Forfatter Emne: Bakkeåbning  (Læst 40992 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Anders

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 391
    • http://www.nif-trading.dk
Bakkeåbning
« Svar #45 Dato: Februar 21, 2006, 03:49:07 pm »
Citat fra: Bongers

Kragh --> Køre du på Anders (kolding) SV  :?:  :?:  pink satan af en cykel  :P  :P

Jep - it is the very same. Det er en herre fed farve...  8)
Og det med pink satan er ikke helt ved siden af - den DEVIL potte lyder for godt.

Citat fra: Bongers
Hvad køre Anders så på  :?:  :?:

Anders (det er mig) venter på Told&Skats vurdering før han kører nogen steder...  :cry:
Må beklageligvis indrømme at jeg er vent tilbage til rækkerne.... Lyden kommer jeg til at savne, men jeg skal til at pendle mere og der duer SV'eren ikke for mig.... Syntes det er synd og skam at smide faste tasker på den...
Jeg uploader nogen pics snarest så i kan håne mit valg af cykel...  :roll:
YAMAHA FZS 600 Fazer

Kragh

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 71
Bakkeåbning
« Svar #46 Dato: Februar 21, 2006, 07:12:40 pm »
Citat fra: Bongers

 :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :roll:
Kragh --> Køre du på Anders (kolding) SV  :?:  :?:  pink satan af en cykel  :P  :P Luret godt nok længe på den farve kode inden jeg valgte en kedelig sort. (bliver anderledes næste vinter  :wink:  :wink: )

Den glæder jeg mig virkelig til at se, til bakkeåbningen - så lad nu være med at ridse den :wink:  :wink:

Hvad køre Anders så på  :?:  :?:



Ja, jeg er blevet den lykkelige ejer af den "Pink satan af en cykel" (der er lilla).   :D Har også "lånt" hans billede, da jeg ikke selv har fået taget noget endnu. Var også lige til Køreprøve i torsdags i pisseregnvejr,  :cry: men jeg fik da pappet  :wink: og er helt sikkert klar til bakkeåbning. Var da også lige ude og trille 10 km. i torsdags. Kunne sgu´ ikke lade være. Der er alt for lang tid til Onsdag d. 1/3-06.......... :(  :(

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Bakkeåbning
« Svar #47 Dato: Februar 21, 2006, 07:25:51 pm »
Citat fra: Kragh

Ja, jeg er blevet den lykkelige ejer af den "Pink satan af en cykel" (der er lilla).   :D Har også "lånt" hans billede, da jeg ikke selv har fået taget noget endnu. Var også lige til Køreprøve i torsdags i pisseregnvejr,  :cry: men jeg fik da pappet  :wink: og er helt sikkert klar til bakkeåbning. Var da også lige ude og trille 10 km. i torsdags. Kunne sgu´ ikke lade være. Der er alt for lang tid til Onsdag d. 1/3-06.......... :(  :(


Bare husk at gøre den godt ren bagefter.. Salt er noget forbandet skidt, der æder alt.. Især aluminium er det hårdt ved..
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Kragh

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 71
Bakkeåbning
« Svar #48 Dato: Februar 21, 2006, 07:47:02 pm »
Citat fra: Ole

Bare husk at gøre den godt ren bagefter.. Salt er noget forbandet skidt, der æder alt.. Især aluminium er det hårdt ved..


Laver ikke andet end at vaske og pudse.. Det lige før alt lakken er pudset væk  :?
Den skal jo passes og plejes en uge endnu......  :D

Birkebæk

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 86
Bakkeåbning
« Svar #49 Dato: Februar 21, 2006, 10:51:13 pm »
Jeg kommer naturligvis også hvis vejret er med os. Det bliver godt at komme ud på vejene igen!  :lol:

Jeg har hørt at det bliver høj sol  8)
Tilbage på Japan'er: Kawazaki ZX-6R 636

I garage: Benelli Tornado TRE 900, Benelli Sport (Arrows titanium) potte, knap så perfekt fra fabrik :/
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9346

Bongers

  • Anders Matsort SV650S K2
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 556
  • Halvtids dum !!
Bakkeåbning
« Svar #50 Dato: Februar 22, 2006, 12:48:32 pm »
Ok - så kan jeg få det hele til at passe sammen  :D  og glæder mig stadig til at se den  :P  :P

Citat fra: Anders

Jeg uploader nogen pics snarest så i kan håne mit valg af cykel...  :roll:
- kom med dem, jeg er klar  :wink:  :wink:
Though I walk through the valley of the shadows of death, shall fear no evil, for I am the meanest motherfucker in the valley

jantek

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 23
Bakkeåbning
« Svar #51 Dato: Februar 24, 2006, 12:26:08 pm »
Citat fra: LSJ
Det lyder OK. Alle Kjøvenhavnere melder sig på banen (læs sjællændere  :D ) Hvor er den Jydske mafia!!!!!!!!!!!!!!!!!
Foreløbigt forslag. Jyderne mødes ved Vejle, igen opsamling Odense, og hvor foreslår Kjøvenhavnerne vi skal samles ????


Hvis vejret siger afsted !!! er jeg med på turen!!!
Jan, sv650s, 01 gul.. Ermax - hugger, plov og sædeskal. Mini blink, hvid baglygte, mørk tonet kåbeglas, oplagt leo vinci.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Bakkeåbning
« Svar #52 Dato: Februar 26, 2006, 09:32:58 am »
Citat fra: Banditten
Citat fra: Jesper Jensen
Citat fra: Hønse
Hydro på Milnersvej fordi den er tæt på Farummotorvejen (som går lige til Buddinge)

Det bliver spændende fra Buddinge :P


SÅ stemmer jeg på Millnersvej :)

Ja, der kommer nok en del fra Buddinge..


Ok Milnersvej lyder fint. Hvad tid ?
Hvad siger i til kl. 15.30?
Vi er nogle stykker der talte om at vi skulle prøve at være derinde kl. 17 og hvis vi skal samle op og snakke lidt før afgang fra Hillerød, og derefter skal til Buddinge og holde pause, ville det måske passe meget godt med samlingsstart kl. 15.30 fra Hillerød. :?:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Gixxer Heino

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 229
bakke ræs!!!!!
« Svar #53 Dato: Februar 26, 2006, 10:11:15 am »
Hej alle sammen det er længe siden! jeg vil også gerne med til bakken,gælder mig som en lille dreng til at starte SVinet op igen det bliver for fedt at høre lidt bulder igen...
Blå og hvid Gxsr 750 k7. smiler bredt.

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Bakkeåbning
« Svar #54 Dato: Februar 26, 2006, 08:07:03 pm »
Citat fra: Jannik
Citat fra: Banditten
Citat fra: Jesper Jensen
Citat fra: Hønse
Hydro på Milnersvej fordi den er tæt på Farummotorvejen (som går lige til Buddinge)

Det bliver spændende fra Buddinge :P


SÅ stemmer jeg på Millnersvej :)

Ja, der kommer nok en del fra Buddinge..


Ok Milnersvej lyder fint. Hvad tid ?
Hvad siger i til kl. 15.30?
Vi er nogle stykker der talte om at vi skulle prøve at være derinde kl. 17 og hvis vi skal samle op og snakke lidt før afgang fra Hillerød, og derefter skal til Buddinge og holde pause, ville det måske passe meget godt med samlingsstart kl. 15.30 fra Hillerød. :?:


Lyder som passende. Har taget fri hele dagen .. Min første Bakkeåbningstur, og det skal nydes  :wink:

xXx
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Bakkeåbning
« Svar #55 Dato: Marts 16, 2006, 09:50:25 am »
Er der andre end mig, der synes det ser lidt sort ud m.h.t at åbne Bakken på MC...  :cry:  :cry:  :cry:  

Men er der nogen, der alligevel er i stemning til at mødes den dag og evt få en gravøl??? (Dette er ikke en invitation fra min side, kun et forslag!!!)
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Bakkeåbning
« Svar #56 Dato: Marts 16, 2006, 09:56:03 am »
Citat fra: SVea
Er der andre end mig, der synes det ser lidt sort ud m.h.t at åbne Bakken på MC...  :cry:  :cry:  :cry:  

Men er der nogen, der alligevel er i stemning til at mødes den dag og evt få en gravøl??? (Dette er ikke en invitation fra min side, kun et forslag!!!)


Det ser meget sort ud :( - Så længe at den hvide død stadig ligger på vejen kommer jeg i alt fald ikke :( :( - ØV :(
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Bakkeåbning
« Svar #57 Dato: Marts 16, 2006, 11:53:49 am »
Citat fra: SVea
Er der andre end mig, der synes det ser lidt sort ud m.h.t at åbne Bakken på MC...  :cry:  :cry:  :cry:  

Men er der nogen, der alligevel er i stemning til at mødes den dag og evt få en gravøl??? (Dette er ikke en invitation fra min side, kun et forslag!!!)

JA
   

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Bakkeåbning
« Svar #58 Dato: Marts 16, 2006, 06:09:04 pm »
er de nogle steder hvor man kan leje en SNESCOOTER så jeg kan komme til Bakkeåbning :evil:  :evil:
   

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Bakkeåbning
« Svar #59 Dato: Marts 27, 2006, 12:52:58 am »
Citat fra: Moolex
er de nogle steder hvor man kan leje en SNESCOOTER så jeg kan komme til Bakkeåbning :evil:  :evil:

Nix og jeg må på beklageligste vis også meddele at jeg ikke engang kommer ind forbi og hilser på Jer på torsdag.... så hyg hyg og husk ski-undertøjet, Jer der kommer afsted på 2 eller 4 hjul..... meeen vi ses jo nok snart alligeve.... PÅ 2 HJULl!!  :D :D
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad