Forumliv > Lidt af hvert

Godt og skidt om Aprilia RSV1000R (Factory)?!

<< < (2/8) > >>

Alex:
Jeg vil da lige give mit besyv med..  :-)

Hvis du gerne vil ha en bike der er mere behagelig at køre på inde i byen, skal du vælge en anden end en italiensk V2'er !  -du brækker dig !!
(om det er før eller efter du har brækket håndledene- det vil tiden vise)

jeg har en god bekendt der købte en RSV Mille, fordi han syntes den var herre fed og trak hårdt fra bunden -begge dele er meget sandt !
han kom godt nok fra en CBR600F2/3, men satte den (RSV'en) til salg ca en uge efter han havde fået den, da han ikke kunne holde ud at køre på den!

..du skal selvfølgelig selv vurdere om du kan holde det ud.. ..og vi lider jo gerne for skønheden og en fed bike (det ved enhver  :mrgreen:  )

Aprilia er generelt ret stabile, taget i betragtning hvor det kommer fra..   ..jeg har oplevet at elektronikken løb ud af en Binelli fordi jeg havde glemt at tage "dødemands-knappen"   :facepalm:   :puke:

skulle du være så uheldig at der går noget i stykker på din RSV, så skal du slippe MESTER-SLANTEN for det NÅÅÅR du får det !!
..deres leveringstider er (har ihvertfald været) fuldstændig-totalt og komplet til grin.. .. det er selvfølgelig hvis du køber det hos en dansk forhandler   :wink:   :lmao:





...det var alt det kedelige..  en RSV MILLE  R er en FUC**** blæret bike og jeg kunne i dén grad godt tænke mig at prøve én 
 (så skynd dig at købe den !)

skurkenfradallas:

--- Citat fra: GTI efter December 28, 2010, 09:01:41 pm ---Der tar du nok feil, Skurk. En italiensk V2(eller L2) er nok mindre smidig og all-round enn en japansk R4...

Sittestillingen er også mer ekstrem og raceaktig på de italienske maskiner.

--- Afslutning på citat ---

Tak for advarslen - jeg bliver nødt til at se om jeg kan finde en at prøvekøre til foråret...


--- Citat fra: Alex efter December 28, 2010, 11:06:45 pm ---Hvis du gerne vil ha en bike der er mere behagelig at køre på inde i byen, skal du vælge en anden end en italiensk V2'er !  -du brækker dig !!
(om det er før eller efter du har brækket håndledene- det vil tiden vise)

Aprilia er generelt ret stabile, taget i betragtning hvor det kommer fra.. 

skulle du være så uheldig at der går noget i stykker på din RSV, så skal du slippe MESTER-SLANTEN for det NÅÅÅR du får det !!

..deres leveringstider er (har ihvertfald været) fuldstændig-totalt og komplet til grin.. .. det er selvfølgelig hvis du køber det hos en dansk forhandler   :wink:   :lmao:

--- Afslutning på citat ---

Jeg var ikke klar over det med kørestillingen - dog har jeg hørt fæle historier om værkstedspriser og leveringstider. Hvem i KBH-området kan skrue på sådan en? Nu flytter Harms jo til Hillerød og ud over at jeg ikke har lyst til at handle med ham gider jeg heller ikke at køre så langt for at få den repareret.


--- Citat fra: Alex efter December 28, 2010, 11:06:45 pm ---...det var alt det kedelige..  en RSV MILLE  R er en FUC**** blæret bike og jeg kunne i dén grad godt tænke mig at prøve én 
 (så skynd dig at købe den !)

--- Afslutning på citat ---

Enig!!! Men den har nogle alvorlige argumenter imod sig! Dog har jeg styr på forsikringen og finanserne hvis jeg skulle beslutte mig for at købe. Jeg skal give ca. 12.000 for den med fuld kasko hos Tryg (muligvis en smule mindre).

Morfar:

--- Citat fra: skurkenfradallas efter December 29, 2010, 09:58:29 am ---

Jeg var ikke klar over det med kørestillingen - dog har jeg hørt fæle historier om værkstedspriser og leveringstider. Hvem i KBH-området kan skrue på sådan en? Nu flytter Harms jo til Hillerød og ud over at jeg ikke har lyst til at handle med ham gider jeg heller ikke at køre så langt for at få den repareret.



--- Afslutning på citat ---

Jeg ved at de kan her : http://www.italianbikestore.dk/

Og ja - Man bliver mental af at køre de store V2-ere i bykørsel i forhold til en R4 på +1000 kubik  :innocent:

/Lars

skurkenfradallas:

--- Citat fra: Morfar efter December 29, 2010, 12:12:54 pm ---Jeg ved at de kan her : http://www.italianbikestore.dk/

Og ja - Man bliver mental af at køre de store V2-ere i bykørsel i forhold til en R4 på +1000 kubik  :innocent:

--- Afslutning på citat ---

Tjek! Jeg har været derude og snakke med ejeren af I.B.S. Han lader til at være en ganske reel og flink fyr :-)

Mjjaaeh... Jeg kan godt huske at min SV1000 kunne finde på at hugge lidt i det når man kørte i kø i byen. Det er rigtigt at det ikke var så slemt på min ZX10R. Til gengæld var den bare så fandens hidsig i 1 gear og jeg kom næsten aldrig ud af andet inde i byen.

Er en RSV1000R lige så race-agtigt gearet?

amagerdk:
min tidligere chef havde en Jacob... Han kører kun bane ;)

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version