Forfatter Emne: SV Summer Meet 2006 (NO SPAM)  (Læst 110709 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: SV Summer Meet 2006 (NO SPAM)
« Svar #375 Dato: August 25, 2006, 07:32:01 am »
JEG HAR MODTAGET PENGE FRA EN I DAG SOM JEG IKKE KAN SE HVEM ER. DER ER OVERFØRT 65,69 kr.

Der ud over mangler jeg betaling fra følgende mennesker som nu bliver hængt ud offenligt:

NielSV650

Er teksten på overførslen noget i stil med "Ydelser i SM-kælder" ??  fnis  :angel: :angel: :angel:


/Nælly  :afro:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: SV Summer Meet 2006 (NO SPAM)
« Svar #376 Dato: August 25, 2006, 10:48:40 am »
Hey hov.... :(

Jeg må indrømme at jeg ikke har orket at følge med i denne nu 26 sider lange tråd.
(Den er sku længere end den længste bog jeg nogen sinde har tygget mig igennem.)

Så jeg ser nu at vi ikke betaler ved ankomst, så jeg sender lige noget mønt til dig Bill... :wink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Re: SV Summer Meet 2006 (NO SPAM)
« Svar #377 Dato: August 25, 2006, 11:08:47 am »
JEG HAR MODTAGET PENGE FRA EN I DAG SOM JEG IKKE KAN SE HVEM ER. DER ER OVERFØRT 65,69 kr.

Der ud over mangler jeg betaling fra følgende mennesker som nu bliver hængt ud offenligt:

NielSV650

Er teksten på overførslen noget i stil med "Ydelser i SM-kælder" ??  fnis  :angel: :angel: :angel:


/Nælly  :afro:

Jep, den er god nok. Tænkte godt det var dig :lol: Hva fanden er det for en tekst??  :whatever:
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: SV Summer Meet 2006 (NO SPAM)
« Svar #378 Dato: August 25, 2006, 11:20:02 am »
Da HM og jeg skal hjem allerede kl. 09:00 om morgenen dagen efter, vil vi gerne kommer lidt tidligere og hjælpe på selve dagen..

Hvornår skal vi møde op Bill?
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Re: SV Summer Meet 2006 (NO SPAM)
« Svar #379 Dato: August 25, 2006, 11:28:12 am »
Da HM og jeg skal hjem allerede kl. 09:00 om morgenen dagen efter, vil vi gerne kommer lidt tidligere og hjælpe på selve dagen..

Hvornår skal vi møde op Bill?

Jamne jeg er der inde kl. 10.00 sådan ca. måske lidt før det kommer an på hvor sent jeg kommer i seng i dag, men den sku ikke gern blive senere, da jeg jo lige skal ha startet op i grillen og ha gjort svinet klar og det skal jo have en 8 timers tid...
Iben, hva tid er du der??
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: SV Summer Meet 2006 (NO SPAM)
« Svar #380 Dato: August 25, 2006, 12:02:29 pm »
Da HM og jeg skal hjem allerede kl. 09:00 om morgenen dagen efter, vil vi gerne kommer lidt tidligere og hjælpe på selve dagen..

Hvornår skal vi møde op Bill?

Jamne jeg er der inde kl. 10.00 sådan ca. måske lidt før det kommer an på hvor sent jeg kommer i seng i dag, men den sku ikke gern blive senere, da jeg jo lige skal ha startet op i grillen og ha gjort svinet klar og det skal jo have en 8 timers tid...
Iben, hva tid er du der??

Grillen er lidt speciel... Der skal være bål nede under af en art.... Der er ikke sådan en som man ligger kul i og så svinet henover... Ring evt. og spørg Moolex hvis han ikke har ringet til dig... nr: sender jeg PM til dig.

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: SV Summer Meet 2006 (NO SPAM)
« Svar #381 Dato: August 25, 2006, 01:17:41 pm »
Skulle der være en venlig sjæl der kan samle Chris op på Køge station eller en S-tog's station, og tage hende med ind til Morgenhår(d) i morgen ?

Vores bil er stadig ikke blevet lavet :brok:
Og Rejseplanen siger at hun skal gå 20 min fra busstoppet  :?

Østtrafik  :club:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Benjii

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 264
Re: SV Summer Meet 2006 (NO SPAM)
« Svar #382 Dato: August 25, 2006, 01:40:25 pm »
jamen jeg vil da så også forsøge at være der kl 10 -- gaaaaaaaaaaaab- men ellers så burde der være låst op ned til kælderen og grillen stå udenfor vores lokale ( Bill du ved hvor)
MASTURBATING IS NOT A CRIME!!!

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Re: SV Summer Meet 2006 (NO SPAM)
« Svar #383 Dato: August 25, 2006, 02:06:55 pm »
jamen jeg vil da så også forsøge at være der kl 10 -- gaaaaaaaaaaaab- men ellers så burde der være låst op ned til kælderen og grillen stå udenfor vores lokale ( Bill du ved hvor)


Du har sgu godt af at komme ud af fjerene... :wink:
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Re: SV Summer Meet 2006 (NO SPAM)
« Svar #384 Dato: August 25, 2006, 02:08:07 pm »
Da HM og jeg skal hjem allerede kl. 09:00 om morgenen dagen efter, vil vi gerne kommer lidt tidligere og hjælpe på selve dagen..

Hvornår skal vi møde op Bill?

Jamne jeg er der inde kl. 10.00 sådan ca. måske lidt før det kommer an på hvor sent jeg kommer i seng i dag, men den sku ikke gern blive senere, da jeg jo lige skal ha startet op i grillen og ha gjort svinet klar og det skal jo have en 8 timers tid...
Iben, hva tid er du der??

Grillen er lidt speciel... Der skal være bål nede under af en art.... Der er ikke sådan en som man ligger kul i og så svinet henover... Ring evt. og spørg Moolex hvis han ikke har ringet til dig... nr: sender jeg PM til dig.

Skrev sammen med Christian i går, så det er der styr på :wink: Jeg havde nu også tænkt mig at den sku grilles over bål eller i hvert fald træ!!
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

scar

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 804
Re: SV Summer Meet 2006 (NO SPAM)
« Svar #385 Dato: August 25, 2006, 02:44:46 pm »
jeg skal nok give en hånd med efter maden, for kan ikke hjælpe om morgenen, eftersom vi blir nødt til at køre hjem om aftenen. vi har nemlig ikke børnefri :cry: :cry:
nu med gixxer 1000k8:o)

jantek

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 23
Re: SV Summer Meet 2006 (NO SPAM)
« Svar #386 Dato: August 25, 2006, 03:29:52 pm »
Jeg førte penge over igår så du skulle have dem idag Bill!!!
Desværre er det ikke sikkert jeg dukker op, undskyldningen ...tja den kan kun være dårlig, så den sparer jeg jer for!!!
Men ses vi så ses vi..:lol:
Jan, sv650s, 01 gul.. Ermax - hugger, plov og sædeskal. Mini blink, hvid baglygte, mørk tonet kåbeglas, oplagt leo vinci.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: SV Summer Meet 2006 (NO SPAM)
« Svar #387 Dato: August 25, 2006, 03:35:07 pm »
Er der sådan nogle stickers man kan skrive sit navn på nede i klubben eller nogle der tager nogle med?? Eller er der bare ikke stemning for, at man ved hvem det er man står og snakker med  :? :? :?
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: SV Summer Meet 2006 (NO SPAM)
« Svar #388 Dato: August 25, 2006, 03:54:04 pm »
Er der sådan nogle stickers man kan skrive sit navn på nede i klubben eller nogle der tager nogle med?? Eller er der bare ikke stemning for, at man ved hvem det er man står og snakker med  :? :? :?
Joh, jeg synes da det er en rigitg god idé. Jeg overvejede på et tidspunkt de der gennemsigtige plastic-fiduser med sikkerhedsnåle, men har desværre ikke fået kigget nærmere på sagen. :oops:
Ved heller ikke, om folk måske ville synes at det var lidt for kongres-agtigt.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: SV Summer Meet 2006 (NO SPAM)
« Svar #389 Dato: August 25, 2006, 03:58:24 pm »
Hvis jeg husker det, så køber jeg lige sådan nogle blanke mærkater, som folk kan skrive sit navn på, hvis de lyster. Man kan også sætte dem på sit glas ligesom til børnefødselsdage... Så blander vi heller ikke mundvand uden at ville det  :blink: :blink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"