Forfatter Emne: MC-tirsdag  (Læst 18902 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Den røde Baron

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
MC-tirsdag
« Svar #30 Dato: September 13, 2005, 02:54:49 pm »
Citat fra: Jesper Jensen
Citat fra: Den røde Baron

Så, så, du puster dig jo op :shock:  :shock:

Troede iøvrigt ikke du kom, læste i en anden tråd at du allerede havde fået nappet motoren :cry: noget med en 5.5hk, men det var jo også forumets hurtigste 6½'er :wink: :lol:


Ja, jeg er MEGET farlig.. - Vildt stor/stærk - eller noget :)

Hehe, Nej, den sidder stadig på min græsslåmaskine.. :) - Men har da fået min kære SV'er-baby...


Jeps! ved det... :wink:  og tillykke med den :D
Kør nu pænt og ud fra devisen om at alle andre kun er ude på at slå dig ihjel, så skal det nok blive en succes... og husk tøjet... :wink:
SV1000SK4

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
MC-tirsdag
« Svar #31 Dato: September 13, 2005, 02:59:19 pm »
Citat fra: Den røde Baron
og husk tøjet... :wink:


Har ALT tøj - pånær støvler som jeg køber idag kl. 17:00 :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Thorsen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 200
  • Yamaha FZ6S årg.2005
    • Min side
MC-tirsdag
« Svar #32 Dato: September 13, 2005, 04:51:09 pm »
:cry:  Må desvære melde afbud i aften  :cry:

 :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:

ole s

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 293
MC-tirsdag
« Svar #33 Dato: September 13, 2005, 08:24:26 pm »
hej Alle

Jeg er kommet hjem i god behold, efter mit lille trylle nr.(møtrik pist væk :( ) den flyttede sig slet ikke på vej hjem. Men jeg er skuffet over at den store SV mekaniker ikke lige havde en i lommen.

Ole S
SV650 blå, zx6rr forgaffel,hugger, Hyperpro bagdæmper,og noget mere jeg ikke kan huske.

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
MC-tirsdag
« Svar #34 Dato: September 13, 2005, 09:46:07 pm »
Citat fra: ole s
hej Alle

Jeg er kommet hjem i god behold,


Det samme gælder mig..

Jeg "forsvandt" fra resten af gruppen, drejede til venstre på et tidspunkt fordi at jeg lige kunne ane en baglygte - Mig afsted i fuld firspring (så meget som jeg nu engang tør..) - Haler ind på tingen og finder ud af det er knallert :(

Håber at I havde en god tur, jeg sendte en SMS til PAW om han han skulle skrive til Jannik at jeg var kørt hjem.. - Håber at I fik den i tide..

Jeg er sikker på at jeg kan/tør følge med til foråret, men efter nu ca 250km har jeg altså ikke nok styr på kværnen til at kunne køre så stærkt.. (+ at jeg har en betinget dom hængene over hovedet pga. en lidt for hurtig bil i byzone..)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
MC-tirsdag
« Svar #35 Dato: September 13, 2005, 10:03:36 pm »
Citat fra: Jesper Jensen
Citat fra: ole s
hej Alle

Jeg er kommet hjem i god behold,


Det samme gælder mig..

Jeg "forsvandt" fra resten af gruppen, drejede til venstre på et tidspunkt fordi at jeg lige kunne ane en baglygte - Mig afsted i fuld firspring (så meget som jeg nu engang tør..) - Haler ind på tingen og finder ud af det er knallert :(

Håber at I havde en god tur, jeg sendte en SMS til PAW om han han skulle skrive til Jannik at jeg var kørt hjem.. - Håber at I fik den i tide..

Jeg er sikker på at jeg kan/tør følge med til foråret, men efter nu ca 250km har jeg altså ikke nok styr på kværnen til at kunne køre så stærkt.. (+ at jeg har en betinget dom hængene over hovedet pga. en lidt for hurtig bil i byzone..)


Helt fint Jesper - vi blev lidt nervøse for dig da vi fandt ud af at du manglede. Men fint at du gav besked via Paw. Fuld respekt for at du kører som du selv synes du evner.  :wink:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
MC-tirsdag
« Svar #36 Dato: September 13, 2005, 10:41:19 pm »
Respekt til Jesper for at sætte farten ned og køre i sit eget tempo 8)  8)


Hvad angår førergruppen(dem som kørte til Frederiksværk :roll:  :roll: )
så er der totalt negativ stemning fra mig til jer  :evil:  :evil:  :evil:  
hvem ventede på de sidste :oops:  :oops:  :oops:

Da jeg opdagede at Jesper manglede satte jeg farten ned og ventede, indtil at jeg havde det valg enten at blive hægtet af, for der var ingen som ventede når vi drejede :evil:  :evil: eller køre med de bagerste,  jeg valgte så at køre bagerst( for at jeg regnede med at førergruppen ventede ved kryds osv...) jeg kører så bag en gut på en blå 650'er oldschool modellen, som beslutter sig for at botanisere i en venstrekurve, smask så hang han i stødhegnet :shock:, jeg får vendt omkring og hjulpet ham og cyklen på benene igen, mens han danser krigsdans af arrigskab, jeg får checket at han er ok og cyklen er rimeligt ok(der manglede et sidespejl, miniblinker og en revne i kåben + den var udstyret med lidt komad)
her er det så at jeg begynder at undre mig :o  hvor var alle andre henne :x nå men jeg får sikret mig at han er køreklar for han ville gerne bare trille stille og roligt hjem.. jeg kører videre og her er det så at min 1. redningsmand dukker op Havenissen dukker op ud af et blå og spørger hvor jeg blev af, da han savnede mig :) jeg forklarer ham situationen og vi kører videre, her er Coyote(2. redningsmand) så vendt om for at se hvor Nissen blev af :) vi teamer så op, og kører så efter hovedfeltet mod Gilleleje(troede vi) vi opdager dog hurtigt at hovedfeltet har sat os :evil:  :evil:  :evil:  FY SKAMME
vi når lidt senere Gilleleje, for at opdage at folk sidder på "den gyldne måge" i Frværk :?:  :?:  :?:


pyyh det var meget men nu fik jeg luft  :wink:  
Næste gang vi kører tur, skal der være nogle helt klare retningslinier, for at alle kan komme frem i helskindet tilstand, for det er vel sjovere at alle når frem og vi kan snakkekaffehygge, end at folk bliver spredt for alle vinde :!:  :!:  :!:   og man ikke aner om der er nogle som ligger radbrækkede i en eller anden grøft :evil:  :evil:  :evil:  :evil:


Ps takker for en anderledes og spændende( :()  tur til Gilleleje
   

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
MC-tirsdag
« Svar #37 Dato: September 13, 2005, 11:00:45 pm »
Citat fra: Christian(%&##€£$@@**
Respekt til Jesper for at sætte farten ned og køre i sit eget tempo 8)  8)


Hvad angår førergruppen(dem som kørte til Frederiksværk :roll:  :roll: )
så er der totalt negativ stemning fra mig til jer  :evil:  :evil:  :evil:  
hvem ventede på de sidste :oops:  :oops:  :oops:

Da jeg opdagede at Jesper manglede satte jeg farten ned og ventede, indtil at jeg havde det valg enten at blive hægtet af, for der var ingen som ventede når vi drejede :evil:  :evil: eller køre med de bagerste,  jeg valgte så at køre bagerst( for at jeg regnede med at førergruppen ventede ved kryds osv...) jeg kører så bag en gut på en blå 650'er oldschool modellen, som beslutter sig for at botanisere i en venstrekurve, smask så hang han i stødhegnet :shock:, jeg får vendt omkring og hjulpet ham og cyklen på benene igen, mens han danser krigsdans af arrigskab, jeg får checket at han er ok og cyklen er rimeligt ok(der manglede et sidespejl, miniblinker og en revne i kåben + den var udstyret med lidt komad)
her er det så at jeg begynder at undre mig :o  hvor var alle andre henne :x nå men jeg får sikret mig at han er køreklar for han ville gerne bare trille stille og roligt hjem.. jeg kører videre og her er det så at min 1. redningsmand dukker op Havenissen dukker op ud af et blå og spørger hvor jeg blev af, da han savnede mig :) jeg forklarer ham situationen og vi kører videre, her er Coyote(2. redningsmand) så vendt om for at se hvor Nissen blev af :) vi teamer så op, og kører så efter hovedfeltet mod Gilleleje(troede vi) vi opdager dog hurtigt at hovedfeltet har sat os :evil:  :evil:  :evil:  FY SKAMME
vi når lidt senere Gilleleje, for at opdage at folk sidder på "den gyldne måge" i Frværk :?:  :?:  :?:


pyyh det var meget men nu fik jeg luft  :wink:  
Næste gang vi kører tur, skal der være nogle helt klare retningslinier, for at alle kan komme frem i helskindet tilstand, for det er vel sjovere at alle når frem og vi kan snakkekaffehygge, end at folk bliver spredt for alle vinde :!:  :!:  :!:   og man ikke aner om der er nogle som ligger radbrækkede i en eller anden grøft :evil:  :evil:  :evil:  :evil:


Ps takker for en anderledes og spændende( :()  tur til Gilleleje


Puha - lyder sku ikke rart!! - Håber at den "tilskade-kommende" er ok!!

Jeg tror mest at jeg er med på en Langelinietur og guffe is resten af denne sæson (SVea skylder mig én - er noteret)..

Nå var ellers ude på Helsingør politistation og vise kværnen frem - FÅRK den larmer i deres underjordiske kælder :) - heheh, siger lidt mere end deres bimmere :) (Min far arbejder der - og kværnen skal jo omregistreres, så det er nemmest at hente de papirer kl. 21) :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
MC-tirsdag
« Svar #38 Dato: September 13, 2005, 11:04:54 pm »
Godt du slap uskadt Søren.

Jeg holdt længe (meget længe) og ventede i en eller anden lille skvatby - til en mand kom kørende i bil og fortalte at min makker var vendt om ved "vandkanonen". Besluttede derefter at indhente de andre - 3 af dem holdt et par minutter længere fremme - og fører gruppen ventede endnu længere fremme. Synes ellers at jeg havde gjort et ihærdigt forsøg på at virke som "fjeder" mellem den forreste gruppe og den bageste - også sammen med dig Christian.
Men helt enig i at der skal være nogle klare retningslinier for hvordan der køres og hvordan der skal reageres når nogen ryger ned. Det er ikke første gang det sker at folk - jeg selv inklusiv bliver sat fordi "kæden" knækker undervejs - det burde være en let sag at holde kontakt bagud.

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Coyote

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 259
MC-tirsdag
« Svar #39 Dato: September 13, 2005, 11:20:02 pm »
Hvis jeg er Søren og det er jeg, og det ikke er en anden Søren du mener - så var jeg ikke i grøften (heldigvis)

Jeg var vendt om, fordi det par som var med sagde, at havenissen var vendt om - og at der var en eller anden som var røget i grøften.

Parret sagde at de vill køre hjem til Frederiksværk - heh hvis vi havde fulgt dem så var vi sgu sikkert nået samtidigt i det alternative mål.

Men hvad, det var hyggeligt i Gilleleje, Kiosken var ved at lukke og havde lige smidt kaffen ud  :(

Og gid fanden havde den landmand med sprinkleranlægget, nu er kværnen bladret til - og visiret var ikke til at se ud af pga af den sovs som insektkirkegården frembragte ved tilførsel af vand til visiret. Jeg tør vove den påstand at vi ikke har så dumme bønder hvor jeg kommer fra (Vendsyssel)  :twisted:  :twisted:

Nå men alt endte jo godt, så skal vi ikke bare lære af denne oplevelse  :?:
Hvis du går i seng med en røv der klør, vågner du op med en finger der lugter!

Birkebæk

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 86
MC-tirsdag
« Svar #40 Dato: September 13, 2005, 11:46:50 pm »
For få rettet op på eventuelle misforståelser så var det mig der var en tur i grøften.  :evil:  (Hedder også Søren til fornavn, så Capone har fat i den rigtige end)

Ja, jeg besluttede mig desværre for at hente lidt af de tabte meter på et lidt dårligt tidspunkt. Hvilke gjorde at jeg og min SV tog et dyk ned i rabatten og lige hilste på et elhegn. :shock:  (Det skal dog nævnes at der ikke var strøm på hegnet!!!  :wink: )

Heldigvis har jeg ikke så meget som en skramme, men min SV'er skal nok en gang til doktoren. Det koste mig en flækket kåbe, lidt bliklys, koblingsgreb, gearvælger, bagsæde skjuler og et side spejl. Det er i hvert tilfælde hvad den forløbige skadesrapport tæller. Så hvis der en nogen der ligger inde med en af følgende dele må de meget gerne sige til :!:

Ud over det synes jeg at det er fedt, at vi kan samle så mange til ture som denne. Dog burde der måske som andre nævner være nogle lidt klarere regler for hvordan vi følges ad. SÅ man som ny ikke bliver sat af, hvis man ikke kender vejen. :arrow:

Ellers mange tak til Christian for at hjælpe mig op af grøften igen. Havde jeg være alene havde min SV'er nok være nød til at overnatte i grøften.

Ser frem til at blive køreklar igen!!!
Tilbage på Japan'er: Kawazaki ZX-6R 636

I garage: Benelli Tornado TRE 900, Benelli Sport (Arrows titanium) potte, knap så perfekt fra fabrik :/
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9346

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
MC-tirsdag
« Svar #41 Dato: September 14, 2005, 12:21:30 am »
Jeg er helt enig Christian!

Jeg var dog med i front og det største problem er nok at vi ikke får holdt en ordentlig opsamling et sted inden de små veje sådan at vi ved hvem vi har i nærheden hver i sær og hvor mange dem i front skal holde øje med bagud eller hvem (ment den bagerste)!

Det bør ikke være så svært ved de forreste hvor mange der er med og hele tiden får vink eller blink fra den bagerste eller minimum den der kan se den/de bagerste ved eksempelvis vej/retningsskifte så skal det nok gå!

Banalt set kræver dette kun at fronten venter på de bagerste ved vej/retningsskifte, hvilket faktisk altid har været en uskrevet regel med alle jeg tidligere har kørt med og vi har faktisk også aftalt her så vidt jeg husker, jeg kan kun beklage at jeg så ikke håndhævede det bedre som en af de forreste!

Et forslag nu da vi er så mange er at dele sig op i mindre grupper og så aftale et mødested :idea:
(ikke at nogen skal ekskluderes eller noget men erfaring betyder sku meget og var jeg ny skulle de forreste have ventet 5-10min på mig nogen steder for det vigtigste er ikke at kører over evne)  

Ellers virkelig godt at hører at du er ok Søren og velkommen i ´05 klubben :!:  :wink:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
MC-tirsdag
« Svar #42 Dato: September 14, 2005, 12:33:06 am »
Som Capone beskrev var jeg med i "gruppen" som da vi nåede til Skævinge holdte ind til siden og ventede på den "gruppe" som lå bag ved os ved vandkanonen før Strø.
Capone kom et par minutter efter vi holdt ind, og fortalte at i var vendt om ved vandet. :roll:
Vi snakkede om at det virkede da utroligt at i ikke ville køre igennem vandet, men så igen var det måske fordi det begyndte at blive mørkt at folk ikke gad svine deres cykel til...

Jeg havde svært ved at overskue om alle var med, og jeg holdt ind og fik hvad jeg troede var alle, med efter krydset i Gørløse. (Var vi ikke samlet der?)
Hvor præcist var det Søren strøg af???

Kedeligt at turen i dag blev som den blev, men måske skal vi i fremtiden dele os i grupper af ca. 5 hvor "føren" af hver gruppe ved hvor vi skal ende?
Jeg kan ikke overskue om folk er med når man kører oppe i forreste gruppe, medmindre man har et par stykker bagude som signallerer at dem bagved er med...

(Jeg vil lige indskyde at jeg altså ikke førte an i dag Christian, så den skal ikke med i mit regnskab. :wink:  Intern!)
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
MC-tirsdag
« Svar #43 Dato: September 14, 2005, 12:38:30 am »
Orv forresten...

Kanont Jesper at du valgte at dreje fra og trille hjemaf i sikker behold... 8) (og jo tak jeg fik Paw´s besked)

Du må med til foråret... :wink:  :wink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
MC-tirsdag
« Svar #44 Dato: September 14, 2005, 12:42:12 am »
Citat fra: Jannik
Orv forresten...

Kanont Jesper at du valgte at dreje fra og trille hjemaf i sikker behold... 8) (og jo tak jeg fik Paw´s besked)

Du må med til foråret... :wink:  :wink:
Heh, skulle lige til at skrive det samme som ....... i ved bare bedre formuleret :D
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad