Forfatter Emne: But why?!!!  (Læst 652 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Paparazzi

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 95
But why?!!!
« Dato: Marts 26, 2010, 06:41:05 pm »

Det jeg så var: GSX 750 i brønshøj. Fører i fin hjelm, fin læderjakke og så cowboybukser og alm. sko ( hmmm, jeg ville være bange for asfaltekskem, men ok han er jo et voksent menneske ). Så lang så godt. Bagpå sidder fyrens datter på 8 eller 9 og her er det jeg bliver harm og siger BUT WHY!!! Det ENESTE hun har på som beskyttelse er en styrthjelm. Ellers alm. jakke, alm. bukser osv...

Jeg forstår ikke at man ikke at man ikke værner mere om sit barns liv. Der skal bare en uopmærksom billist til og..... ja hvad er vi oppe på? 4 ? Beklager hvis det er dig jeg skriver om, men jeg måtte lige have luft.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: But why?!!!
« Svar #1 Dato: Marts 26, 2010, 08:26:11 pm »
Enig... Ærgerligt der ikke er regler for transport af mindreårige andet end højden.  :thumbsdown:

Tomhjerner som ham du beskriver er der desværre alt for mange af, og da barnet ikke tænker så langt, så er det afhængig af at den voksne tager vare på dem.
Det er der så desværre alt for mange der gambler med, hvilket kan koste mén resten af barnets levetid.
 :club:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Sv: But why?!!!
« Svar #2 Dato: Marts 26, 2010, 10:08:29 pm »
Glemmer sku ikke Station2 for 2-3uger siden - en far havde sin knægt bagpå MC'en - det var kun farmand der havde hjelm på.. - SUK SUK SUK
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.