Forfatter Emne: Lydpotter - ompakning?  (Læst 13793 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Martin P

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 153
Lydpotter - ompakning?
« Svar #15 Dato: Marts 15, 2005, 09:35:40 am »
Citat fra: Jannik
>>>>>KNIKS<<<<<


hehe, det kan jo ske det skidt. Og sådanne håndtag skal være deforme... ellers har man ikke forsøgt hårdt nok  :lol:  :lol:  :lol:

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Lydpotter - ompakning?
« Svar #16 Dato: Marts 15, 2005, 09:42:01 am »
Citat fra: Martin P
hehe, det kan jo ske det skidt. Og sådanne håndtag skal være deforme... ellers har man ikke forsøgt hårdt nok  :lol:  :lol:  :lol:

Ja den er nok svær at bortforklare når den var så deformeret.
>>Ja jeg forstår det ikke den knækkede "lige pludseligt" uden jeg trykkede så hårdt<<
Den var de nok ikke lige gået med til. :roll:  :wink:  :wink:  :wink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Tue

  • Gæst
Ompakning
« Svar #17 Dato: Marts 20, 2005, 10:43:17 am »
Jeg skal tydeligvis også have ompakket min potte (Akrapovic). Men jeg har aldrig prøvet det før, findes der en vejledning så man ved hvilken pop-nitter der skal ud?

Jeg har ikke mulighed for at komme til en "trykluft-pop-nitte-tang", ville det så være bedre at få det ordnet ved en prof? (hvor køber jeg evt. en ordentlig pop-nitte-tang der kan klare presset ? (ikke trykluft))

Og til sidst. Hvor køber jeg uld og nitter billigst? (omkring Aalborg) og er det bare en standart pakke uld og nitter der passer til stort set alle potter?

Min potter er misfarvet, larmet ekstremt og pisse varme når jeg har kørt (første tur i lørdags  :D  ) så det er tid til en ompakning.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Ompakning
« Svar #18 Dato: Marts 20, 2005, 01:28:21 pm »
Citat fra: Tue
Jeg skal tydeligvis også have ompakket min potte (Akrapovic). Men jeg har aldrig prøvet det før, findes der en vejledning så man ved hvilken pop-nitter der skal ud?

Jeg har ikke mulighed for at komme til en "trykluft-pop-nitte-tang", ville det så være bedre at få det ordnet ved en prof? (hvor køber jeg evt. en ordentlig pop-nitte-tang der kan klare presset ? (ikke trykluft))

Og til sidst. Hvor køber jeg uld og nitter billigst? (omkring Aalborg) og er det bare en standart pakke uld og nitter der passer til stort set alle potter?

Min potter er misfarvet, larmet ekstremt og pisse varme når jeg har kørt (første tur i lørdags  :D  ) så det er tid til en ompakning.
Jeg var nød til at bore alle nitterne ud for kunne lav det ordentligt, og jeg tror at de forskellige sæt med uld og nitter passer, for jeg fik Yoshimura ompakningssæt til mine Arrow potter...
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Tue

  • Gæst
Nettet
« Svar #19 Dato: Marts 21, 2005, 08:33:13 pm »
Er der evt nogle steder på nettet der sælger uld og nitter?

Hvis jeg skriver polo.de kommer jeg ind på VW, og de sælger vel ikke uld og nitter?

TueI

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 28
Lydpotter - ompakning?
« Svar #20 Dato: Marts 22, 2005, 04:26:57 pm »
Prøv at kigge på http://www.fechter.de eller hvilken som helst mc puscher der sælger motocross reservedele. HUSK brug rustfrie nitter. Alunitter forsvinder i løbet af et par måneder. Disse kan købes brdr. Dahl eller Sanistål. med hensyn til tangen køb en Lobster. Den er møj dyr, men er pengene værd, eller tag din færdigpakkede udstødning dine nitter og en sixpack med ned til det lokale smedeværksted så klarer de det næsten 100% for dig.
Man skal snå sig sagde ålen :wink:  :wink:  :wink:
TueI

hvilken farver får en smølf i hovedet når man kvæler den??

Tue

  • Gæst
Størrelse
« Svar #21 Dato: Marts 22, 2005, 06:37:19 pm »
Tak for svarene!!!

Men lige et til for dronningen...Hvordan ved jeg hvilken størrelse nitter jeg skal bruge?(Akrapovic)(bore en ud og måler diameter?) og er der en standart længde eller variere det også?