Forfatter Emne: Rammstein jam i KBH (9. december)  (Læst 39853 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Rammstein jam i KBH (9. december)
« Svar #120 Dato: December 12, 2006, 09:24:10 pm »
Men glæder mig til de andre billeder og film bliver lagt ud til fælles afbenyttelse. Hvis det er kan du maile billederne til mig, så kan jeg ligge dem ind på min profil på motorcykelgalleri og efterlade et lint til dem hvis det er.
Mere teknisk hjælpsom kan jeg vist ikke være på det punkt... Desværre. Ved ikke lige hvordan vi så gør med filmene... Prøver lige at fange en der ved noget om computere, når jeg nu selv er så talent-løs.  :brok:

Billederne fylder i snit ca 3 mb, så de er ikke lige sådan at ligge op alle steder  :rolleyes: :rolleyes: Forsøgte at lave mig et .mac fotoalbum, men de ville kun lad mig uploade 50mb i alt  :whatever: Vil nu forsøge at lokke Ole til at installere et fotoalbum på min blog (hørte du det Ole  :wink: ) ellers kunne jeg måske selv ligge dem ind på min profil på motorcykelgalleriet, da det jo ellers tager en krig at maile  :x :x

Filmene har jeg forsøgt at se, men de blev ikke rigtig til noget, fordi jeg manglede en eller anden sær plug-in til Mac´en...

Meeeen alternativt kan vi jo også bare væbne os med tålmodighed, til de får uploadet billeder inde på Rammsteinjam.dk  :wink: :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: Rammstein jam i KBH (9. december)
« Svar #121 Dato: December 12, 2006, 09:30:35 pm »
Det var desværre ikke jer alle, jeg fik hilst på....ja, det er ikke alle, jeg ved hvem er.. :oops: Men uanset hvad, er jeg glad for, I var så mange der dukkede op.

Jeg kunne dog konstatere, at de SVRiders, jeg hilste på, i hvert fald havde benyttet sig af 10-kroners baren under og efter koncerten 8) Sådan skal det være!

Yes sir - det siger jeg også :afro: Jeg fik heller ikke hilst (eller hedder det egentlig heilet?) på, men jeg kom også liiiige efter første nummer. Hurra for at jeg hoppede af færgen i Helsingør og tog toget til kbh!!  :thumbsup:

10kr baren så jeg ikke meget til. Jeg synes at øllerne kostede 50kr  :shock:  På den anden side tror jeg faktisk at Alex fik givet så mange omgange at jeg nok alligevel endte med at betale 10kr øl jeg drak  :respekt:  :mrgreen:

Vi ses næste gang!  :orkester:


PS. Jeg forventer at gruppierne også kommer næste gang - jeg er ved at blive lidt....  :whatever: :puke: :dead:
« Senest Redigeret: December 13, 2006, 05:33:16 pm af NielSV650 »
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Rammstein jam i KBH (9. december)
« Svar #122 Dato: December 12, 2006, 10:27:59 pm »
SVea.. Har du ikke et program der kan gøre filerne lidt mindre?
Som sagt ikke noget jeg har den store ekspertise med, men ved det kan gøres... Selv af mig.

Men håber da snart der kommer nogle billeder ud af det (pæn måde at sige Ole, hjælp nu den kære hjælpeløse SVea ;-).
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Rammstein jam i KBH (9. december)
« Svar #123 Dato: December 13, 2006, 10:23:50 am »
Jeg må vist også hellere se at få sagt tak for sidst    :oops:
Frank & Co. Det gjorde i fandeme godt !  :respekt:
Jeg ikke hilst på jer, men det når vi nok en anden god gang.

Der var godt nok gang i den, og man frøs på intet tidspunkt  :mrgreen:

Jeg led desværre af eksploderende snothoved, så jeg måtte stikke af lige da koncerten sluttede  :dead:
Men det lyder som i klarede jer ganske fint uden min hjælp  :lmao:

Hygsomt var det også at vi lige nåede at hilse på både Dommer og overdommer   :D

Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Re: Rammstein jam i KBH (9. december)
« Svar #124 Dato: December 13, 2006, 01:46:26 pm »
Så'r der album :)
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Rammstein jam i KBH (9. december)
« Svar #125 Dato: December 13, 2006, 02:33:32 pm »
Så'r der album :)

Sløve, sløve admin  :twisted: :twisted: Det kunne SVea jo ikke vente på, så tak til formanden for at komme mig til undsætning  :respekt: :respekt:

En smule billeder:
http://svea.svrider.dk/?p=237
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

skyggen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 797
  • 90*V2 sjover
Re: Rammstein jam i KBH (9. december)
« Svar #126 Dato: December 13, 2006, 06:13:11 pm »
  :cry:  der mangler mit farvel/godnat billede  :cry: som HC tog
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277

Der Frank

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 198
  • Rammstein Jam i aktion
    • R+ Jams hjemmeside
Re: Rammstein jam i KBH (9. december)
« Svar #127 Dato: December 13, 2006, 08:02:31 pm »
Ikke dårligt med alle de billeder..men hmm, tror jeg skal frabede mig close-up fotos fremover....

Husk i øvrigt vores fotokonkurrence på hjemmesiden. I kan vinde billetter og backstage oplevelser med R+ Jam! Hva'be'ha'r 8)

I må også meget gerne bare sende billederne til vores admin, så de kan blive lagt op på hjemmesiden.

Der Frank

www.rammstein-jam.dk
GSX750R K2
CBR 600 RR and was damn proud:-( Bastards - give me back my motorcycle!

HC

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 131
  • .............
Re: Rammstein jam i KBH (9. december)
« Svar #128 Dato: December 13, 2006, 08:05:31 pm »
Som nylig ankommet til dette forum, vil jeg også sige tak for en superaften. Det er jo nogle super mennesker jeg pludselig har fået muligheden for at snakke med! :)
Hvis nogen skulle være i tvivl om hvem "HC" er, så er det ham den heldige der løber efter SVea...  :wink:
Brændt barn, lugter ilde...