Forfatter Emne: Hamburger Motorrad Tage  (Læst 19360 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: ..
« Svar #45 Dato: Januar 20, 2006, 05:05:03 pm »
Citat fra: Nikolaj
Hvor blev jeg snydt .. jeg troede denne tråd var noget helt andet når der stod noget om HAMBURGER !

Farvel !


Havde på fornemmelsen du ville kommentere emnet.... !!!!! Hvor sødt. :lol:  :lol:  Sådan en HAMBURGER kan jo tilgengæld også fylde hele tallerknen... Thi hi..

Hils Diana...

Hejsa

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Hamburger Motorrad Tage
« Svar #46 Dato: Januar 20, 2006, 06:33:54 pm »
Citat fra: Moolex
Der er da tænkt på dig Nikolaj, kom du bare med, så kan du osse holde øje med Sveapigen som sidder lige overfor :lol:  :lol:  :lol:

HIHIHIIHIIHIHHI..... I er sgu ikke glade for mig, hvis i overlader mig i Nikolajs varetægt :twisted:  :twisted:  Må vist hellere lige indskyde, at jeg ikk kan komme med pga arbejde
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Hamburger Motorrad Tage
« Svar #47 Dato: Januar 20, 2006, 06:36:27 pm »
Citat fra: SVea
Citat fra: Moolex
Der er da tænkt på dig Nikolaj, kom du bare med, så kan du osse holde øje med Sveapigen som sidder lige overfor :lol:  :lol:  :lol:

HIHIHIIHIIHIHHI..... I er sgu ikke glade for mig, hvis i overlader mig i Nikolajs varetægt :twisted:  :twisted:  Må vist hellere lige indskyde, at jeg ikk kan komme med pga arbejde

HMPF nå men så slipper vi jo også for den sure lugt af tøzzeparfume :twisted:  :twisted:
   

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Hamburger Motorrad Tage
« Svar #48 Dato: Januar 21, 2006, 11:33:50 am »
Citat fra: Moolex
HMPF nå men så slipper vi jo også for den sure lugt af tøzzeparfume :twisted:  :twisted:

Kun for din skyld, kunne jeg dog godt have ladet være med at bade, og dermed været omgivet af en lind dunst af latex handsker, hospitalssprit og sygdom... Alt for dig Moolex --->
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Hamburger Motorrad Tage
« Svar #49 Dato: Januar 21, 2006, 12:58:08 pm »
Citat fra: SVea
Citat fra: Moolex
HMPF nå men så slipper vi jo også for den sure lugt af tøzzeparfume :twisted:  :twisted:

Kun for din skyld, kunne jeg dog godt have ladet være med at bade, og dermed været omgivet af en lind dunst af latex handsker, hospitalssprit og sygdom... Alt for dig Moolex --->


   

Den røde Baron

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Hamburger Motorrad Tage
« Svar #50 Dato: Januar 23, 2006, 05:10:24 pm »
Citat fra: SVea
Citat fra: Moolex
Der er da tænkt på dig Nikolaj, kom du bare med, så kan du osse holde øje med Sveapigen som sidder lige overfor :lol:  :lol:  :lol:

HIHIHIIHIIHIHHI..... I er sgu ikke glade for mig, hvis i overlader mig i Nikolajs varetægt :twisted:  :twisted:  Må vist hellere lige indskyde, at jeg ikk kan komme med pga arbejde


Hvad er den af??? :shock: Nu har jeg ellers lige skaffet en bus så du kunne ligge ned og sove :wink:

Nå, men som sagt har jeg skaffet en bus, så vi kan køre sammen og holde en lille SV busfest på vejen, hvis stemningen er til det 8)  8)

Indtil videre er vi så:
Alex
Hønse
Moolex
Paw
En Gixxer kollega og muligvis en af hans venner
Og undertegnede
Så der er stadig 2 ledige pladser hvis der er nogle der skulle få lyst til at ryge med på falderebet :wink:  :D

Regner med at lave opsamling og afsætning, så der ikke er nogle der skal køre hjem... :D  :D
SV1000SK4

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Hamburger Motorrad Tage
« Svar #51 Dato: Januar 23, 2006, 09:31:52 pm »
Citat fra: Den røde Baron

Regner med at lave opsamling og afsætning, så der ikke er nogle der skal køre hjem... :D  :D


Den er fin.. Du kommer bare forbi og henter mig.. Damstræde.. Det er lige ved siden af Universitetet... :)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Hamburger Motorrad Tage
« Svar #52 Dato: Januar 23, 2006, 09:49:47 pm »
Citat fra: Ole
Citat fra: Den røde Baron

Regner med at lave opsamling og afsætning, så der ikke er nogle der skal køre hjem... :D  :D


Den er fin.. Du kommer bare forbi og henter mig.. Damstræde.. Det er lige ved siden af Universitetet... :)
Du er en hurtig Jyde idag Ole!  :lol:
 Nu har du tilmeldt dig hos Bjørnebanden ik´ :?:  Nu Bjørnebanden ikke er os  :!:

Jeg har forresten en eks. SV´er, der nok er frisk på en plads (han vil godt nok til at kører række igen :shock:   :? )
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Den røde Baron

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Hamburger Motorrad Tage
« Svar #53 Dato: Januar 23, 2006, 10:56:42 pm »
Citat fra: Ole
Citat fra: Den røde Baron

Regner med at lave opsamling og afsætning, så der ikke er nogle der skal køre hjem... :D  :D


Den er fin.. Du kommer bare forbi og henter mig.. Damstræde.. Det er lige ved siden af Universitetet... :)


Den er bare i vinkel, kommer og henter dig onsdag morgen, så kender jeg et pænt lille hotel i syndens by, som du kan bo på til det bliver lørdag morgen 8)  :wink:
SV1000SK4

Den røde Baron

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Hamburger Motorrad Tage
« Svar #54 Dato: Januar 23, 2006, 11:05:31 pm »
Citat fra: Hønse
Jeg har forresten en eks. SV´er, der nok er frisk på en plads (han vil godt nok til at kører række igen :shock:   :? )


Alle er velkommen, dog er godt humør en betingelse :lol:

Alex er allerede så glad, at han har lovet at troppe op i hans guld g-streng :shock:  :roll:

Der bliver i øvrigt både sømblok, dart, billard og bar med topløs betjening (Alex i gold g's) i bussen :D  :D
SV1000SK4

Alex

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1238
Hamburger Motorrad Tage
« Svar #55 Dato: Januar 23, 2006, 11:08:52 pm »
Citat fra: Den røde Baron


Alex er allerede så glad, at han har lovet at troppe op i hans guld g-streng :shock:  :roll:



Hallo !!  ...  troede det blev mellem os ??!!    :oops:  :oops:
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

Den røde Baron

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Hamburger Motorrad Tage
« Svar #56 Dato: Januar 23, 2006, 11:23:58 pm »
Citat fra: Alex
Citat fra: Den røde Baron


Alex er allerede så glad, at han har lovet at troppe op i hans guld g-streng :shock:  :roll:



Hallo !!  ...  troede det blev mellem os ??!!    :oops:  :oops:


Ja og de andre i bussen, Svea er jo ikke med til at forevige det :lol:  :lol:
SV1000SK4

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Hamburger Motorrad Tage
« Svar #57 Dato: Januar 24, 2006, 01:23:50 am »
Citat fra: Den røde Baron
Den er bare i vinkel, kommer og henter dig onsdag morgen, så kender jeg et pænt lille hotel i syndens by, som du kan bo på til det bliver lørdag morgen 8)  :wink:

Jeg har sagt mange gange til Ole, at han kan bare låne min lejlighed, jeg bruger den jo ikke om natten alligevel, for der er jeg på work... Og tro mig, der sker intet syndigt der  :roll:  :roll:  :roll:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Hamburger Motorrad Tage
« Svar #58 Dato: Januar 24, 2006, 09:56:47 am »
Citat fra: SVea
Citat fra: Den røde Baron
Den er bare i vinkel, kommer og henter dig onsdag morgen, så kender jeg et pænt lille hotel i syndens by, som du kan bo på til det bliver lørdag morgen 8)  :wink:

Jeg har sagt mange gange til Ole, at han kan bare låne min lejlighed, jeg bruger den jo ikke om natten alligevel, for der er jeg på work... Og tro mig, der sker intet syndigt der  :roll:  :roll:  :roll:


Mjah.. Det er måske lidt tidligt at tage til Kbh onsdag morgen.. :) Jeg må vist hellere få hørt de der Bjørnebanditter om bussen er fuld..
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Hamburger Motorrad Tage
« Svar #59 Dato: Januar 24, 2006, 11:29:36 am »
Citat fra: Den røde Baron
Citat fra: Hønse
Jeg har forresten en eks. SV´er, der nok er frisk på en plads (han vil godt nok til at kører række igen :shock:   :? )


Alle er velkommen, dog er godt humør en betingelse :lol:

Alex er allerede så glad, at han har lovet at troppe op i hans guld g-streng :shock:  :roll:

Der bliver i øvrigt både sømblok, dart, billard og bar med topløs betjening (Alex i gold g's) i bussen :D  :D


ingen bowling :cry:  :cry:  :cry:  :cry: