Forfatter Emne: Sankt Hans hos Maribo MC  (Læst 32140 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Re: Sankt Hans hos Maribo MC
« Svar #60 Dato: Juni 25, 2007, 08:34:16 pm »
TÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅST


Hey tak for en forrygende god Sct. Hans, fuld fredag, helt stiv lørdag og godt bagstiv søndag, hvad mere kan man ønske sig??? :orkester:

Tak til pipfuglene fra Fr.Berg, og tak til HC, B2 og Mie som vi desværre ikke så meget til lørdag :whipped:

Selvom lørdagen kostede en forstrækning i venstre baglår og 3 fede brændmærker på højre læg gik det jo helt forrygende :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Sankt Hans hos Maribo MC
« Svar #61 Dato: Juni 25, 2007, 10:35:26 pm »
Selvom lørdagen kostede en forstrækning i venstre baglår og 3 fede brændmærker på højre læg gik det jo helt forrygende :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Er det noget du har tænkt dig at uddybe nærmere, eller skal jeg bare nøjes med de løse rygter jeg har hørt  :twisted: :twisted:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: Sankt Hans hos Maribo MC
« Svar #62 Dato: Juni 25, 2007, 10:39:40 pm »
Noget som involverer dækrøg...   :lmao:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Sankt Hans hos Maribo MC
« Svar #63 Dato: Juni 25, 2007, 10:41:33 pm »
man må tage hatten af for Kenneth P.. jeg har aldrig set en forsøge at lave brænder med de yderste centimeter af dækket  :D 

 :innocent: :innocent: :innocent:

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: Sankt Hans hos Maribo MC
« Svar #64 Dato: Juni 25, 2007, 10:42:15 pm »
man må tage hatten af for Kenneth P.. jeg har aldrig set en forsøge at lave brænder med de yderste centimeter af dækket  :D 

 :innocent: :innocent: :innocent:
:lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Re: Sankt Hans hos Maribo MC
« Svar #65 Dato: Juni 26, 2007, 06:36:46 pm »
Så er det fanme godt, det gør altså ondt :tie: Men jeg har vel selv bedt om det :brok:

man må tage hatten af for Kenneth P.. jeg har aldrig set en forsøge at lave brænder med de yderste centimeter af dækket  :D 

 :innocent: :innocent: :innocent:

Når jeg nu ikke er nogen stjerne på banen må man vel ty til andre metoder til at få de bøssestriber væk fra bagdækket :shock:

Selvom lørdagen kostede en forstrækning i venstre baglår og 3 fede brændmærker på højre læg gik det jo helt forrygende :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Er det noget du har tænkt dig at uddybe nærmere, eller skal jeg bare nøjes med de løse rygter jeg har hørt  :twisted: :twisted:

Ja det nytter jo nok ikke noget at komme med en eller anden smart bortforklaring, vidnerne var desværre talrige :oops:


Røgen bliver tyk igen på toppen  :twisted:
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Sankt Hans hos Maribo MC
« Svar #66 Dato: Juni 27, 2007, 09:58:07 am »

Ja det nytter jo nok ikke noget at komme med en eller anden smart bortforklaring, vidnerne var desværre talrige :oops:

Du prøver da ellers  :mrgreen:

Kom så med den :club:, eller skal SVea virkelig give sin version (og det ønsker du ikke  :twisted:)
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Sankt Hans hos Maribo MC
« Svar #67 Dato: Juni 27, 2007, 11:06:27 am »

Ja det nytter jo nok ikke noget at komme med en eller anden smart bortforklaring, vidnerne var desværre talrige :oops:

Du prøver da ellers  :mrgreen:

Kom så med den :club:, eller skal SVea virkelig give sin version (og det ønsker du ikke  :twisted:)
SVea var ikke tilstede på tidspunktet.. hun har kun hørt rygterne   :D

Syntes ikke jeg vil rende med sladder på forum om Kenneth P.. især ikke for sådan en pinlig affære   :lmao: :lmao: Den må han selv forklare sig ud af  :D -  så skal jeg nok komme med min version (den rigtige) bagefter  :blink:

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Sankt Hans hos Maribo MC
« Svar #68 Dato: Juni 27, 2007, 11:19:18 am »
SVea var ikke tilstede på tidspunktet.. hun har kun hørt rygterne   :D
Nu har rygter (Og især ikke SVea's) aldrig været kedelige, så lad os da bare få dem  :mrgreen: :twisted: :mrgreen:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Re: Sankt Hans hos Maribo MC
« Svar #69 Dato: Juni 29, 2007, 05:29:02 pm »
Lad os nu ikke hænge os i detaljer :innocent:

Jeg kan bare sige at jeg blev fældet af en af mine egne kæpheste: Drink and drive don't mix.

Så kan jeg sgu lære det :brok: :brok:
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827