Erfaringer og generel viden om MC'er og SV i særdeleshed > Teknik og vedligehold

hjælp ønskes

(1/10) > >>

Gixxer Heino:
hej jeg er blevet lun på sv1000 og overvejer at invistere næste år,menjeg ved intet om den maskine syntes den ser godt ud med en god portion varruuumm og samtidig til en "rimelig" mønt,nu er i jo hardcore sv folk i må vide en masse.
Kan det lade sig gøre at have konen bag på uden hun får hofteskred.
Hvordan med reservedele er det meget dyrt i forhold til andre mærker.
Hvordan kører den ellers?"ved godt det foregår på hjul".
kort sagt jeg ved ikke helt hvad jeg skal,men fed det er den.
tak for det god vind..........
nå jo har den 120 eller 129hk...... :?:

Olfert:
Hej Heino

SV'eren kører for fedt. Nu kan jeg jo kun snakke med om 650eren, men hvis man skal tro på Jannik og Nyg :D  Så gør 1000eren det samme, bare sjovere :shock:

Med hensyn til reservedele........ den går jo aldrig i stykker :D  :D
Jeg aner ikke hvor den ligger prismæssigt i reservedele, og jeg håber ikke at jeg for brug for den viden foreløbelig :D
Andet end selvfølgelig til en anden udstødning.

Olfert

Jannik:

--- Citat fra: heino ---hej jeg er blevet lun på sv1000 og overvejer at invistere næste år,menjeg ved intet om den maskine syntes den ser godt ud med en god portion varruuumm og samtidig til en "rimelig" mønt,nu er i jo hardcore sv folk i må vide en masse.

Den kan KLART anbefales. Man skal lede længe før man finder en cykel med så meget sjæl til de penge som på en SV1000s.

Kan det lade sig gøre at have konen bag på uden hun får hofteskred.

Nu kan jeg jo ikke udtale mig om din kone, :shock:  men min brokker sig ikke alverden over komforten, på nær at sædet er lidt hårdt...

Hvordan med reservedele er det meget dyrt i forhold til andre mærker.

Jeg ved ikke om den er anderledes end andre Suzuki-cykler, det tror jeg ikke.

Hvordan kører den ellers?"ved godt det foregår på hjul".

Den kører hammer godt, men man skal ikke købe den som "nybegynder" da det jo er en 2-cyl. på 1000ccm og den har meget magt over baghjulet.
Den kan låse hjulet ved nedgearing og er ikke bleg ved bundgas så der kan den sagtens rive rullen rundt hvis man er for vild på gassen i sving osv...
Er man ny så køb 650´eren, da man får samme fed kørsel med en "smule" mindre spark i.
"En smule"... Ja klart!!!  :twisted:  :twisted:  :twisted:

kort sagt jeg ved ikke helt hvad jeg skal,men fed det er den.
tak for det god vind..........
nå jo har den 120 eller 129hk...... :?:

Den yder standart 120, og min lægger 113,5 HK i asfalten med råberør og ændret luftfilterkasse og K&N-filter. (Og det er nok på en V2 med 102NM)  :wink:  :wink:
--- Afslutning på citat ---

Gixxer Heino:
tak for de gode svar,dem kunne jeg ihvertfald bruge det var dejligt med lidt respons,med hensyn til det med at være nybegynder ja så er jeg ved at tage mit kort men har da kørt på andet på korte ture så der kunne vel komme en overraskelse eller to når jeg skal køre,Men jeg syntes den er hammerfed og jeg gider ikke bruge så mange penge med mindre at jeg får det som jeg kan lide,og hvis jeg kan finde nogle mc venner her inde kan i jo samle mig op,altså hvis jeg ligger i vejen for jer!!!spøg til side.......er den svær at køre altså uciviliseret??har tidligere kørt ducati multistrada.                                                                                           Har læst i bike bladet at i kan tune jeres kværne med stage 2 luftfilter fra pipecross hvor man vinder 7,3heste for 1000kr,ikke fordi jeg ville syntes det var nødvendigt for mit tilfælde men måske for nogle af jer...     god vind.. :)

A.P.:
Hvis du er begynder vil jeg som jannik, også anbefale dig at starte på en 650er, da det er en mc hvor du kan udfordere dens køreengenskabe efter kort tid, og ikke den der udfordere dine køreegenskaber i lang tid.
Jeg har selv kørt 650er i to år nu og jeg er stadig ikke træt af den da jeg ikke er nået til dens grænser endnu, men jeg syns stadig at den bliver sjovere og sjovere. :wink:

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version