Forfatter Emne: Kryptonite kæde..  (Læst 1342 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

AG

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 192
Kryptonite kæde..
« Dato: Oktober 28, 2006, 08:24:35 am »
Som opfølgning på den sidste tids tyveridebat, har jeg et sidste spørgsmål.. Det er ang. kryptonite kæder (forhandles bla. Enghave), er der nogen der har erfaringer med disse?

Har selv sat 2x skivebremselås og alarm på.. men er sku nervøs for at nogen løfter den væk.... så jeg tænker med en voldsomkæde man ikke kan klippe over, med boltsaks, burde der være håb!

PS hvis i savner underholdning så gå ind på: http://www.scootergalleri.dk/, masser af stavefejl og en helt utrolig fucked up mentalitet...... Læste på deres forum, og det er vist mere reglen end undtagelsen at man enten stjæler dele eller køber varme dele af andre. Håber bestemt ikke at de er den næste generation af MC riders. Kender sku ikke nogen MC´ister der kunne finde på at købe stjålne dele (det sku da lige være dem med klistermærker på ryggen).
Zen and the Art of Motorcycle Maintenance

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: Kryptonite kæde..
« Svar #1 Dato: November 01, 2006, 10:05:17 am »
Hmmm, stumperne må jo havne et sted!
Og det er næppe alle de forsvundne SVere der er blevet "exporteret"!
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

reol aben fra reinhardt

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 120
Re: Kryptonite kæde..
« Svar #2 Dato: November 07, 2006, 10:15:46 pm »
jeg vil nok sioge at uanset mærke så er det nok mest størelsen på kæden der bestemmer hvor vidt den bliver klippet og løftet væk.. måtte selv erkende mit første nederlag efter jeg havde min første sv 1000 s i 3 måneder og den blev stjålet på bakken en sen aften, netop fordi den ikke var låst fast til noget...
nu da jeg har fået den svedigste sv 1000 igen og arbejder for reinhardt kan jeg jo tjekke alle markedets låse ud for kryptonite, og jeg faldt for en "løkke" lås som både fungere som en skive lås og har en lang kæde i flere str på som du kan låse fast om hvad som helst...
bare et råd fra en kender..
ciao...
kører super bling bling guld streetbike af højeste karakter......... SV står for "svedigste vildert"