Forfatter Emne: 1 uge tilbage  (Læst 3423 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
1 uge tilbage
« Dato: Oktober 22, 2006, 01:39:32 pm »
Snøft....

1 Uge tilbage til cyklen skal i vinterhi... Hvor er det bare trist... Det er jo egentlig ok vejr og kører i.. men forsikringen går vist kun til 1. November.... Er det også sådan med jer andre...

Jeg burde sgu kører en tur nu... Men er lige kommet hjem fra øvelse, og øjene hænger nede ved fødderne.. bør sove.... Sove - trille - sove - trille.... Aghhhhhh hvor svært..... må kører imorgen... Det er da øv at når vejret er som det er at forsikringen kun funker 1 uge endnu.....

nå, min trætte øjne vil gerne lukke i.... Zzzzzzzzzz

Kaos

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 83
  • ingen cykel lige fortiden
    • http://www.123hjemmeside.dk/fasanvej/
Re: 1 uge tilbage
« Svar #1 Dato: Oktober 22, 2006, 02:05:52 pm »
Hmm ja synd om lille dig :innocent: har selv lidt over 1 månede tilbage at trille lidt rundt i så nu håber man bare at guderne holder med en  :club: så man også kan komme lidt ud og trille inden vintern !!!!

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Re: 1 uge tilbage
« Svar #2 Dato: Oktober 22, 2006, 02:18:21 pm »
min forsikring gælder til 30. november.

Men jeg vil ikke sige at vejret er supergodt og nu er træerne begyndt at smide deres blade på vejene  :undecided:
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

AHEP

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 262
Re: 1 uge tilbage
« Svar #3 Dato: Oktober 22, 2006, 03:03:24 pm »
Min forsikring gælder også til 30. november, så håber sku også vejrguder er lidt flinke :D
Anders
Suzuki GS500E 96

Kreipke

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 44
Re: 1 uge tilbage
« Svar #4 Dato: Oktober 22, 2006, 03:09:08 pm »
 Alle forsikringer gælder til slut november, så vidt jeg ved i hvert fald.

Claus m

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 510
Re: 1 uge tilbage
« Svar #5 Dato: Oktober 22, 2006, 03:51:21 pm »
Det er forskelligt hvornår cyklen skal i hi, det er en af de ting man skal huske når man kigger på forsikringen. Min skal også først ind den 30. nov.
Sv650s Old school.
Næstformand Mc Farmers.
Midtjyde

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: 1 uge tilbage
« Svar #6 Dato: Oktober 22, 2006, 04:18:24 pm »
Alle forsikringer gælder til slut november, så vidt jeg ved i hvert fald.

Min gælder helårligt :) Men hvis jeg sender pladerne ind til forsikringen, får jeg penge retur for det antal måneder de opbevarer pladerne - ganske praktisk.

Hygge

P.S. Har min forsikring ved GF.
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

GTI

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 767
  • Go big or go HOME!
Re: 1 uge tilbage
« Svar #7 Dato: Oktober 22, 2006, 04:27:41 pm »
Min forsikring gjelder også hele året.. Men desverre så går det mot slutten av sesongen likevel...
Nå med GSX-R 750 K7 ('07)


Tidligere MCer:
1098 S ('08)
YZF-R1 RN12 ('06)
VFR800A7 VTEC ('07)
SV650SK3 ('03)

"Only a motorcyclist understands why a dog sticks his head out of a car window

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: 1 uge tilbage
« Svar #8 Dato: Oktober 22, 2006, 11:03:09 pm »
Jeg aner intet om hvor lang tid min forsikring gælder til, så jeg lader bare som om, at det gælder til det passer mig at stoppe med at køre... Lykken er at være uvidende engang imellem...

Og der burde slet ikke være et spørgsmål om man skal sove eller køre... Kan ikke mindes alle de gange, hvor jeg er gået direkte fra nattevagt og så ud og trille... Det er rent og skær et prioriteringsspørgsmål!!

Nu ikke alt det flæberi folkens, vi klarede vinteren sidste år, og lur mig om vi nok ikke klarer den igen. Vi kan jo ikke sidde over 500 medlemmer og græde snot over hvad der hvert år kommer til at ske (vinterens kommen)... Lad os hygge os og være sociale, få nogle øl og fortælle røverhistorier om sæsonnen der gik... Noget siger mig, at pludselig bliver det forår igen nemlig (Kald mig bare Oraklet SVea  :whatever: )
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: 1 uge tilbage
« Svar #9 Dato: Oktober 23, 2006, 06:59:39 am »
Alle forsikringer gælder til slut november, så vidt jeg ved i hvert fald.


Tja ikke alle.... Nogle gælder helårligt, nogle i 9 mdr og andre i 7 mdr.   :)

God dag...

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: 1 uge tilbage
« Svar #10 Dato: Oktober 23, 2006, 08:26:28 am »
Lykken er at være uvidende engang imellem...

Lige ind til du pløjer et menneske ned og får en regning på 1.000.000kr fordi at din forsikring ikke dækker
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Re: 1 uge tilbage
« Svar #11 Dato: Oktober 23, 2006, 08:34:37 am »
Lige ind til du pløjer et menneske ned og får en regning på 1.000.000kr fordi at din forsikring ikke dækker

SVea har jo godt nok "kun" ansvar på hendes, men jeg er engang blevet bildt ind at det kun er kaskoen der ikke dækker i vinterperioden - sålænge der er plader på dyret skulle den have ansvar. Jeg ved ikke om der er hold i det, og jeg har helt ærligt ikke gidet undersøge det da det ikke rigtigt var relevant, men nu er jeg da blevet nysgerrig :) Nogen der kender til det? Vi har jo nogle forsikringsfolk her ;)
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: 1 uge tilbage
« Svar #12 Dato: Oktober 23, 2006, 05:03:09 pm »
Og der burde slet ikke være et spørgsmål om man skal sove eller køre... Kan ikke mindes alle de gange, hvor jeg er gået direkte fra nattevagt og så ud og trille... Det er rent og skær et prioriteringsspørgsmål!!


Klart det er et prioteringsspørgsmål.....
på 2 døgn sov jeg under 7  timer... Jeg mener jo så at det er et prioteringsspørgsmål :cry:... og mener at jeg ved at lægge mig til at sove ikke er til fare for mig selv og specielt andre... Puha, man er dælme uopmærksom når man kører og er træt... Fare fare fare.... Så jeg valgte klart rigtigt.... Men jeg forstår fuldt ud hvad du mener...  :D :D - at trille derudaf er jo for fedt..... :D :D :D

Snigerdyret

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 76
Re: 1 uge tilbage
« Svar #13 Dato: Oktober 23, 2006, 05:23:08 pm »
Jeg tror også, at min snart bliver sat til side. Jeg har ganske vist forsikring til 30. november, men det er ved at være hundekoldt om aftenen :brok:  Og glat... Og... Og... Og så er det bare sjovere at køre forår og sommer. Og måske orker jeg bare ikke at give cyklen den store rengøring (igen) efter at have kørt i regn etc. Den fik en god vaske- og polértur i går  :angel:
Immer mit den einfachsten Beispielen anfangen

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: 1 uge tilbage
« Svar #14 Dato: Oktober 23, 2006, 05:36:20 pm »
og mener at jeg ved at lægge mig til at sove ikke er til fare for mig selv og specielt andre... Puha, man er dælme uopmærksom når man kører og er træt... Fare fare fare.... Så jeg valgte klart rigtigt....

Ja og nu er det jo også bevist at det er lige så farligt at køre når man er træt som når man er beruset... :rolleyes: :puke:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing