Forfatter Emne: mørkeblå nøgen sv1000 og orange kåbe 6½ ved Odense åfart  (Læst 3402 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
mørkeblå nøgen sv1000 og orange kåbe 6½ ved Odense åfart
« Dato: August 18, 2012, 04:03:52 pm »
Der var godt nok mange Sv'ere rundt i Odense i dag! Men lagde specielt mærke til damens special lakerede orange 6½'er! Den var godt nok sprød  :thumbsup: Og mandens potter skal også have et  :thumbsup: De lød sku også godt!

kl var mellem 1115 og 1145 :)


Igen ærgre det mig at jeg ikke har nogle SVrider.dk visitkort jeg lige kunne stikke i visiteret :P
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

soldier

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 266
Sv: mørkeblå nøgen sv1000 og orange kåbe 6½ ved Odense åfart
« Svar #1 Dato: August 18, 2012, 04:28:44 pm »
Der var godt nok mange Sv'ere rundt i Odense i dag! Men lagde specielt mærke til damens special lakerede orange 6½'er! Den var godt nok sprød  :thumbsup: Og mandens potter skal også have et  :thumbsup: De lød sku også godt!

kl var mellem 1115 og 1145 :)


Igen ærgre det mig at jeg ikke har nogle SVrider.dk visitkort jeg lige kunne stikke i visiteret :P

Så lav dem dog! :)

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Sv: mørkeblå nøgen sv1000 og orange kåbe 6½ ved Odense åfart
« Svar #2 Dato: August 18, 2012, 05:29:51 pm »
Der var godt nok mange Sv'ere rundt i Odense i dag! Men lagde specielt mærke til damens special lakerede orange 6½'er! Den var godt nok sprød  :thumbsup: Og mandens potter skal også have et  :thumbsup: De lød sku også godt!

kl var mellem 1115 og 1145 :)


Igen ærgre det mig at jeg ikke har nogle SVrider.dk visitkort jeg lige kunne stikke i visiteret :P

Så lav dem dog! :)
Argh i det vejr her?! ;) Der kan ikke laves arbejde :P
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7