Forfatter Emne: Præsentation af folk  (Læst 2923 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Sole

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 37
Præsentation af folk
« Dato: April 23, 2006, 12:13:09 pm »
Hej drenge og piger!

Jeg hedder Sole, og er efter opfordring af majse kommet et smut indenfor i jeres forum, jeg er 28 og bor pt. i farum.

Jeg har mig en Suzuki fra '05 den første, selv om kortet er fra '99 eller noget der omkring.

Cyklen er helt standard indtil videre, en grå gsx750f som giver mig alt den underholdning jeg kunne ønske.

Jeg er kommet herind fordi det kan være hyggeligt at køre en tur eller to, også selv om det skulle være en SV'er man ligger ved siden af :p

Mvh Sole

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Præsentation af folk
« Svar #1 Dato: April 23, 2006, 12:49:06 pm »
Citat fra: Sole
Hej drenge og piger!

Jeg hedder Sole, og er efter opfordring af majse kommet et smut indenfor i jeres forum, jeg er 28 og bor pt. i farum.

Jeg har mig en Suzuki fra '05 den første, selv om kortet er fra '99 eller noget der omkring.

Cyklen er helt standard indtil videre, en grå gsx750f som giver mig alt den underholdning jeg kunne ønske.

Jeg er kommet herind fordi det kan være hyggeligt at køre en tur eller to, også selv om det skulle være en SV'er man ligger ved siden af :p

Mvh Sole



Bare rolig Sole, du kommer ikke til at lægge ved siden af en SV`er ret længe... Kun indtil første SVing :lol:  8)  :wink:

Og velkommen til :D
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Sole

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 37
Præsentation af folk
« Svar #2 Dato: April 23, 2006, 11:14:04 pm »
Hejsa Paw!

Tak for velkomsten.

Citér
Bare rolig Sole, du kommer ikke til at lægge ved siden af en SV`er ret længe... Kun indtil første SVing    


Jeg havde nu ellers ikke tænkt mig at sige noget, men du har nok ret, med hensyn til svinget... bare rolig jeg skal nok lade være med at bruge de ekstra heste over de 9,5k omdrejninger ;) så SVen kan følge med :p

Plus jeg mindes majse nævnte noget med at køre meget langsomt i svingene, det må vel være en SV ting ik?

Nå nok om det, glæder mig til at møde nogen af jer på vejen, sig til når i er friske på en stille og rolig tur.

Forresten nogen der kan forklare det med svanen???

mvh Sole

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Præsentation af folk
« Svar #3 Dato: April 24, 2006, 09:43:07 am »
Citér
Forresten nogen der kan forklare det med svanen???


Den gode Majse har ikke så lange ben (eller hendes MC er for høj) så efter hendes eget udsagn, så ligner hun lidt en svane med benene når hun "padler" ud i en svingbane :)

Lidt lige som når svanerne "svømmer" :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Alex

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1238
Præsentation af folk
« Svar #4 Dato: April 24, 2006, 07:22:31 pm »
Velkommen til Sole..  :D


Altid en fornøjelse med nye medlemmer   :D
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Præsentation af folk
« Svar #5 Dato: April 25, 2006, 09:49:42 pm »
Nej Nej.... Det er ikke mig selv der siger jeg ligner en svane.... Men 2 andre gutter... Og I ved godt selv hvem I er. :twisted:  :twisted: ... Desuden ligner jeg ikke svane mere.... Jeg har nemlig være på bronze og lært at dreje med det samme under opstart.. MED BENENE OPPE... så ingen svane mere... Hi Hi... :oops:  :oops:

Og med hensyn til sving Sole... Så kører jeg hellere ikke langsom der mere... Kører lidt hurtigere nu.... Bronze kursus er pengene værd... Super fantastisk godt.... :D

Og velkommen til... Godt og se dig herinde... Selv om det ikke er en sv-er du drøner rundt på....  :twisted:  :lol:  :twisted:

hygge og tam tam