Forfatter Emne: Råd inden skift af kædekit og bagdæmper?  (Læst 11386 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Råd inden skift af kædekit og bagdæmper?
« Svar #45 Dato: August 19, 2010, 12:39:08 pm »
Efter en frisk køretur, hvor cyklen blev udsat for lidt af hvert, kan jeg kun sige det kører skide godt :D Fjedrene i forgaflen har givet den balance mellem for og bag som jeg savnede.

Men jeg kan ikke få nok preload på, hvad gør jeg ved det? Andre spacers? Og hvordan, og af hvad laver man lige sådan nogle? Hvor lange er stock spacer'erne? Jeg tænke joh ikke på at måle dem da jeg havde det skilt ad.

Fik du klaret spacerne, eller hvad gjorde du??
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Brix

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 958
Sv: Råd inden skift af kædekit og bagdæmper?
« Svar #46 Dato: August 19, 2010, 12:48:18 pm »
Efter en frisk køretur, hvor cyklen blev udsat for lidt af hvert, kan jeg kun sige det kører skide godt :D Fjedrene i forgaflen har givet den balance mellem for og bag som jeg savnede.

Men jeg kan ikke få nok preload på, hvad gør jeg ved det? Andre spacers? Og hvordan, og af hvad laver man lige sådan nogle? Hvor lange er stock spacer'erne? Jeg tænke joh ikke på at måle dem da jeg havde det skilt ad.

Fik du klaret spacerne, eller hvad gjorde du??
Nej det har jeg ikke fået fixet, så kunne stdig godt bruge noget hjælp. Altså med skruen stående på maks, er det lige før det passer, så jeg kan joh sagtens køre på det som det er.
Gaden: Blå SV650S K5   -   Tidligere: GS500F K5
Banen: SV1000S K4/7
MCG

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Råd inden skift af kædekit og bagdæmper?
« Svar #47 Dato: August 19, 2010, 01:26:42 pm »
Nej det har jeg ikke fået fixet, så kunne stdig godt bruge noget hjælp. Altså med skruen stående på maks, er det lige før det passer, så jeg kan joh sagtens køre på det som det er.

Hvis dine fjedre er helt nye, burde der ligge en manual i æsken. Normalt bibeholder man spaceren, så det lyder lidt underligt. Har du nok olie i?
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Brix

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 958
Sv: Råd inden skift af kædekit og bagdæmper?
« Svar #48 Dato: August 19, 2010, 02:02:04 pm »
Nej det har jeg ikke fået fixet, så kunne stdig godt bruge noget hjælp. Altså med skruen stående på maks, er det lige før det passer, så jeg kan joh sagtens køre på det som det er.

Hvis dine fjedre er helt nye, burde der ligge en manual i æsken. Normalt bibeholder man spaceren, så det lyder lidt underligt. Har du nok olie i?
Alt er monteret korrekt. Jeg synes dog den spacer jeg har i mine ser lidt lille ud i forhold til dem jeg ser på nettet, når jeg kigger på sv sider. Så hvis det var en der vidste hvor lang en oem spacer er, kunne jeg lige sammenligne.
Gaden: Blå SV650S K5   -   Tidligere: GS500F K5
Banen: SV1000S K4/7
MCG