Forfatter Emne: Handel i Dk eller udlandet Tidl. (Hjelmstørrelser Generelt)  (Læst 12171 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

  • Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Handel i Dk eller udlandet Tidl. (Hjelmstørrelser Generelt)
« Svar #30 Dato: September 29, 2006, 03:01:01 pm »
Anders, fordi du har haft 1 skidt oplevelse i en dansk MC forretning, så har alle danske mc forretninger for lidt personale som ikke yder god service... ?????? - Den duer ikke.

Men nu er det jo ikke kun Anders, der har haft 1 skidt oplevelse, men mange af os... Jeg er stort set fuld ud enig med alt han skriver. Op med service og bedre priser, så skal jeg nok smide mine penge i en dansk biks..

Og det er jo egentlig ikke fordi, jeg ikke støtter det danske erhvervsliv... Jeg vil hellere end gerne køre til Frederikssund og smide penge efter min favoritmekker. Og det af den eneste grund, at service og pris er i top og jeg føler mig velkommen. Alex har formået at skabe en biks, især fordi han er Alex. Så jeg forskelsbehandler helt klart, af den helt egoistiske grund, at Alex får mig til at føle mig "som noget specielt" (kunne ikke finde bedre ord). Det har andre butikker endnu ikke klaret...

P.S: Alex er komplet uvidende om at jeg poster dette og jeg er ikke blevet betalt for at skamrose ham  :wink:

Det er da ærgeligt at du ikke har prøvet og få en god behandling i DK motorcykelforretninger ( på nær hos Alex ) Jeg får for det meste gode serviceoplevelser i de forskellige forretninger rundt omkring i det danske land.. Selvfølgelig har man da også sine dårlige oplevelser.. Men for det meste synes jeg at jeg får en god service... og JEG yder god service... og har altid gjort det... OGSÅ da jeg selv var mekaniker... Kunderne kom da igen og spurgte direkte efter mig.. Så hvis nu du handlede lidt mere i de danske butikker, så ville du nok opdage at der for det meste er god service. Prisen kan jeg ikke sige noget til... Jeg kan godt forstå hvis man vil spare penge... Fuldt ud... Men jeg vil godt lige fastslå at fortjensten ikke er så høj som du tror Svea... Langt fra. 
« Senest Redigeret: September 29, 2006, 03:11:00 pm af Majse »

Majse

  • Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Handel i Dk eller udlandet Tidl. (Hjelmstørrelser Generelt)
« Svar #31 Dato: September 29, 2006, 03:06:36 pm »
Helt ærligt.... Hvorfor hører man kun om dårlige service oplevelser... Der må da være nogle hvor I siger - hold kæft en god service.. Men sjovt nok hører man aldrig det.... :o :o

Man hører kun RIS RIS RIS... HUSK OGSÅ ROS...

Se lidt positivt på tingene... Det bliver man meget gladere af.  :D :D

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Handel i Dk eller udlandet Tidl. (Hjelmstørrelser Generelt)
« Svar #32 Dato: September 29, 2006, 04:18:54 pm »
Man hører kun RIS RIS RIS... HUSK OGSÅ ROS...

Se lidt positivt på tingene... Det bliver man meget gladere af.  :D :D

Øhhh... Men vi har rent faktisk været positive, men bare ikke enige med dig Majse... Vi kan jo nærmest ikke få armene ned af jubel over de udenlandske butikker og roser dem til skyerne...

Og Alex, der er så dansk som nogen kan være, kan jeg heller ikke blive meget mere glad for...  :kiss: :kiss:

Tror dog næppe min lykke er gjort, hvis jeg ser positivt på Aagesen, Enghave, MC Hjørnet, osv... Det er dog ikke butikker jeg ligger søvnløs om natten over, og føler mig ikke mindre glad, fordi jeg ikke støtter dem  :wink: :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Re: Handel i Dk eller udlandet Tidl. (Hjelmstørrelser Generelt)
« Svar #33 Dato: September 29, 2006, 04:39:41 pm »
Jeg har efterhånden købt en del grej hos Aagesen, og jeg er fuldt ud tilfreds med servicen, betjeningen og udvalget :D

Jeg har lignende erfaringer med Masi og Bikx i Næstved.


For mit vedkommende handler det ikke så meget om service, for hvis en butik (Internet eller lokal) yder dårlig service, så kommer jeg bare ikke igen :)
Jeg tror mange handler på nettet på grund af det kæmpe udvalg af mærker og størrelser. Det er naturligvis svært for en DK butik at have hele Alpinestars` program hjemme i alle størelser... Eller umuligt :wink:
På nettet kan jeg vælge lige præcis den vare jeg ønsker mig og den størrelse jeg bruger.

Prisen er naturligvis en vigtig faktor, der er MANGE penge at spare på at handle i udlandet. En undtagelse må være Dainese, her er der ikke ret stor forskel på DK/D/UK.

Motorcyklisme er en meget kostbar hobby, og mange af os må strække husholdningsbudgettet en del for at holde købe og holde vores lækre maskineri. Hvis jeg kan spare 1000,- på en jakke, så har jeg til et bagdæk osv...
Sådan tror jeg mange tænker :|

Jeg vil tilsidst nævne at det der med at "misbruge" DK butikker og behandle dem som gratis prøverum, det har jeg intet til overs for! Det er for tumpet, og iøvrigt slet ikke nødvendigt da de fleste onlinebutikker har glimrende størelsesanvisninger på siden og udemærkede returneringsordninger :)

Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: Handel i Dk eller udlandet Tidl. (Hjelmstørrelser Generelt)
« Svar #34 Dato: September 29, 2006, 11:17:02 pm »
Helt ærligt.... Hvorfor hører man kun om dårlige service oplevelser... Der må da være nogle hvor I siger - hold kæft en god service.. Men sjovt nok hører man aldrig det.... :o :o

Man hører kun RIS RIS RIS... HUSK OGSÅ ROS...

Se lidt positivt på tingene... Det bliver man meget gladere af.  :D :D
Så vil jeg i den forbindelse gerne rose Slagelse mc-center :D :wink:
Der er bare pokkers langt fra Brøndbyøster :brok:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Majse

  • Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Handel i Dk eller udlandet Tidl. (Hjelmstørrelser Generelt)
« Svar #35 Dato: Oktober 01, 2006, 12:57:35 pm »
Helt ærligt.... Hvorfor hører man kun om dårlige service oplevelser... Der må da være nogle hvor I siger - hold kæft en god service.. Men sjovt nok hører man aldrig det.... :o :o

Man hører kun RIS RIS RIS... HUSK OGSÅ ROS...

Se lidt positivt på tingene... Det bliver man meget gladere af.  :D :D
Så vil jeg i den forbindelse gerne rose Slagelse mc-center :D :wink:
Der er bare pokkers langt fra Brøndbyøster :brok:

Det er røv når man har et sted man synes om som ligger langt væk... Men det kunne jo være værre... Det kunne have været i Jylland... :lol: :lol:

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Handel i Dk eller udlandet Tidl. (Hjelmstørrelser Generelt)
« Svar #36 Dato: Oktober 01, 2006, 01:13:44 pm »
Helt ærligt.... Hvorfor hører man kun om dårlige service oplevelser... Der må da være nogle hvor I siger - hold kæft en god service.. Men sjovt nok hører man aldrig det.... :o :o

Man hører kun RIS RIS RIS... HUSK OGSÅ ROS...

Se lidt positivt på tingene... Det bliver man meget gladere af.  :D :D
Så vil jeg i den forbindelse gerne rose Slagelse mc-center :D :wink:
Der er bare pokkers langt fra Brøndbyøster :brok:
Det er røv når man har et sted man synes om som ligger langt væk... Men det kunne jo være værre... Det kunne have været i Jylland... :lol: :lol:
Ja, det kunne det jo faktisk sagtens... for alle ved jo, at vi jyder er sådan et elskeligt folkefærd, og altid friske på en god handel, så selvfølgelig ligger de bedste MC-udstyrsforhandlere i Jylland. :wink:
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Handel i Dk eller udlandet Tidl. (Hjelmstørrelser Generelt)
« Svar #37 Dato: Oktober 02, 2006, 11:59:57 am »
Ja, det kunne det jo faktisk sagtens... for alle ved jo, at vi jyder er sådan et elskeligt folkefærd, og altid friske på en god handel, så selvfølgelig ligger de bedste MC-udstyrsforhandlere i Jylland. :wink:

Så kan vi bare vente på at de får øjnene op for globaliseringen, får tilegnet sig forretningsånd og Internettet også bliver tilgængeligt derovre, Så vi kan købe ting og sager i deres netshop

 :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:
« Senest Redigeret: Oktober 02, 2006, 01:48:34 pm af Luske »