Forfatter Emne: Udstødning, powercommander osv.  (Læst 4856 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

elendil

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 54
Udstødning, powercommander osv.
« Dato: Marts 27, 2018, 10:13:04 am »
Hej,

Da jeg forårsklargjorde SVen her den anden dag, kom jeg til at tænke på, om det var på tide med at par karbonpotter eller lignende. Hvordan er det nu det er - hvis man skifter potter skal man også have den rullet, ikke? Og hvis man får den rullet, kan man lige så godt få en anden styring, ikke? Hvilken? Er det stadig power commander?

Såeh:
1) Hvilke potter anbefaler I?
2) Anden styring? Hvilken?
3) Hvem skal rulle den ind (på Sjælland)?
4) Hva koster'd?

PS: Hvorfor er forum så dødt? Er det den grimme facebookånd?

elendil

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 54
Sv: Udstødning, powercommander osv.
« Svar #1 Dato: April 04, 2018, 11:34:24 pm »
Jeg svarer lige mig selv, nu når ingen andre vil.

1) Dominator laver billige potter, der lyder godt gennem youtube. Jeg har nu forsøgt mig med et sæt Oval til ca. 2500
2) Power commander V
3) Mr. Dyno
4) 7600 for PC V og indrulning.


NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Udstødning, powercommander osv.
« Svar #2 Dato: April 05, 2018, 10:54:22 am »
PS: Hvorfor er forum så dødt? Er det den grimme facebookånd?

Det er jeg bange for. Der er man alligevel logget ind, og så kan man lige stille et spørgsmål. Det er dræbende for søgehistorikken, og der er vist endnu ikke stillet et spørgsmål på fjæsen, som ikke allerede er besvaret her på forum  :undecided:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Sv: Udstødning, powercommander osv.
« Svar #3 Dato: April 26, 2018, 01:40:40 pm »
Forum er vel ikke dødt i den forstand at der ikke er aktivitet.... Der er bare flere læsere, end der er skrivere.
MEN: Alt relevant er efterhånden besvaret - på nær måske custom ombygninger og lidt mere om Li-Ion batterier. Og så noget om de kommende LED pærer fra mærkevareleverandørerne....

Personligt svarer jeg bare ikke på spørgsmål som er behandlet adskillige gange før herinde - især når der er en OK søgefunktion.

Men jeg henviser ofte folk fra FB-siden til dette forum. Det kræver bare at vi kommer over det generelle FB-niveau med "hvilken olie", "Hvilke dæk", "hvad er klokken"...  8) 8) 8)

Iøvrigt var dine spørgsmål sådan set relevante nok, i en opdaterings-kontekst. Der sker jo trods alt lidt med tiden...

vedr. 2: Jeg har skiftet potter, og kører uden PC. Der var gratis rulning hos en forhandler engang, og der fandt jeg ud af at den kørte fint nok (ikke for magert). Så bare på med dem - det skal nok virke uden.
« Senest Redigeret: April 26, 2018, 01:42:44 pm af Søren F »
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3