Forfatter Emne: Bakkeåbning 2013 - Torsdag d. 21 Marts (KBH, Nørrebrogade v. Café Castro)  (Læst 7357 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Hej forum,

Hvem af jer skal med til bakkeåbning i år?

Jeg regner med at troppe op sammen med nogle venner på Café Castro omkr. kl. 15.00 hvis vejret tillader det og har lånt mig til en cykel.

Find Café Castro på Google Maps

I den forbindelse har kunne jeg godt bruge en hånd fra et par søde fyre med et ledigt bagsæde. Jeg har en 2-3 søde, single og veldrejede veninder som godt kunne tænke sig at køre med og mit eget bagsæde er allerede optaget.

Så meld jer selv på banen hvis i har lyst til selskab på turen eller bare har lyst til at støde til på Castro.

/J
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
god motivation til at få lavet blinklyset hehe
men smider nok std. baglygten på i stedet...
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Tror ikke jeg er super motiveret for selve køreturen, men en kold fyraftenspilsner på Castro hvis vejret tillader, det er nok ikke helt skævt.
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
The more the merrier :-)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Jeg regner med at køre med, så fremt min cykel bliver klar.
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Jeg kommer også. På SVen hvis vejret er godt men jeg gider næppe køre med på bakken. Tror det bliver for koldt til at køre MC til bakken åbning men vil da under alle omstændigheder kigge forbi Castro :)
GSX-R 600 K7

MMN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 719
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
Min cykel bliver desværre slet ikke klar.
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

Henrik306

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 579
Jeg tror desværre heller ikke min bliver klar til d. 21/3 :(

Kunne ellers have været fristende at lukke "lidt" røg ud på Nørrebrogade  :innocent:
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Er i Middelfart med firmaet - så ingen mulighed for at deltage...omvendt ser vejrudsigten heller ikke ud som om det bliver kørevejr med saltfrie veje og rimelige temperaturer før hen i April ...men det er jo helt normalt  ...
Kan ikke engang komme ind og kigge og drikke en pils med jer andre som heller ikke kører  :brok:

God tur til dem som kører 
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Melder også selv pas til denne tur... Det er sq for koldt!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Bakkeåbning 2013 - Torsdag d. 21 Marts (KBH, Nørrebrogade v. Café Castro)
« Svar #10 Dato: Marts 19, 2013, 07:37:56 pm »
Kom nu Skurk, jeg skal personligt nok komme og heppe på dig med pilsner fra kassen og en Fernet. ;-)
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Bakkeåbning 2013 - Torsdag d. 21 Marts (KBH, Nørrebrogade v. Café Castro)
« Svar #11 Dato: Marts 20, 2013, 08:20:55 pm »
God tur til jer der skal ud og køre i morgen, hæ hæ :-D
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Nogen der regner med at kigge derind og se hvor mange tosser der dukker op på 2 hjul?
GSX-R 600 K7

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Jeg gider ik.
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

klingenberg

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 149
Hej forum,

Hvem af jer skal med til bakkeåbning i år?

Jeg regner med at troppe op sammen med nogle venner på Café Castro omkr. kl. 15.00 hvis vejret tillader det og har lånt mig til en cykel.

Find Café Castro på Google Maps

I den forbindelse har kunne jeg godt bruge en hånd fra et par søde fyre med et ledigt bagsæde. Jeg har en 2-3 søde, single og veldrejede veninder som godt kunne tænke sig at køre med og mit eget bagsæde er allerede optaget.

Så meld jer selv på banen hvis i har lyst til selskab på turen eller bare har lyst til at støde til på Castro.

/J

Alt for sent jeg ser den her tråd. Har ikke engang været ude at køre endnu grundet salt(?) og studier.

Smid evt nogle pics op, så jeg kan sidde og ærgre mig  :tie:
SV 650 K3, Fuaaaark :D