Forfatter Emne: Hvad har du gjort ved din SV i dag?  (Læst 159931 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

LilleBenno

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 132
  • Vildere!
Sv: Hvad har du gjort ved din SV i dag?
« Svar #105 Dato: April 21, 2012, 05:22:40 pm »
I dag har jeg skiftet forgaffelolie, bremsevæske på kobling og bremser og lavet omvendt gearskift  :lol:
SuperVeloce Mille Nudo

MMN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 719
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
Hvad har du gjort ved din SV i dag?
« Svar #106 Dato: April 21, 2012, 06:20:06 pm »
Jeg har sat et LED blinkrelæ på, og det virker perfekt.
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Hvad har du gjort ved din SV i dag?
« Svar #107 Dato: April 21, 2012, 07:12:48 pm »


Sat dæk og fælge, nye tandhjul og udstødninger på. I denne uge skal den nymalede kåbe hentes hos maler og monteres, og så er den endelig sommerklar :-)
« Senest Redigeret: April 23, 2012, 01:31:36 pm af MartinN86 »
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Kasper A

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 7
Sv: Hvad har du gjort ved din SV i dag?
« Svar #108 Dato: April 23, 2012, 09:30:47 am »
I dag (i går) blev der skiftet tændrør, smurt kæde, poleret tank og ellers bare gjort i fin stand så den ser lækker ud når der skal ud og køres  :D

edit: Udover dette blev den også lige kørt fra vinterhi og hjem til min egen bopæl :D
Sv 650N k6 || Tidligere bike - > gs 500 E 92`

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: Hvad har du gjort ved din SV i dag?
« Svar #109 Dato: April 23, 2012, 08:01:34 pm »
Gadecyklen:

Ny bund i batterikassen så min nye Öhlins bagdæmpFer kan sidde der. Så fik jeg mit race batteri på samtidigt.
Smurt kæde.
Spændt bolte efter forskellige steder.
Kontrolleret dæktryk.
Limet diode til alarm fast til sidedæksel under sædet.
Monteret tank, sæde og sidedæksler.
Kontrolleret at diverse skidt og møg stadig var på dets plads på bagsvinger og overside af cyklen.
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Sv: Hvad har du gjort ved din SV i dag?
« Svar #110 Dato: April 23, 2012, 09:02:50 pm »
Daglig rutine, og som minimum 5 ud af ugens 7 dage udføres:
Ja ja jeg er perfektionist og en rigtig SV-ejer
Nå ja, tilbage til hvad det var jeg havde gjort for grislingen:


Sgu reddet lystigt og hårdt på hende.

 :mrgreen:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: Hvad har du gjort ved din SV i dag?
« Svar #111 Dato: April 23, 2012, 09:14:19 pm »
Daglig rutine, og som minimum 5 ud af ugens 7 dage udføres:
Ja ja jeg er perfektionist og en rigtig SV-ejer
Nå ja, tilbage til hvad det var jeg havde gjort for grislingen:


Sgu reddet lystigt og hårdt på hende.

 :mrgreen:

Oss mig. Først lidt frisk gas på de små veje mellem Havdrup og Køge / Ejby / Borup, og så slutteligt en dejligt lang wheelie, for derefter at blive stoppet af polisen i en sort civil golf... Han kom ud fra en sidevej, så det blev bare et rutine stop med en kommentar om "fede fælge men skal de ikke pudses?" og "den udstødning brummer dejligt" og "fede forlygter - den ene pære er gået"  :facepalm:
Han sluttede af med "fortsat god aften - pas nu på derude" og et smil...   :thumbsup:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Vendelboen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 349
Sv: Hvad har du gjort ved din SV i dag?
« Svar #112 Dato: April 23, 2012, 09:45:51 pm »
Daglig rutine, og som minimum 5 ud af ugens 7 dage udføres:
Ja ja jeg er perfektionist og en rigtig SV-ejer
Nå ja, tilbage til hvad det var jeg havde gjort for grislingen:


Sgu reddet lystigt og hårdt på hende.

 :mrgreen:

Oss mig. Først lidt frisk gas på de små veje mellem Havdrup og Køge / Ejby / Borup, og så slutteligt en dejligt lang wheelie, for derefter at blive stoppet af polisen i en sort civil golf... Han kom ud fra en sidevej, så det blev bare et rutine stop med en kommentar om "fede fælge men skal de ikke pudses?" og "den udstødning brummer dejligt" og "fede forlygter - den ene pære er gået"  :facepalm:
Han sluttede af med "fortsat god aften - pas nu på derude" og et smil...   :thumbsup:

 :respekt: Du er sku for sej  :respekt:
The ride is the objective... The destination is the excuse.

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Sv: Hvad har du gjort ved din SV i dag?
« Svar #113 Dato: April 23, 2012, 11:21:57 pm »
Daglig rutine, og som minimum 5 ud af ugens 7 dage udføres:
Ja ja jeg er perfektionist og en rigtig SV-ejer
Nå ja, tilbage til hvad det var jeg havde gjort for grislingen:


Sgu reddet lystigt og hårdt på hende.

 :mrgreen:

Oss mig. Først lidt frisk gas på de små veje mellem Havdrup og Køge / Ejby / Borup, og så slutteligt en dejligt lang wheelie, for derefter at blive stoppet af polisen i en sort civil golf... Han kom ud fra en sidevej, så det blev bare et rutine stop med en kommentar om "fede fælge men skal de ikke pudses?" og "den udstødning brummer dejligt" og "fede forlygter - den ene pære er gået"  :facepalm:
Han sluttede af med "fortsat god aften - pas nu på derude" og et smil...   :thumbsup:

Nøj, så taler rygterne sandt.
Der findes fornuftige Jyder
 :mrgreen:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Sv: Hvad har du gjort ved din SV i dag?
« Svar #114 Dato: April 25, 2012, 01:23:07 pm »
Så fik jeg mine dele hjem fra maleren..   min ide og design og prjekt er ved at tage form :D


MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Hvad har du gjort ved din SV i dag?
« Svar #115 Dato: April 25, 2012, 01:32:42 pm »
Så fik jeg mine dele hjem fra maleren..   min ide og design og prjekt er ved at tage form :D
Det ser lækkert ud! Jeg fik også selv dele hjem fra maleren i dag, så er ganske tilfreds. Nu skal jeg bare finde ud af, om den skal være helt hvid eller om jeg skal til at finde en der kan lave airbrush :-)
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: Hvad har du gjort ved din SV i dag?
« Svar #116 Dato: April 25, 2012, 03:38:45 pm »
Så fik jeg mine dele hjem fra maleren..   min ide og design og prjekt er ved at tage form :D
Det ser lækkert ud! Jeg fik også selv dele hjem fra maleren i dag, så er ganske tilfreds. Nu skal jeg bare finde ud af, om den skal være helt hvid eller om jeg skal til at finde en der kan lave airbrush :-)

Istedet for paintbrush, hvad med at få lagt noget folie(grafik) på istedet? Hvis man fortryder kan man jo altid pille det af igen ;) Og så det sikkert også billigere :D

Ser godt ud. Hvordan er kvaliteten af malingen(det arbejde den nye maler lavede) ?
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Hvad har du gjort ved din SV i dag?
« Svar #117 Dato: April 25, 2012, 03:47:37 pm »
Så fik jeg mine dele hjem fra maleren..   min ide og design og prjekt er ved at tage form :D
Det ser lækkert ud! Jeg fik også selv dele hjem fra maleren i dag, så er ganske tilfreds. Nu skal jeg bare finde ud af, om den skal være helt hvid eller om jeg skal til at finde en der kan lave airbrush :-)

Istedet for paintbrush, hvad med at få lagt noget folie(grafik) på istedet? Hvis man fortryder kan man jo altid pille det af igen ;) Og så det sikkert også billigere :D

Ser godt ud. Hvordan er kvaliteten af malingen(det arbejde den nye maler lavede) ?
Det var også en mulighed, helt klart.

Tommelfingre op til den nye malers arbejde. 14 dage fra start til slut (han havde pænt travlt), og har kun fundet en enkelt lille løber på min sorte fælg, men den ser man sku ikke rigtigt. Så til prisen er jeg meget meget tilfreds. Ikke en finger at sætte på kåbe arbejdet ihvertfald!
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Sv: Hvad har du gjort ved din SV i dag?
« Svar #118 Dato: April 25, 2012, 04:19:04 pm »
Så fik jeg mine dele hjem fra maleren..   min ide og design og prjekt er ved at tage form :D

Så går der måske heller længe før vi ser dig ude på gaden?

Syntes nu ellers din gamle "SV Killer" var flot malet  :lmao:
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

Vendelboen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 349
Sv: Hvad har du gjort ved din SV i dag?
« Svar #119 Dato: April 25, 2012, 10:39:03 pm »
Så fik jeg skiftet bagfjederen til en Hyperpro...  :D
Og nye blinklys i morgen eftermiddag..  :mrgreen:
The ride is the objective... The destination is the excuse.