant til en tung og til tider hurtigt trafik.

Jamen, så lad os da tillade rulleskøjter og barnevogne på motorvejen. Der er jo ingen der er i tvivl om, at der blive kørt stærkt dér.   :rolleyes:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Ulvehaar

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 304
Re: Idiot på ZX10R
« Svar #22 Dato: April 06, 2009, 11:15:21 am »
Tjah. Den sidste idiot har åbenbart ikke slået sig selv ihjel endnu, eller hvad man nu siger.

Én ting er at køre råddent, men ligefrem at stå og prale med det i medierne  :loser:

Hans famile må godt nok være stolt.
Jacob - Amager - Between bikes - Tidligere: Suzuki SV650S K5, Kawasaki Z1000 '03, Suzuki SV1000 K6

Henning_F

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 278
Re: Idiot på ZX10R
« Svar #23 Dato: April 06, 2009, 11:19:38 am »
Jamen, så lad os da tillade rulleskøjter og barnevogne på motorvejen. Der er jo ingen der er i tvivl om, at der blive kørt stærkt dér.   :rolleyes:

Pointen var at selvom det pågældende område er at klassifceret som byområde, dog med en fartgrænse på 70 km/t, så har den mere karakter af en hurtig landevej, og netop derfor er vejen ikke overrendt med små børn på 3-hjulede cykler, som leger helt ud til vejen. Jeg har svært ved at blive forarget over at nogen kører 80-100, måske 120 km/t på lige netop den strækning, selvom fartgrænsen siger 70 km/t.
SV650N ABS K8

LSJ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 366
Re: Idiot på ZX10R
« Svar #24 Dato: April 06, 2009, 02:25:20 pm »
Det er ikke det samme. Man skal svinge hele tiden på en bane og kan derfor ikke komme op på så høje hastigheder

Det er hans kommentar fra Vejle avisen. Ikke t jeg nognsinde har kørt på bane, men jeg synes da det sjoveste er at svinge, ligeud bliver lidt kedeligt i længden. For mig er det tegn p at han egentlig ikke er ret dygtig til at køre mc, for det er ved svingene fårene blive skilt fra bukkene (og jeg er selv et får).
Og for mig at se må bane da være det optimale sted at lege, ingen sideveje, ingen fartgrænser, ingen politi og hele vejen er ensrettet. og så er der masser af sving!!

Lars
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn

Henrik.poulsen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 643
Re: Idiot på ZX10R
« Svar #25 Dato: April 06, 2009, 05:32:02 pm »
Husk det er kun Elektrikken der må pille i dåsen


Suzuki Sv1000S k7. carbon Devil potter.Powercommander

Batman

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 479
Re: Idiot på ZX10R
« Svar #26 Dato: April 06, 2009, 08:46:34 pm »
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=5070

... mere er der vel ikke at sige om det  :? :club:

Kan ikke komme ind og se videoen

Den er fjernet igen, han skrev noget med at det måtte han hellere så vi alle kunne få vores nattesøvn igen......  :loser:
- På Gaden: Honda CBR900RR Fireblade - Faceliftet
- På banen: Yamaha R1

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Re: Idiot på ZX10R
« Svar #27 Dato: April 07, 2009, 12:41:06 pm »
det var da også en total smart ass video, nej kom da med en video med noget GODT mc kørsel.

kun 2 ting i universet er uendelige - menneskers idioti og verdensrummet, dog er jeg i tvivl mht verdensrummet (citat Einstein) - passer vist perfekt på den video
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

claus 1000 exmc

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 361
    • www.exterminators.dk
Re: Idiot på ZX10R
« Svar #28 Dato: April 08, 2009, 04:42:53 pm »
Det er ikke det samme. Man skal svinge hele tiden på en bane og kan derfor ikke komme op på så høje hastigheder

Det er hans kommentar fra Vejle avisen. Ikke t jeg nognsinde har kørt på bane, men jeg synes da det sjoveste er at svinge, ligeud bliver lidt kedeligt i længden. For mig er det tegn p at han egentlig ikke er ret dygtig til at køre mc, for det er ved svingene fårene blive skilt fra bukkene (og jeg er selv et får).
Og for mig at se må bane da være det optimale sted at lege, ingen sideveje, ingen fartgrænser, ingen politi og hele vejen er ensrettet. og så er der masser af sving!!

Lars

det siger jo ogsp bare at han ikke kan køre MC... har en ZX10R og vil ikke køre sving, så skulle ham da have købt sig en busa, 12er eller en XXer
Man er først voksen når man tør at indrømme man har behov for at lege.

 how is my Driving ??? 1-800-eat-shit

Gade : Harley Davidson, road King Classic.
 
Bane : noget Kawaski

Banditgirl

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 43
  • Tossetøs med hang til mc´er og bacon..
Re: Idiot på ZX10R
« Svar #29 Dato: April 12, 2009, 09:34:23 pm »
Hvorfor er det at jeg ikke kan se det klip?? Jeg får bare en startside når jeg trykker på linket....  :brok:
No brain  -  No headache