Forfatter Emne: Kontrol i ebeltoft..  (Læst 1156 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

dioden

  • Wannabe
  • Indlæg: 2
Kontrol i ebeltoft..
« Dato: Juni 29, 2010, 05:12:03 pm »
Tog lige en tur langs vandet Rønde til Ebeltoft da jeg så den her flok parkeret bag Shell i ebeltoft, der holdt ligeså mange på den anden side af parkeringspladsen.
Godt det var ved spisetid, førene sad nemelig og spiste ved park hotellet :police:

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Sv: Kontrol i ebeltoft..
« Svar #1 Dato: Juni 29, 2010, 07:05:04 pm »
Hold da fast - der er godt nok nogle stykker! Gad vide hvad de lavede derude... hey hov, mon de kom ind med færgen? Og så bliver spredt i Jylland?

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Sv: Kontrol i ebeltoft..
« Svar #2 Dato: Juni 29, 2010, 09:18:26 pm »
Gad vide hvad de lavede derude...
Wild guess: Øver køreteknik på Tirstrup
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

El Bola

  • Gæst
Sv: Kontrol i ebeltoft..
« Svar #3 Dato: Juni 30, 2010, 08:25:08 pm »
du skulle da næsten have tjekket om det er ligesom i de der hollywood film, når nogen skubber til en mc om de så alle sammen falder som domino brikker

det havde nok endt med en masse  pissed :police:

men det kunne ellers have set godt ud :afro:

Weber

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 106
  • Til hest skal du selv stå...
Sv: Kontrol i ebeltoft..
« Svar #4 Dato: Juni 30, 2010, 10:03:02 pm »
du skulle da næsten have tjekket om det er ligesom i de der hollywood film, når nogen skubber til en mc om de så alle sammen falder som domino brikker

det havde nok endt med en masse  pissed :police:

men det kunne ellers have set godt ud :afro:

HAHA... præcis min første tænke da jeg så billede  :D siger vist meget godt hvad man synes om ordensmagten.  :police::loser:

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Sv: Kontrol i ebeltoft..
« Svar #5 Dato: Juli 04, 2010, 07:39:30 pm »
Så blev jeg sgu hapset af en af de lømler der... :thumbsdown: Det blev heldigvis kun til en bøde på 500 bobs for en for skrå nummerplade....

Men så fik man da også støttet politiets arbejde i år. Men jeg kan vidst ikke tillade mig, at pive idet jeg tidligere at blevet advaret om vinklen... Såh...

Det værste var nærmest, at han drillede mig med mine chicken stripes :( og så spurgte han, om det var til, at holde den forfærdigelig støj ud. Der var jeg sikker på, at jeg så også ville få en bøde for potten, men nej :D

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

ahab

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 113
Sv: Kontrol i ebeltoft..
« Svar #6 Dato: Juli 05, 2010, 06:18:14 am »
Det værste var nærmest, at han drillede mig med mine chicken stripes :(

Det er ikke første gang jeg høre om folk der er blevet drillet af æggeskallerne med deres chicken stripes - tror det er en joke de ynder at køre på folk  :lmao: :lmao:
/ahab