Forfatter Emne: Ny på cykel  (Læst 8336 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

VikingPowerSV

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Sv: Ny på cykel
« Svar #15 Dato: Juni 21, 2011, 03:04:59 pm »
Tillykke med den.

Bor selv i søborg omkring torvet, med en dejlig 6½ fra 99' af.

Hvilke farve er hun i ?
Den sort/hvide Gris. 
       SV650s 99'

SV2860

  • Wannabe
  • Indlæg: 3
Sv: Ny på cykel
« Svar #16 Dato: Juni 23, 2011, 11:30:40 pm »
Mange tak for den varme velkomst  :D  . Jeg fik min motorcykel Mandag eftermiddag og fik rullet 116 km den første dag.

Jeg må indrømme at indkøringerne forkommer mig noget langtrukken ... 800 km med maks 5500 rpm . Den trækker jo først ved 5000 !
Idag blev det til en tur op af strandvejen og tilbage af Helsingørmotorvejen. Mødte et andet SVin, på en rød SV650s med LED blink og nummerpladen var flyttet op under skærmen. Den var ret lækker.


Når jeg passere 4000rpm begynder det at lyde som om at motoren rasler eller tænder lidt for kraftigt. Nærmeste som en gnist ?  Er det en standart SV lyd ?

Jeg mangler stadig at rulle godt 550km indkøring , håber det bliver godt vejr i weekenden.  Jeg er super glad for maskinen og den tilgiver begynder fejl .. Den kan anbefales !

 

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Ny på cykel
« Svar #17 Dato: Juni 24, 2011, 08:20:33 am »
Mange tak for den varme velkomst  :D  . Jeg fik min motorcykel Mandag eftermiddag og fik rullet 116 km den første dag.

Jeg må indrømme at indkøringerne forkommer mig noget langtrukken ... 800 km med maks 5500 rpm . Den trækker jo først ved 5000 !
Idag blev det til en tur op af strandvejen og tilbage af Helsingørmotorvejen. Mødte et andet SVin, på en rød SV650s med LED blink og nummerpladen var flyttet op under skærmen. Den var ret lækker.


Når jeg passere 4000rpm begynder det at lyde som om at motoren rasler eller tænder lidt for kraftigt. Nærmeste som en gnist ?  Er det en standart SV lyd ?

Jeg mangler stadig at rulle godt 550km indkøring , håber det bliver godt vejr i weekenden.  Jeg er super glad for maskinen og den tilgiver begynder fejl .. Den kan anbefales !

Jeg kender ikke til raslelyden (medmindre det er knastkædestrammeren, men det burde de efterhånden ha fikset på de nye modeller).
Selvom du hurtigst overstår de 1000km på motorvejen, så fedt ud på landet og kør raketten til. Konstant omdrejningstal er ikke godt, og på bøhlandet får du også motioneret gearkassen mere end på motorvejen.


En anden måde at tilkøre den på:
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(