Forfatter Emne: ny som gamle  (Læst 3880 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

gixernorton

  • Gæst
ny som gamle
« Dato: Januar 18, 2012, 06:18:37 pm »
Hej alle jeg har været tilmeldt her på forumet indtil sidste år da jeg ufriviligt kom til at slette min profil.Det skete fordi jeg jeg har skiftet min kilo sv-er ud med en liter gixer for noget siden.Da jeg skulle ind og oprette den nye så kom jeg til ved en fejl at slette min konto.Prøvede så at oprette den igen med samme navn,men det kunne ikke lade sig gøre,jeg måtte skifte navn og mail-adresse da den åbenbart kunne huske min gamle.Men sådan er det så jeg er blevet bumbet tilbage på nederste trin hvad rangorden angår.Men pyt det er dejligt at være tilbage her på forumet som jeg synes er et af de bedste der findes. :D :D.Hilsen Ken

Andreas83

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 623
  • Aut viam inveniam aut faciam
Sv: ny som gamle
« Svar #1 Dato: Januar 18, 2012, 06:41:22 pm »
Hej alle jeg har været tilmeldt her på forumet indtil sidste år da jeg ufriviligt kom til at slette min profil.Det skete fordi jeg jeg har skiftet min kilo sv-er ud med en liter gixer for noget siden.Da jeg skulle ind og oprette den nye så kom jeg til ved en fejl at slette min konto.Prøvede så at oprette den igen med samme navn,men det kunne ikke lade sig gøre,jeg måtte skifte navn og mail-adresse da den åbenbart kunne huske min gamle.Men sådan er det så jeg er blevet bumbet tilbage på nederste trin hvad rangorden angår.Men pyt det er dejligt at være tilbage her på forumet som jeg synes er et af de bedste der findes. :D :D.Hilsen Ken
velkommen igen :) andreas
Tidligere;
SV 650 S K6
"Winners never quit, quitters never win"

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: ny som gamle
« Svar #2 Dato: Januar 18, 2012, 07:58:24 pm »
Hey Norton.

Velkommen tilbage. :cool:

Jeg har hjulpet dig lidt på vej, men jeg kan ikke huske hvor mange poster du havde lavet.

Jannik...
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

gixernorton

  • Gæst
Sv: ny som gamle
« Svar #3 Dato: Januar 18, 2012, 09:23:21 pm »
Hej jannik tak skal du have,men jeg kan heller ikke huske hvormange poster jeg har lavet igennem årne.Men jeg vil tro det ligger et sted mellem 150 og 180.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: ny som gamle
« Svar #4 Dato: Januar 18, 2012, 09:32:19 pm »
Hej jannik tak skal du have,men jeg kan heller ikke huske hvormange poster jeg har lavet igennem årne.Men jeg vil tro det ligger et sted mellem 150 og 180.
Done.  :wink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing