Forfatter Emne: Gel-sæde fra Bagster  (Læst 6623 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Allan-S

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 112
  • Bike: Sv1000
Gel-sæde fra Bagster
« Dato: Juni 14, 2017, 08:16:46 am »
Så fik jeg afprøvet gel-sædet fra Bagster som jeg købte af en privat sælger inde på facebooksiden, og det spiller altså ret godt. I får sgu lige en mini-anmeldelse:

Komforten er MEGET bedre end med det originale sæde. Ved fuld acceleration er det også meget nemmere at kontrollere maskinen, for man bliver ikke skubbet frem og tilbage som på standard-sædet. Sædet her støtter på en helt anden og meget mere effektiv måde. Jeg har kørt en times tid, og kan slet ikke mærke det. Det kunne jeg før, især i lænden. Skålen man sidder i gør så også at bevægelsesfriheden er blevet meget mindre, og det er på godt og ondt. For det betyder at det er mere besværligt at komme ned at ligge henover tanken, ihvertfald hvis man er 1.82 cm som mig. Nu er det ikke noget jeg dyrker så meget, for det er en N-model, så jeg er vandt til masser af fartvind lige i masken.



Sædet er kun monteret via låsen under passagersædet, og det undre mig en smule. For det gør at man kan løfte det foran. Jeg ved godt at min egen vægt trykker det ned, men det er noget utryghed ved at det ikke er skruet på, som standard-sædet er. Så jeg har ikke rigtig turde ligge mig rigtig ned i svingene med det endnu. Jeg må lige undersøge om det er meningen først...jeg tvivler på det.

Looket er en smags sag. Min indtryk er at MC'en ser knap så agressiv ud, som den gør med standard-sædet og ego-skal, men det må jeg leve med. Med Bagster-sædet ligner den mere en der har spist op...to gange. Men det gør piloten her også...

Alt i alt er jeg rigtig godt tilfreds - komforten og kontrollen er så meget bedre nu og man kan mærke det er kvalitet.

Du kan besøge Bagsters hjemmeside her.
Link til min SV1000N K7 på Motorcykelgalleri.dk: http://llk.dk/ncu7zp