Forfatter Emne: Præstationer  (Læst 11349 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

lindfjeld

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 7
Præstationer
« Dato: Januar 09, 2005, 10:27:57 pm »
Er der nogen der kan kan fortælle mig lidt om præstationerne på en 2004 650`er ,bladene skriver forskellige tal og jeg har jo ikke selv prøvet min :?:  :?:  :?:

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Præstationer
« Svar #1 Dato: Januar 09, 2005, 10:42:31 pm »
Jeg mener den hedder ca. 3,7 sek til 100 og 220 på toppen, så du kommer nok til at hænge meget godt på med den øvrige traffik.  :wink:   :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Hvad har du prøvet at køre på indtil nu?
Så er det nemmere at beskrive hvordan den kører i forhold. :shock:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Præstationer
« Svar #2 Dato: Januar 10, 2005, 08:29:11 am »
Den er i hvertfald kvikkere end min gamle GS500E  :D

Hastighedsmæssigt har jeg ikke været over 215 på speedometeret.

Jeg regner med at få den en tur på rullefelt i år, så vi kan se hvad den har af hestekræfter  8)
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

ThomasDK

  • Gæst
Præstationer
« Svar #3 Dato: Februar 19, 2005, 03:45:05 pm »
Har fundet disse data i Touring Nyt 2003

http://home20.inet.tele.dk/danvad/

klik på menuen data øverst

det er godt nok 2003 data, men det er nok ca det samme med 2004 modellen

Milex

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 24
Præstationer
« Svar #4 Dato: Februar 23, 2005, 11:57:40 am »
Hej Alle SV ejere

Jeg er ny på sitet, men håber på at bruge det flittigt, når jeg forhåbentlig får investeret i en 650'er til foråret.

Kan det virkelig passe at SV 650 er blevet (meget) langsommere efter den har fået indsprøjtning i stedet for barburatore? (næsten 3 sek. ved 0-200, 19%  :shock: ).

Pft for svaret.

Mvh

Kasper
Ex SV'er. Nu ZX636-R

thebiker

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 31
Præstationer
« Svar #5 Dato: Februar 23, 2005, 12:17:36 pm »
Hej Milex
Jeg har haft den gamle sver inden jeg købte den nye model, jeg synes ikke at den nye er mærkbart langsommere.
Jeg har faktisk en lille "teststrækning" hvor den gamle lige kunne nå 200, det kan den nye også.
Jeg har haft den nye på rullefelt hvor den blev målt til 75 hk. så det kan være det bare er min der går rigtigt godt.

Lars L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 563
Præstationer
« Svar #6 Dato: Februar 23, 2005, 03:38:43 pm »
Måske der kunne være en større fejlvisning på de "gamle" analogspeedometre i forhold til de digitale speedometre. :?:
ZX636R med masser af udstyr: 1 stk. tankpad...

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Præstationer
« Svar #7 Dato: Februar 23, 2005, 03:46:43 pm »
Citat fra: Lars L
Måske der kunne være en større fejlvisning på de "gamle" analogspeedometre i forhold til de digitale speedometre. :?:


Det vil så ikke gælde for 1000'eren.
Selvom det er lykkedes Suzuki at lave et temmeligt præcis speedometer for 650'eren, så er der op til 10% fejlvisning på 1000'eren.  :(

... det er lykkedes at lave instrumenter der muliggjorde en månelanding for mere end 35 år siden, men et speedo uden fejlvisning er stadig en by i Rusland... Suk!
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

A.P.

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 449
Præstationer
« Svar #8 Dato: Februar 23, 2005, 05:43:10 pm »
Ja og med dikital speedometer skal man regne med en smulle mere fejlvisning end med et annalogt, men for begge typer skal man regne med en fejlvisning på mellem 3-8% er den højer bør man nok få kigget lidt nærmer på det. :wink:
Anders

Blå er er rigtig SV fave

michael

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 24
Præstationer
« Svar #9 Dato: Februar 24, 2005, 11:22:29 am »
hvis man ikke er sikker på at speedometeret viser rigtigt kan man få det målt efter af køge politi  på sydmotorvejen . ved 175 KM. i timen har en 650 k2 en fejlvisning på under 2,5%. det tager de kun 2000Kr. for
michael                                                           blå sv 650 s k2.

Matthias H

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 67
Præstationer
« Svar #10 Dato: Februar 24, 2005, 11:26:01 am »
Ja.. hehe... Der findes jo mange alternative måder at gøre det på  :shock:   :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:   :!:  :!:  :twisted:  :twisted:

Ville selv prøve en lidt billigere løsning for at teste  8)

A.P.

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 449
Præstationer
« Svar #11 Dato: Februar 25, 2005, 05:02:48 pm »
De 2,5% skal du nok lægge 4% til da politiet skal trække 4% fra deres målte hastighed på grund af at deres udstyr kan have denne unøjagtighed.
 :wink:
Anders

Blå er er rigtig SV fave

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Præstationer
« Svar #12 Dato: Februar 26, 2005, 12:09:32 am »
Citat fra: Milex

Kan det virkelig passe at SV 650 er blevet (meget) langsommere efter den har fået indsprøjtning i stedet for barburatore? (næsten 3 sek. ved 0-200, 19%  :shock: ).
Nej det skal du nok ikke regne med er rigtigt... (Ellers spørg Tim) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (Nå den var vist lidt intern den der :wink:  :lol:  :lol: )
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Alex

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1238
Præstationer
« Svar #13 Dato: Februar 26, 2005, 12:24:46 pm »
Citat fra: Jannik
Citat fra: Milex

Kan det virkelig passe at SV 650 er blevet (meget) langsommere efter den har fået indsprøjtning i stedet for barburatore? (næsten 3 sek. ved 0-200, 19%  :shock: ).
Nej det skal du nok ikke regne med er rigtigt... (Ellers spørg Tim) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (Nå den var vist lidt intern den der :wink:  :lol:  :lol: )


JA JA.....   det er fint Jannik !!  :evil:    
  ....skal vi ik bare sige at vi er ude i noget vægt/kraftforholds beregning...    :lol:  :lol:
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Præstationer
« Svar #14 Dato: Februar 26, 2005, 03:51:26 pm »
Citat fra: Tim
Citat fra: Jannik
Citat fra: Milex

Kan det virkelig passe at SV 650 er blevet (meget) langsommere efter den har fået indsprøjtning i stedet for barburatore? (næsten 3 sek. ved 0-200, 19%  :shock: ).
Nej det skal du nok ikke regne med er rigtigt... (Ellers spørg Tim) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (Nå den var vist lidt intern den der :wink:  :lol:  :lol: )


JA JA.....   det er fint Jannik !!  :evil:    
  ....skal vi ik bare sige at vi er ude i noget vægt/kraftforholds beregning...    :lol:  :lol:
:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  Jo jo det er klart. :wink:  Fuck nu er jeg altså snart klar til sæsonstart!!!! :twisted:  :twisted:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing