Forfatter Emne: Ros til Enghave - super service  (Læst 3407 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Ros til Enghave - super service
« Dato: Juni 01, 2007, 03:32:40 pm »
Det er nu anden gang jeg oplever at få en helt uovertruffen service fra Enghave motor, så derfor får de en stor ros her i form af en tråd.

Da jeg hentede min MC for en mdr siden var der desværre problemer med min spyball alarm, så da jeg havde parkeret den hjemme og slået den til og fra et par gange, stoppede den med at reagere på mine fjernbetjeninger til alarmen  :shock:
Jeg havde glædet mig sådan til at starte den, men da alarmen var koblet til og jeg ikke kunne slå den fra, så startede alarmen når jeg stak nøglen i.

Æv tænkte jeg, lørdag aften og uden mulighed for a starte min øjesten... så jeg skrev en sms til johan fra Enghave forklarende mit problem.
Mandag morgen kl 10 ringer Johan til mig og siger han sender en tekniker ud til mig ASAP. Mandag kl 13 kommer der en tekniker forbi, skifter alarmboksen som var defekt og vupti alt fungerede. Var meget positiv overrasket over at det gik SÅ hurtigt.

Nå men her onsdag d. 30 vil jeg ud og trille, da jeg opdager begge mine fjernbetjeninger er forsvundet. Jeg leder forgæves og indser torsdag aften at jeg må bestille en ny alarmboks med tilhørende fjernbetjeninger.
Jeg skriver en sms torsdag aften til Johan fra enghave, og han ringer fredag morgen kl. 10 og kl. 13 er der en teknikker ude hos mig og skifte alarmboksen... DET ER FANDME HURTIG SERVICE  :mrgreen: :respekt:
Det var især vigtigt denne gang da vejret bliver super her i næste uge, samt at jeg mandag "officielt" skal ud og køre for første gang  :angel:

anyways, 2 big thumbs up for enghave. :orkester:

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Ros til Enghave - super service
« Svar #1 Dato: Juni 01, 2007, 05:19:40 pm »
Sweeeet!!!!

Køretur? Du ringer bare!!!  8)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4