Forfatter Emne: Præsentation af folk  (Læst 2172 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Præsentation af folk
« Dato: April 03, 2007, 02:27:08 pm »
Martin Nielsen 30 år.

Har haft en FZR1000 for nogle år siden, men økonomi og slåskamp med forsikringsselskaber over et par dårlige håndled gjorde at det først blev i 2006 jeg købte min næste MC - en SV1000N(aked?) fra 2005 i flot rød med kun 11.000 på tælleren.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11045

Jeg straffer jævnligt sjællandsk asfalt for fuld skrue, og har allerede knap 3500km bag mig i den her sæson...
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Præsentation af folk
« Svar #1 Dato: April 03, 2007, 02:45:06 pm »
Den cykel kan jeg da godt kende  :respekt: Husk at fortælle om dit sæde Martin, det har jeg stadig ikke glemt. Nøøj det er drøn smart sådan noget. Fine billeder i fik taget i søndags  :wink: Velkommen til
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Præsentation af folk
« Svar #2 Dato: April 03, 2007, 03:21:48 pm »
Den cykel kan jeg da godt kende  :respekt: Husk at fortælle om dit sæde Martin, det har jeg stadig ikke glemt. Nøøj det er drøn smart sådan noget. Fine billeder i fik taget i søndags  :wink: Velkommen til

Tak tak.  :oops:

Der er sådan set ikke så meget at fortælle, i virkeligheden.
Jeg købte SV'eren som den ser ud idag, så der er stadig en del ting jeg mangler at finde ud af om den og de stumper der er smidt på den. Sædet er med GEL i, ligesom på min cykelsadel til mountainbiken...  :mrgreen:
Jeg har prøvet motorcykler i vildskab hele sidste sæson, og jeg kan med sikkerhed sige at et Gel sæde er meget mere behageligt end standard sædet.
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

JesperK

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 111
  • God believes in me. Not the other way around!
    • Jesper K
Re: Præsentation af folk
« Svar #3 Dato: Juni 13, 2007, 12:25:08 pm »
Jeg er bestemt også misundelig over det sæde. Satme frækt! Ved du om det kan købes bagtil?
SV 650 AK7 - Best way to travel