Forfatter Emne: Er det ik snart NU!  (Læst 13052 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Er det ik snart NU!
« Dato: Januar 20, 2010, 09:02:12 pm »
Ok, jeg er ekstremt hårdt ramt af Trackday-abstinenser i dag.
Har nu siddet og gloet gamle tråde herinde om de banedage jeg har været på.
Hmmm 2009 blev egentlig lidt af en fuser-sæson, men så er det jo herligt at vi har et helt friskplukket årti at lege med
 :twisted:

Nå hvad har I gang i med geden. Hvad er sket, skal ske inden starten går ?

Personligt står den på opgradering af min R6'er
Har fået gearindikator i julegave fra kæresten. Hun forstår at læse en ønskeseddel som ingen anden kvinde evner det.
Öhlins styrdæmper er købt.
Jeg skal have lappet på slidtagen på min Ged og der bliver nok lidt farve skift i den forbindelse.
Har siddet og surfet en masse sider og ved et uheld kom jeg til at købe lidt klistermærker til min ged:

Den her kunne jeg ikke stå for
 :oops:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Sv: Er det ik snart NU!
« Svar #1 Dato: Januar 20, 2010, 09:06:40 pm »
Hva med den klassiske?

Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Sv: Er det ik snart NU!
« Svar #2 Dato: Januar 20, 2010, 09:28:05 pm »
Skal have skiftet bremsemaster på Kwak'en, monteret laptimer som jeg fik af HM i fødselsdagsgave

Og så ellers have lavet normalt service på den - det "nåede" jeg jo ikke rigtigt sidste år - altså ud over olie, filer og luftfilter, tændrør, gaffelolie
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Sv: Er det ik snart NU!
« Svar #3 Dato: Januar 20, 2010, 09:36:12 pm »
Gud ja, jeg kom jo også til at købe en transponder. Modellen som får strøm fra batteriet, så den skal jeg også lige have skruet fast
 :P
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Sv: Er det ik snart NU!
« Svar #4 Dato: Januar 21, 2010, 08:16:52 am »
Min skal lige ha ny bremsevæske og olie. Ha monteret transponder ..
Og så skal den males .. der var en eller anden klovn der skam-ridseden den på Anderstorp  :loser:
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Batman

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 479
Sv: Er det ik snart NU!
« Svar #5 Dato: Januar 21, 2010, 03:46:47 pm »
Hva med den klassiske?



Skodklistermærke !!!!!  :loser: :loser: :loser:
- På Gaden: Honda CBR900RR Fireblade - Faceliftet
- På banen: Yamaha R1

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Sv: Er det ik snart NU!
« Svar #6 Dato: Januar 21, 2010, 05:52:19 pm »
Hva med den klassiske?



Skodklistermærke !!!!!  :loser: :loser: :loser:

Hvorfor Batman.
Selv du har jo opdaget at det går hurtigere på en Yamaha i forhold til din Honda
Dertil kan vi tage min erfaring. Suzuki og Yamaha.
Hvis vi tilføjer Jesper Jensens viden om en kwasaki har vi faktisk en glimragende opstilling baseret på empiriske målinger som fortæller at:

Kwasaki bør ingen bruge penge på. Den grønne farve er det eneste positive det mærke kan leverer
Honda er tung, langsom og udenlukkende ikke gået konkurs af årsager som kun dygtige sælgere kan bebrejdes .
Suzuki er ik så tosset endda. Faktisk en yderst fornuftigt valg såfremt man ikke ønsker at vinde.
Yamaha tager som vanligt guldet

 :orkester:

Hmmm måske jeg burde gøre mere i den slags videnskabelig redelighed og udgive min fantastiske forskning
 :grin:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Batman

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 479
Sv: Er det ik snart NU!
« Svar #7 Dato: Januar 21, 2010, 06:12:55 pm »
Citér
Hvorfor Batman.
Selv du har jo opdaget at det går hurtigere på en Yamaha i forhold til din Honda
Dertil kan vi tage min erfaring. Suzuki og Yamaha.
Hvis vi tilføjer Jesper Jensens viden om en kwasaki har vi faktisk en glimragende opstilling baseret på empiriske målinger som fortæller at:

Kwasaki bør ingen bruge penge på. Den grønne farve er det eneste positive det mærke kan leverer
Honda er tung, langsom og udenlukkende ikke gået konkurs af årsager som kun dygtige sælgere kan bebrejdes .
Suzuki er ik så tosset endda. Faktisk en yderst fornuftigt valg såfremt man ikke ønsker at vinde.
Yamaha tager som vanligt guldet

 :orkester:

Hmmm måske jeg burde gøre mere i den slags videnskabelig redelighed og udgive min fantastiske forskning
 :grin:

Ja jeg indrømmer også gerne at hvis pengene var til det så røg Honda'en ud og ind røg der en R1'er...... Den kører jo fantastisk og så ville jeg gerne udfordre en Big Bang motor som er så fandens rost........

Og ja, du burde gøre dig mere i videnskabeligt redelighed....... Du er helt på linie med Erasmus Montanus, "En sten kan ikke flyve, min mor kan ikke flyve ergo er min mor en sten"..... Ludvig Holberg styrer og det gør du også min ven.....

Og så er jeg sikker på at 2010 sæsonen bliver der hvor JJ tager røven på os alle, om ikke andet så for at gøre dine ord til skamme...... :whatever: :whatever:

P.S. Det er nu ikke Honda'en der er tung !!!!!!!!  :rolleyes: :rolleyes:
- På Gaden: Honda CBR900RR Fireblade - Faceliftet
- På banen: Yamaha R1

claus 1000 exmc

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 361
    • www.exterminators.dk
Sv: Er det ik snart NU!
« Svar #8 Dato: Januar 21, 2010, 06:38:45 pm »
Skal have skiftet bremsemaster på Kwak'en, monteret laptimer som jeg fik af HM i fødselsdagsgave

Og så ellers have lavet normalt service på den - det "nåede" jeg jo ikke rigtigt sidste år - altså ud over olie, filer og luftfilter, tændrør, gaffelolie

Hvad er et unormalt service ?
Man er først voksen når man tør at indrømme man har behov for at lege.

 how is my Driving ??? 1-800-eat-shit

Gade : Harley Davidson, road King Classic.
 
Bane : noget Kawaski

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Sv: Er det ik snart NU!
« Svar #9 Dato: Januar 21, 2010, 06:44:36 pm »
Citér
Hvorfor Batman.
Selv du har jo opdaget at det går hurtigere på en Yamaha i forhold til din Honda
Dertil kan vi tage min erfaring. Suzuki og Yamaha.
Hvis vi tilføjer Jesper Jensens viden om en kwasaki har vi faktisk en glimragende opstilling baseret på empiriske målinger som fortæller at:

Kwasaki bør ingen bruge penge på. Den grønne farve er det eneste positive det mærke kan leverer
Honda er tung, langsom og udenlukkende ikke gået konkurs af årsager som kun dygtige sælgere kan bebrejdes .
Suzuki er ik så tosset endda. Faktisk en yderst fornuftigt valg såfremt man ikke ønsker at vinde.
Yamaha tager som vanligt guldet

 :orkester:

Hmmm måske jeg burde gøre mere i den slags videnskabelig redelighed og udgive min fantastiske forskning
 :grin:

Ja jeg indrømmer også gerne at hvis pengene var til det så røg Honda'en ud og ind røg der en R1'er...... Den kører jo fantastisk og så ville jeg gerne udfordre en Big Bang motor som er så fandens rost........

Og ja, du burde gøre dig mere i videnskabeligt redelighed....... Du er helt på linie med Erasmus Montanus, "En sten kan ikke flyve, min mor kan ikke flyve ergo er min mor en sten"..... Ludvig Holberg styrer og det gør du også min ven.....

Og så er jeg sikker på at 2010 sæsonen bliver der hvor JJ tager røven på os alle, om ikke andet så for at gøre dine ord til skamme...... :whatever: :whatever:

P.S. Det er nu ikke Honda'en der er tung !!!!!!!!  :rolleyes: :rolleyes:

Batman, det sg da gas, og som vanligt er det bare for hyggens skyld imens vi venter.
Mine bedste tider er sg da sat på min SV og ikke min R6, men det må jeg se at få ændret på
Selv kwasaki er slet ikke så dårlig, og nu holder jeg kæft....står allerede til formange skridtspark fra Jesper og Claus
   :innocent:

 :lmao:
« Senest Redigeret: Januar 21, 2010, 06:46:21 pm af Flemming L »
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Sv: Er det ik snart NU!
« Svar #10 Dato: Januar 22, 2010, 07:12:16 am »
Og så er jeg sikker på at 2010 sæsonen bliver der hvor JJ tager røven på os alle, om ikke andet så for at gøre dine ord til skamme...... :whatever: :whatever:

Og hvis ikke - så kan han i alt fald være 110% sikker på at jeg hælder kølervæske i hans sovepose, tisser i hans kaffekop og laver el-fejl på R6'eren for den kommentar :)

Hvad er et unormalt service ?

Det ved jeg ikke - men det var mere som i at "Jeg skal have cyklen gået igennem inden sæson'en starter" - vil gerne undgå
at stå en hel dag i pitten fordi at lortet ikke virker.. :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Sv: Er det ik snart NU!
« Svar #11 Dato: Januar 22, 2010, 08:53:24 am »
Og så er jeg sikker på at 2010 sæsonen bliver der hvor JJ tager røven på os alle, om ikke andet så for at gøre dine ord til skamme...... :whatever: :whatever:

Og hvis ikke - så kan han i alt fald være 110% sikker på at jeg hælder kølervæske i hans sovepose, tisser i hans kaffekop og laver el-fejl på R6'eren for den kommentar :)

Hvad er et unormalt service ?

Det ved jeg ikke - men det var mere som i at "Jeg skal have cyklen gået igennem inden sæson'en starter" - vil gerne undgå
at stå en hel dag i pitten fordi at lortet ikke virker.. :)

Hey, man spøger sgu da ikke med Oldes kaffe. :club:

Og det med el-fejl, er der ingen som kan gøre bedre end jeg selv, så kom bare an.
Jeg har jo trods alt en ret god træning i at lave fejl, og bruge uger på at finde dem igen.
 :mrgreen:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Sv: Er det ik snart NU!
« Svar #12 Dato: Januar 22, 2010, 08:57:55 am »
Og det med el-fejl, er der ingen som kan gøre bedre end jeg selv, så kom bare an.
Jeg har jo trods alt en ret god træning i at lave fejl, og bruge uger på at finde dem igen.
 :mrgreen:

Ja - du må snart kende ledningsnettet på sådan en R6 rimelig udenad :)

Jesper J er kun lige gået igang med at lære tændkabler at kende på hans Kwak ;)

Weee - så er det fandme fredag ... lol
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Sv: Er det ik snart NU!
« Svar #13 Dato: Januar 22, 2010, 09:01:09 am »
Og det med el-fejl, er der ingen som kan gøre bedre end jeg selv, så kom bare an.
Jeg har jo trods alt en ret god træning i at lave fejl, og bruge uger på at finde dem igen.
 :mrgreen:

Ja - du må snart kende ledningsnettet på sådan en R6 rimelig udenad :)

Jesper J er kun lige gået igang med at lære tændkabler at kende på hans Kwak ;)

Weee - så er det fandme fredag ... lol

 :lmao:

Det kan du sgu tro jeg kan.

Well, Jesper og jeg har bare en alternativ måde at uddanne os som mekker på.
Først laver vi fejl uden at vide det.
Efterfølgende bruger vi så timevis på at finde fejlen.
Det er sgu da gør det selv på et meget meget højt plan
 :innocent:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Sv: Er det ik snart NU!
« Svar #14 Dato: Januar 22, 2010, 09:25:26 am »
Weee - så er det fandme fredag ... lol

Assjack! :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.