Forfatter Emne: Bandit 600 - 29.000kr (solgt)  (Læst 4866 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Bandit 600 - 29.000kr (solgt)
« Dato: Marts 07, 2012, 01:12:05 am »
Så blev det damens tur til at opgradere, så banditten er sat til salg.
Super fed, billig cykel, lidt pink som kan pilles af - og legendarisk lyd som vandt SV riders bulderdag i 2012  :afro:

for billeder og mere info se: http://motorcykelgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=110034

ps. der har allerede været en del henvendelser og der kommer flere og ser på den nu på lørdag, så den ryger nok hurtigt.
« Senest Redigeret: Marts 10, 2012, 05:09:27 pm af amagerdk »

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Sv: S: Bandit 600 - 29.000kr
« Svar #1 Dato: Marts 07, 2012, 08:06:13 am »
Så blev det damens tur til at opgradere, så banditten er sat til salg.
Super fed, billig cykel, lidt pink som kan pilles af - og legendarisk lyd som vandt SV riders bulderdag i 2012  :afro:

for billeder og mere info se: http://motorcykelgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=110034

ps. der har allerede været en del henvendelser og der kommer flere og ser på den nu på lørdag, så den ryger nok hurtigt.

(ang dit shout out på facebook, så kender jeg en pige der står og skal af med en ER 6'er - Hun er ik så fremme i skoene mht til salg, så tror godt i kan lave en god handel der..  skal jeg indfange flere oplysninger om den?  så vidt jeg erindrer har hun ik kørt særlig meget på den)

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Sv: S: Bandit 600 - 29.000kr
« Svar #2 Dato: Marts 10, 2012, 05:09:12 pm »
Så blev det damens tur til at opgradere, så banditten er sat til salg.
Super fed, billig cykel, lidt pink som kan pilles af - og legendarisk lyd som vandt SV riders bulderdag i 2012  :afro:

for billeder og mere info se: http://motorcykelgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=110034

ps. der har allerede været en del henvendelser og der kommer flere og ser på den nu på lørdag, så den ryger nok hurtigt.

(ang dit shout out på facebook, så kender jeg en pige der står og skal af med en ER 6'er - Hun er ik så fremme i skoene mht til salg, så tror godt i kan lave en god handel der..  skal jeg indfange flere oplysninger om den?  så vidt jeg erindrer har hun ik kørt særlig meget på den)

Hej Luske,, den er netop blevet solgt i dag :)
Kristina har et ufravigeligt krav, at stellet skal være sort.
Og hvis det er Kristiane, som Sahlberg og Lange også kender, så har vi allerede kontakt, ellers så meget gerne :)

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Sv: S: Bandit 600 - 29.000kr
« Svar #3 Dato: Marts 12, 2012, 12:07:35 am »
Så blev det damens tur til at opgradere, så banditten er sat til salg.
Super fed, billig cykel, lidt pink som kan pilles af - og legendarisk lyd som vandt SV riders bulderdag i 2012  :afro:

for billeder og mere info se: http://motorcykelgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=110034

ps. der har allerede været en del henvendelser og der kommer flere og ser på den nu på lørdag, så den ryger nok hurtigt.

(ang dit shout out på facebook, så kender jeg en pige der står og skal af med en ER 6'er - Hun er ik så fremme i skoene mht til salg, så tror godt i kan lave en god handel der..  skal jeg indfange flere oplysninger om den?  så vidt jeg erindrer har hun ik kørt særlig meget på den)

Hej Luske,, den er netop blevet solgt i dag :)
Kristina har et ufravigeligt krav, at stellet skal være sort.
Og hvis det er Kristiane, som Sahlberg og Lange også kender, så har vi allerede kontakt, ellers så meget gerne :)

det er Kristiane's jeg har peget dig i retning af..
:)

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Sv: Bandit 600 - 29.000kr (solgt)
« Svar #4 Dato: Marts 12, 2012, 09:36:52 pm »
Man kan også købe en ER6 af mig. Den er appelsinfarvet med sort stel. Koster nok ca. 50k.
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Sv: Bandit 600 - 29.000kr (solgt)
« Svar #5 Dato: Marts 15, 2012, 11:12:15 pm »
Man kan også købe en ER6 af mig. Den er appelsinfarvet med sort stel. Koster nok ca. 50k.
Paw du er lidt sen ude, damen rykker hurtigt og har fundet og forhandlet sig frem til en sort i sort er6'er som vi skal hente lørdag til 50k.
Men send lige en sms på 31124312, hvis du kommer med et rigtig godt bud og gerne vil se om du kan rykke Kristina som ellers er ret låst på denne cykel :)

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Bandit 600 - 29.000kr (solgt)
« Svar #6 Dato: Marts 16, 2012, 08:26:53 am »
Paws er fed.... Og jeg har set at den kører godt !!!
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Sv: Bandit 600 - 29.000kr (solgt)
« Svar #7 Dato: Marts 16, 2012, 05:18:19 pm »
Den kører fint ja. Kan godt forstå der rykkes hurtigt, når der skal handles cykel :-)
Jeg er nu heller ikke desperat for at sælge, synes faktisk jeg har fået liret den meget godt op. Måske jeg skulle smide et billede på et tidspunkt.
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.