Forfatter Emne: EM-håbet er slukket :-(  (Læst 4681 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
EM-håbet er slukket :-(
« Dato: Oktober 13, 2007, 10:03:03 pm »
Hvor trist at vi tabte idag... 3-1 til Spanien... Øv ØV ØV.... hvem fanden skal man nu holde med??? Hmmm Skotland, de spiller godt, så måske de kan overraske så det sparker røv...  Nå, men Danmark er nu ude... Sådan er det bare.... de gjore det alligevel godt vores drenge....  :thumbsup: :thumbsup:

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet
Re: EM-håbet er slukket :-(
« Svar #1 Dato: Oktober 14, 2007, 08:57:11 am »
Tabte i hvad?

palle j

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 463
Re: EM-håbet er slukket :-(
« Svar #2 Dato: Oktober 14, 2007, 09:53:21 am »
Blå SV650S 00

Brian Lund

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 435
Re: EM-håbet er slukket :-(
« Svar #3 Dato: Oktober 14, 2007, 09:56:51 am »
Jeg var slet ikke klar over at der var et motorcykel EM, men det er da surt hvis det danske hold ikke kommer med :(
SV1000S K6 - blå.

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: EM-håbet er slukket :-(
« Svar #4 Dato: Oktober 14, 2007, 11:50:37 am »
Tabte i hvad?
X2 ??


Hornblæsning... Danskerne mistede simpelthen pusten for ofte, og Spanierne overraskede med både overtoner, sammenspil og opfindsomhed, i et mastermix af utallige gode popslagere, autentisk version af AC/DC's Thunder Struck og afsluttede i ren Dacapo med Birthe Kjærs "Knaldrød Gummibåd", hvilket fik danskerholdet til at blegne - pinligt! Ja, de spillede sgu godt, men ikke godt nok!
« Senest Redigeret: Oktober 14, 2007, 11:52:43 am af Kondi »
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: EM-håbet er slukket :-(
« Svar #5 Dato: Oktober 14, 2007, 03:00:24 pm »
Tabte i hvad?
X2 ??


Hornblæsning... Danskerne mistede simpelthen pusten for ofte, og Spanierne overraskede med både overtoner, sammenspil og opfindsomhed, i et mastermix af utallige gode popslagere, autentisk version af AC/DC's Thunder Struck og afsluttede i ren Dacapo med Birthe Kjærs "Knaldrød Gummibåd", hvilket fik danskerholdet til at blegne - pinligt! Ja, de spillede sgu godt, men ikke godt nok!

 :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :respekt: :thumbsup:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: EM-håbet er slukket :-(
« Svar #6 Dato: Oktober 15, 2007, 07:32:53 am »
Hahahahaha... Megagrineren!!!!!  :loser: :lmao: :lmao:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

AHEP

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 262
Re: EM-håbet er slukket :-(
« Svar #7 Dato: Oktober 15, 2007, 08:26:15 am »
Hvor trist at vi tabte idag... 3-1 til Spanien... Øv ØV ØV.... hvem fanden skal man nu holde med??? Hmmm Skotland, de spiller godt, så måske de kan overraske så det sparker røv...  Nå, men Danmark er nu ude... Sådan er det bare.... de gjore det alligevel godt vores drenge....  :thumbsup: :thumbsup:
Nææ det syntes jeg ikke  :brok: Er begyndt at være lidt træt af den "Morten Olsen" mentalitet: Vi spillede okay, men scorede bare ikke på vores chancer...
Nææ lille Olsen, men så vinder man heller ikke fodboldkampe  :angry:

Når blev sku uvenner med kærsten ved 1-3 målet, så må hellere stoppe nu  :x
Anders
Suzuki GS500E 96

smeden

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 130
Re: EM-håbet er slukket :-(
« Svar #8 Dato: Oktober 15, 2007, 09:18:21 am »
Hvor trist at vi tabte idag... 3-1 til Spanien... Øv ØV ØV.... hvem fanden skal man nu holde med??? Hmmm Skotland, de spiller godt, så måske de kan overraske så det sparker røv...  Nå, men Danmark er nu ude... Sådan er det bare.... de gjore det alligevel godt vores drenge....  :thumbsup: :thumbsup:
Nææ det syntes jeg ikke  :brok: Er begyndt at være lidt træt af den "Morten Olsen" mentalitet: Vi spillede okay, men scorede bare ikke på vores chancer...
Nææ lille Olsen, men så vinder man heller ikke fodboldkampe  :angry:

Når blev sku uvenner med kærsten ved 1-3 målet, så må hellere stoppe nu  :x
:thumbsup:
Is this it?

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: EM-håbet er slukket :-(
« Svar #9 Dato: Oktober 15, 2007, 09:37:45 am »

Når blev sku uvenner med kærsten ved 1-3 målet, så må hellere stoppe nu  :x
Hvorfor det? Er hun fra Spanien???  :lol:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

AHEP

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 262
Re: EM-håbet er slukket :-(
« Svar #10 Dato: Oktober 15, 2007, 09:46:34 am »

Når blev sku uvenner med kærsten ved 1-3 målet, så må hellere stoppe nu  :x
Hvorfor det? Er hun fra Spanien???  :lol:
Næ hun er er fra Norge  :)
Men kom vist til at snære lidt meget af hende  :oops: Når pyt, sådan er der jo når man går op i det med liv og sjæl... (Hun er vist blevet god igen :wink: hehe)
Anders
Suzuki GS500E 96

Anders

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 391
    • http://www.nif-trading.dk
Re: EM-håbet er slukket :-(
« Svar #11 Dato: Oktober 15, 2007, 02:05:43 pm »
underlig tråd.... er det noget der kan tunes? eller gejles? (er bare ikke helt med).
De snakkede også sort i kantinen til frokost idag! (måske er jeg socialt kejtet...)
YAMAHA FZS 600 Fazer

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: EM-håbet er slukket :-(
« Svar #12 Dato: Oktober 15, 2007, 06:13:34 pm »
underlig tråd.... er det noget der kan tunes? eller gejles? (er bare ikke helt med).
De snakkede også sort i kantinen til frokost idag! (måske er jeg socialt kejtet...)

Så skal jeg hjælpe dig lidt på vej så du kan forstå det... Jeg har lagt denne "underlige" tråd ind.. under "Lidt af hvert
Her snakkes der frit fra leveren, kom ind og sig hej." - Kan da godt være at den burde ligge under sjov og spas.. Så få den rykket hvis man er utilfreds med min tråd.. Nu interessere jeg mig ikke kun for MC men også fodbold når det er landsholdet.. og må jeg ikke komme med mit suk, så må I meget undskylde.. Man behøver jo ikke kommentere som er det noget der kan tunes eller gejles osv....Der findes mange tråde som ikke er mc relateret.. og fred være med det.. det synes jeg er helt ok.. ALT skal vel ikke dreje sig om MC .. eller skal det... ???? Min mening.. der skal være plads til andet, bare det ikke løber løbsk... 

og jeg ved godt mange måske ikke er enige.. heldigvis... for så ville det sgu være kedeligt.. :D  

Derudover går vi vinteren i møde, og der daler indlæggene lidt , så kan man vel godt snakke om andre ting.. :D
« Senest Redigeret: Oktober 15, 2007, 06:17:27 pm af Majse »

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: EM-håbet er slukket :-(
« Svar #13 Dato: Oktober 15, 2007, 07:05:40 pm »
Majse>Føler du dig angrebet? - Det er ikke det jeg læser ud fra Anders' indlæg.. :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: EM-håbet er slukket :-(
« Svar #14 Dato: Oktober 15, 2007, 10:44:40 pm »
Majse>Føler du dig angrebet? - Det er ikke det jeg læser ud fra Anders' indlæg.. :)

Nej, jeg tror også, at Anders lige har fået et ironisk øjeblik og er spas på egen bekostning  :respekt:

Og sødeste Majse... Ingen elsker at kæfte op som os to, så naturligvis skal du gøre dette. Og naturligvis skal alle poste hvad de vil, for ellers har vi intet at kæfte op om  :wink: Og som du selv skriver, så er vinteren snart over os, og folk går i sorg og hi, så næsten hvert indlæg er kærkommet. Og jeg tror ikke at folk er efter dig, jeg tror bare de forsøger at lave lidt spas med dig...  :rolleyes: Og så er mange herinde (jeg selv inklussiv  :oops: ) sportsmæssigt udfordret og når der så kommer noget der minder om det herinde, så bliver vi helt fjollede (hvilket der jo også skal være plads til  :wink: )

I gamle dage havde vi en masse spam og spas herinde, hvor vi kærligt mobbede hinanden. Det er ligesom dalet lidt, men jeg savner det i hvert fald. Derfor må du til hver en tid mobbe mig Majse, bare jeg får lov at spamme igen  :kiss:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"