Forfatter Emne: yusimura eller Micron Carbon udstødninger  (Læst 8505 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: yusimura eller Micron Carbon udstødninger
« Svar #15 Dato: April 12, 2007, 09:11:11 am »
Cool, det ser godt ud!

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Michael N

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 162
  • GSXr1300K8 Hayabusa
Re: yusimura eller Micron Carbon udstødninger
« Svar #16 Dato: April 12, 2007, 09:32:28 am »
Takker, jeg har overvejet at monterer de her blink fra kjmotorcykler.dk til at monterer inde i kåben, men er lidt i tvivl om de ses godt nok.
Hayabusa Sort / Orange

Rasmus

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
Re: yusimura eller Micron Carbon udstødninger
« Svar #17 Dato: April 12, 2007, 09:36:41 am »
super fed bike! :) ville dog klæde den med små blink foran :)

Helt enig! Skynd dig at skifte blink. De koster ikke ret meget (selvfølgelig afhængig af mærket) og er nemme at montere.

Men for Silvan en fed maskine i sort med sort stel! VIL HA` - VIL HA`  :twisted:

Damage

  • Gæst
Re: yusimura eller Micron Carbon udstødninger
« Svar #18 Dato: April 12, 2007, 10:56:42 am »
Tak for alle input, jeg har nu fået montereret Micron potter samt PCIII og KN filter, det giver en rigtig fed dyb lyd, og PCIII giver en formidabel respons i alle områder, her er lidt billeder:


Prøv at afmontere de der baffle rør som sidder i enden af dine udstødninger...så skal du hører DYB lyd!!!  :twisted:

Michael N

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 162
  • GSXr1300K8 Hayabusa
Re: yusimura eller Micron Carbon udstødninger
« Svar #19 Dato: April 12, 2007, 01:33:29 pm »
Har tænkt på det, er der nogen der ved hvor meget den kommer til at larme, jeg tænker mere på om bagsæde passageren skal have høreværn på  :orkester:
Hayabusa Sort / Orange

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: yusimura eller Micron Carbon udstødninger
« Svar #20 Dato: April 12, 2007, 04:13:49 pm »
Takker, jeg har overvejet at monterer de her blink fra kjmotorcykler.dk til at monterer inde i kåben, men er lidt i tvivl om de ses godt nok.

"Op i røven med det". Hvis blinkene foran ikke kan ses, generer det "kun" andre modkørende trafikanter. De farlige trafikanter er dem, som kommer bagfra, og ikke kan se at du holder stille på en hovedvej og blinker til venstre.

Har tænkt på det, er der nogen der ved hvor meget den kommer til at larme, jeg tænker mere på om bagsæde passageren skal have høreværn på

Det kommer til at larme mere, men nu har passageren og dig vel høreværn(-propper) på i forvejen....?  :wink:
Sæt en stakkel bagpå, kør en tur, bed staklen om at læne sig lidt frem og tilbage og høre forskellen når man sidder hhv foran, over og bag udmundingen. Det er ikke kun vindstøj der er deromme  :mrgreen:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

jimstar

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 110
    • http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3628
Re: yusimura eller Micron Carbon udstødninger
« Svar #21 Dato: April 17, 2007, 12:05:30 pm »
Har tænkt på det, er der nogen der ved hvor meget den kommer til at larme, jeg tænker mere på om bagsæde passageren skal have høreværn på  :orkester:

Jeg har selv kørt med Micron og faktisk den samme som den du har monteret, jeg har aldrig hørt dem med db killer i for dem pillede jeg ud inden jeg monterede potterne, du kan rolig ta´ db killeren ud da den ikke kommer til at larme helt vildt.
Jeg køre selv med Akrapovic carbon nu og de larmer noget mere end (Micron uden db killer)
Jeg overvejer faktisk at prøve og sætte de 2 db killer fra micron potterne i mine Akrapovic potter da jeg skal en tur til Spanien her i juni.

Du skal lige være opmærksom på at de ikke bare lige er til at skrue ud, der sidder en skrue der holder hele bagstykket af potten, den skal du have ud og tage hele bagstykket af potten, db killeren er svejset fast til bagstykket på 3 "øre" bagerest på bagstykket ( altså inde i potten ) dem sliber du væk og vupti ud med killeren og så har du den fedeste lyd.

Smider lige 2 billeder af db killerene, så kan du se hvor de er svejst.

jimstar

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 110
    • http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3628
Re: yusimura eller Micron Carbon udstødninger
« Svar #22 Dato: April 17, 2007, 12:10:04 pm »
Nå det blev kun til et billede, så her konner et mere

onkel anders

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 57
Re: yusimura eller Micron Carbon udstødninger
« Svar #23 Dato: April 17, 2007, 07:38:37 pm »
har selv købt de samme blinklys og modkørende traffikanter kan ikke se dem. har pillet dem af igen for jeg syntes nu at det var for farligt.

Michael N

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 162
  • GSXr1300K8 Hayabusa
Re: yusimura eller Micron Carbon udstødninger
« Svar #24 Dato: April 18, 2007, 11:04:00 pm »
Så lykkes det at få fjernet de 2 DB killer, nu må jeg bare vente til i morgen med at høre om det var besværet værd (du havde ret jimstar, de var lidt besværlige at fjerne)
Hayabusa Sort / Orange